Miestenne alkoholinkulutus per viikko?
Kommentit (33)
Yleensä yksi humalahakuinen juominen/kuukausi. Nyt minun raskausaikanani huomattavasti vähemmän.
Liikaa. En pysy enää laskuissa mukana. Koppa kaljaa kestää alle 2vrk. Riitaa pukkaa taas kun otan aiheeksi...pieniä lapsiakin on.
Ihan liikaa, määrää en edes sano. Se on ongelma, jonka hän tietää itsekin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 09:42"]Liikaa. En pysy enää laskuissa mukana. Koppa kaljaa kestää alle 2vrk. Riitaa pukkaa taas kun otan aiheeksi...pieniä lapsiakin on.
[/quote]Ja minä en juo. Pieni vauvakin on pienten lasten lisäksi. Ihme että ukon siittiöt toimi silloin kun piti. Olis pitänyt tietää ettei se juominen lopu vaikka niin uskotteli ja nyt en voi lapsiakaan sille jättää. Prkle.
12 annosta viikossa. Ei tuo niitä edes humalanhakuisesti juo, mutta ei silti suostu juomaan ykkösolutta, koska se ei kuulemma maistu samalle.
0-4 annosta viikossa. Useammin 0 kuin 4.
Jos baariin lähteen niin varmaan 8 tuoppia olutta, jos kotoa on koko viikon, niin ehkä puolikas vuinipullo ja kuusi kaljaa. Lisäksi yksi kaksi saunaolutta/viikko.
Mamma juo 1-2 viinipulloa viikossa, nyt ei tosin yhtään, kun raskaana.
Onpa täällä paljon lähes absolutisteja. Taitaa olla vääristynyt tilasto;)
Oma mies päivittäin juo olutta tai viiniä, mutta yleensä suosituksen mukaisesti 1-2 annosta.
0-2 olutta viikossa. Humalaan juo itsenä 2-4 kertaa vuodessa. Itse juon alkoholia pari krtas vuodessa ja silloin n.7-10 annosta eli humalassa olen.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 00:53"]
Brandyä ottaa joka ilta sellasella pienellä muovisella lääkekipolla lääkkeeksi, onkohan se 20milliä, ei oo tarvinnu muuten enää verenpainelääkkeitä :) Pakurikääpäjauhetta ottaa teelusikallisen veden kanssa, sitä on ottanut viime keväästä asti, eikä ole kertaakaan ollut sen jälkeen sairas, ennen sairasti useemmin kuin me muut kun sillä on jotain häikkää hengitysteis.
Koskaan en ole 13 vuoden aikana miestäni nähnyt humalassa, on sitä työkaverit saunailloissa yrittänyt juottaa, mutta sen verran iso mies ettei pienestä tuu miksikään, eikä sitten juo vaikka tyrkytetään saavikaupalla.
[/quote]
Pakurikääpäjauhetta ei saa niellä/syödä! Siitä on tarkoitus vain uuttaa teetä. (sitten purut pois)
2-4 olutta tai lonkeroa, puoli litraa kirkasta.
Viikottain 12-36 alkoholiannosta. Yleensä perjantaina ja lauantaina aikamoisessa soosissa. Upea mies kyllä muuten ja hauskaa seuraa myös humalassa, joten ei häiritse ainakaan meidän perhettä. Itselle ei juurikaan maistu ja pitää toisen aikuisen olla kuitenkin skarppi kun on kaksi alaikäistä lasta kotona.
Nyt alkuvuonna on juonut ehkä yhteensä 3 annosta, joten 0-1 annosta tällä kulutuksella. Kesällä vähän enemmän.