Alapesu vai ei jälkeen yhdynnän?
Peseydyttekö vai ette yhdynnän jälkeen ts. onko peseytymisestä haittaa vai etua raskautumisen kannalta?
Kommentit (9)
pesin vielä. Kun ei alkanut vauvaa kuulumaan niin aloin nukkumaan ilman pesua ja tärppäsi heti. En tiedä oliko tuolla alapesulla vaikutusta asiaan mutta itsestä se ainakin tuntui siltä kun kuitenkin oli harrastettu jo melkein vuoden päivät seksiä ilman ehkäisyä ihan päivittäin ennen kuin tärppäsi.
Simpat on matkalla kohti munasolua, jos ovat ollakseen eikä niitä pesemällä sieltä pois saa.
Täällä on vuoden aikana ehditty kokeilla molempia, eikä plussaa ole aikaan saatu. Jos puuhastellaan illalla just nukkumaan mennessä, niin en kyllä enää nouse sitten pesulle, mutta jos taas aamulla tai kesken päivän, niin käyn pesulla (jos suinkin mahdollista), kun on hiukan tahmainen olo... ;)
Ei ne pesemällä pois lähde, mutta uskon kyllä että edesauttaa se, kun on hetken makuullaan ja jalat/lantio vielä kattoa kohti. Varmasti ainakin tarpeeksi paljon siittiöitä lähtee uimaan ja oikeaan suuntaan määränpäätä kohti :) Me kanssa yritettiin yli vuoden ja eka ei tärpännyt. Mutta viimeisillä kierroilla aloin " pidättelemään" ja makoilin n. kymmenisen minuuttia tai jäin nukkumaan ja sitt lopulta tärppäsi! Niin ja huom! Orgasmi vasta yhdynnän jälkeen. Olen kuullut että sekin auttaa ja voi olla että sekin oli meillä yks tärpin avain!
itse sain pissatulehduksen kun yhden kerran yrityksen aikana jätin pesut väliin ja aloin nukkumaan, heti seuraavana päivänä alko oireet:(
Sen jälkeen kyllä pesulla kävin hetken odoteltuani ja kyllä se plussa sieltä tuli:)
Queen rv37+6
Peggy-75:
Niin ja huom! Orgasmi vasta yhdynnän jälkeen. Olen kuullut että sekin auttaa ja voi olla että sekin oli meillä yks tärpin avain!
Osaatko arvioida minkä verran yhdynnän jälkeen vai riittääkö vaan et nainen tulee vasta miehen jälkeen?
Mulle lääkäri sanoi että vesi auttaa siittiöitä eteenpäin. Mulla on kaksi lasta ja molemmat on saanut alkunsa kun ollaan ammeessa hommailtu.
Luin aikoinaan jostain nuorten tyttöjen ehkäisyvalistusoppaasta, että toisin kuin monet luulevat, ei alapesu yhdynnän jälkeen ole ehkäisykeino. Eli vesi ei suinkaan pese siittiöitä pois, vaan kuljettaa niitä eteenpäin emättimessä. Itse en ainakaan voi olla käymättä pesulla, sen verran nesteitä ulos kuitenkin valuu.
Tuohon orgasmiasiaan sen verran, että koti-inseminaatio-ohjeissa sanotaan, että " Sperman pääsy oikeaan paikkaan helpottuu ja nopeutuu, mikäli onnistut saamaan orgasmin sperman ruiskuttamisen jälkeen. Välttämätöntä orgasmin saaminen tosin ei ole."
Olen varma että sekin riittää että saa orgasmin miehen jälkeen. Tai välttämätöntä ei ole ollenkaan (näistä kun ei koskaan tiedä) kuten edellinen oli jostakin poiminut. Itse sain tärppikerralla vasta jälkeen, kun oli jo lantio ylöspäin :)
Alapesu aina yhdynnän jälkeen, niin ei jää pöpöjä muhimaan. Toisethan uskoo koivet kattoon-tarinoihin :) Meillä 2 lasta, kierrolla I ja IV saaneet alkunsa