Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko nelikymppiset vielä pohjia ennen baariinmenoa?

Vierailija
15.02.2014 |

Miten paljon?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pohjien ottaminen jotenkin ikäsidonnaista? Mä olen luullut, että se on ihan perustoimenpide ennen baaria.

Vierailija
22/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh jos nelikymppiset ämmät käy baareissa. Itellä ei tulis mieleenkään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 20:48"]

Huh huh jos nelikymppiset ämmät käy baareissa. Itellä ei tulis mieleenkään 

[/quote]

No niinpä!! Arkun vieressähän sitä pitää istua ja vartoa jo tuossa iässä!

Vierailija
24/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäntyyppiseen kysymykseen vastaavat ne, jotka eivät käy baareissa? Onko typerämpää kuin se, että kysymykseen sisältyy oletus, että vastaaja käy baareissa ja vastataan "en käy baareissa, joten pohjiakaan en ota". Olen 3-kymppinen eli en kohderyhmää, mutta sen verran kommentoin, kun joku yhdisti pohjien oton alkoholismiin niin pohjien otto on sitä turinointia yms varten, syödään, jutellaan, kuunnellaan musaa, juodaan pari juomaa. Itse ainakin sen harvan kerran kun baariin menen, menen yökerhoon tanssimaan, en lähikuppilaan. Yökerhossa yleensä ei pahemmin enää kuulumisia vaihdeta, vaan keskitytään musaan ja tanssimiseen. Jos mennään yökerhoon, pitäisikö jokaisen nököttää kotona yksin sinne kymppiin, kokoontua yökerhon ovella ja mennä baariin. Silloinhan nämä pahamaineiset pohjat jäisivät ottamatta. Better?

Vierailija
25/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, aikanaan kyllä ja paljon. Nyt juon baarissa sen 1-2, ei jeesustelua, vaan saan nykyään(42v) hirveän krapulan ja pitkään jatkuvan ahdistusolon. Joten ei kiitos, se juna meni jo.

Vierailija
26/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,minä otan. Mun viinapää on iän myötä vaan parantunut. Nuorena kestin illassa ehkä 4 annosta, ja sitten alkoi väsyttää ja kuvottaa, joten ei voinut pohjia ottaa. Nykyisin voin juoda tuon 4 annosta pohjiksi ja baarissa sitten 4-6 lisää. En tosin käy baareissakuin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
27/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ihan 40v, mutta kyllä otan. Sehän on juuri paras osa iltaa olla yhdessä ystävien kanssa, jutella, nauttia hyvästä ruuasta, viinistä ja musiikista. Keikat tms. ovat asia erikseen, mutta baareihin en sinänsä ilman näitä illanviettoja edes lähtisi. Toivon todella, että tapa jatkuu vielä yli 40 veenäkin.

Vierailija
28/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joillain hirveä hinku leimata toisia :D

Itse olen 30v enkä juurikaan käy baareissa, mutta istumme paljon iltaa meillä tai ystävien kotona. Pelataan lautapelejä, kuunnellaan musiikkia ja parannetaan maailmaa. Joskus joku saattaa olla humalassa, ai kauheaa :P

Aion jatkaa tätä tapaa eläkkeelle asti jos vaan henki pihisee, ja muut ihmsiet saavat puolestani juoda pohjia minkä ikäisenä hyvänsä jos he niin haluavat.

Teille jotka niitä ensimmäisiä kiviä tykkäätte heittää, itsensä ylentäminen muita arvostelemalla on aika epätoivoinen yritys oikeuttaa olemassaolonsa...

Vierailija
29/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oon 40v niin kotona asuu enää yksi lapsi, joka on jo 16v, ja todellakin aion mennä baariin jos siltä tuntuu.

nuorena on tullut hoidettua lapset, nyt on helmikuu ja edellisen kerran olen juonut elokuussa ja ennen sitä kesäkuussa ollut baarissa. aikansa kutakin :D

Vierailija
30/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopes, en jaksa enää juoda. Ikää 44v. Viskipaukyn voin juoda baarissa, en enempää. Darra kestää nykyään sen 4 päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan