Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko nelikymppiset vielä pohjia ennen baariinmenoa?

Vierailija
15.02.2014 |

Miten paljon?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole juuri kahteenkymmeneen vuoteen käynyt enää baareissa. yleensä baarissa käynti on pikkujoulu tai asiakkaan tai päämiehen kanssa, eikä niissä tilanteissa oteta pohjia, vaan juodaan firman piikkiin.

t. mies 43v

Vierailija
2/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden kaljan jälkeen alkaa väsyttää, ota siinä sitten pohjia.

M44 ~110kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin kesällä viihteellä, yleensä kokoonnutaan jonkun ystävän luokse alkudrinksuille. Joten, vastaan kyllä.

Vierailija
4/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut "pohjia", ja käyn baarissa joka kuukausi ainakin kerran, usein kaksi tai kolmekin kertaa. Välillä iltaa vietetään kotona, ja siitä jatketaan yökerhoon, toisinaan taas mennään keikalle tai parille kaljalle.

Vierailija
5/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Pystyn juomaan illassa max 4 annosta. Jos juon enemmän tulee krapula, joten en todellakaan juo etukäteen. Ja kun juon näin vähän, tulen humalaan jo puolikkaasta oluesta, joten halvaksi tulee...

Vierailija
6/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noin 4-6 lonkeroa ja pari shottia kirkasta. Enkä ole vielä pahasti jurrissa :)

Vierailija
7/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut pohjia. Nuorenakin olin baarissa aina selvinpäin.

Vierailija
8/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista edes nuorena ottaneeni pohjia. Baarissa menee olut tai siideri per kaks tuntia, joten tavallinen satsi on kaksi tai kolme juomaa. Kenen lompakko ei nyt muka sellaista kestä?

Vierailija
9/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:21"]Yleensä noin 4-6 lonkeroa ja pari shottia kirkasta. Enkä ole vielä pahasti jurrissa :)

[/quote]

Tässä kaksi esimerkkiä nelikymppisestä valkoroskasta

Vierailija
10/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut pohjia, ajatuskin 4-kymppisestä baarissakävijästä, joka vielä ottaa pohjia tuo minulle välittömästi mieleen alkoholistin tai ainakin suurkuluttajan. Säännöllinen baarissakäyminen 4-kymppisenä profiloituu muutenkin mielessäni low life'ien elämään.

Vierailija
11/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:28"]

En ole koskaan ottanut pohjia, ajatuskin 4-kymppisestä baarissakävijästä, joka vielä ottaa pohjia tuo minulle välittömästi mieleen alkoholistin tai ainakin suurkuluttajan. Säännöllinen baarissakäyminen 4-kymppisenä profiloituu muutenkin mielessäni low life'ien elämään.

[/quote]

Otan, en ole alkoholin suurkuluttaja. Useimmiten vietetään iltaa jonkun kaverin luona ja sieltä jatketaan baariin jos jatketaan. Nykyään melko harvoin missään käyn. Baarissa juominen on kallista, etenkin jossain Helsingin keskustassa. En nyt ymmärrä miksi pitäisi olla nelikymppisenä tietynlainen, miksi nelikymppinen ei voisi tehdä sitä ja tätä. En ole vielä mikään täti.

Vierailija
12/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut nuorenakaan mitään pohjia, enkä juonut humalahakuisesti. Sen verran on aina ollut varaa juoda baarissa, mitä ylipäänsä haluaa juoda. 

Vierailija
13/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi teidän joidenkin kommentoijien puolesta, kun olette elämänne ahtaneet moiseen muottiin. ps.sitä kruunua ette milloinkaa saa.

Vierailija
14/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt baareissa yli viiteentoista vuoteen. Mitä mä siellä tekisin?? Puoliso jo on ja lapsia. Vapaa- aikaa on mukavampi viettää ystävien kanssa vaikka hyvän ruuan äärellä. Juomme kuitenkin kotosalla joskus viiniä ystävien kanssa. 

Vierailija
15/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupullollisen viskiä, silloin harvoin kun baarissa käyn.

Vierailija
16/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:41"]

Voi harmi teidän joidenkin kommentoijien puolesta, kun olette elämänne ahtaneet moiseen muottiin. ps.sitä kruunua ette milloinkaa saa.

[/quote]

Naureskelin samaa.

Vierailija
17/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vielä 40 ole täynnä vaikkakin lähellä ja kyllä se pullo vinkkua ja vähän muutakin tulee otettua, ennen kuin lähdetään kavereiden kanssa baariin. Tapana tosin on laittaa ruokaa ja viettää aikaa kotosalla useampi tunti ennen lähtöä. Kai mä sitten oon aika roskaväkeä :)

Vierailija
18/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pohjia. Kokoonnumme siis jonkun kaverin luo, juomme hiukan viiniä tai sidukoita ja rentoudumme, syömme jotain pientä sipsiä, pizzaa tai leipiä. Keitämme kahvit ennen lähtöä :) Viitisen tuntia istuttuamme ja juoruttuamme alamme yhdentoista maissa lähteä baariin. Minusta tämä on kaikista kivoin tapa. Jos menisimme baariin jo kuudelta,

1) ilta tulisi paljon kalliimmaksi ja pitäisi ostaa jotain syömistäkin, ja kahviakin

2) saisimme istua käytännössä yksinämme tyhjässä baarissa monta tuntia. Miksi istua siellä, kun on mukavampaa istua jonkun kotona. Baariin menemme sitten tanssimista tai karaoken lauamista varten.

Vierailija
19/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota, enkä kyllä juurikaan käy baareissa, koska se ei vain kiinnosta. Minulla on rahaa juoda baarissa sen verran kuin haluan, jos sinne menen, enkä tarvitse rohkaisua tai alkoholilla nostatusta. Mutta meitä on monenlaisia meitä nelikymppisiäkin. 

Vierailija
20/30 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:18"]En ole koskaan ottanut "pohjia", ja käyn baarissa joka kuukausi ainakin kerran, usein kaksi tai kolmekin kertaa. Välillä iltaa vietetään kotona, ja siitä jatketaan yökerhoon, toisinaan taas mennään keikalle tai parille kaljalle.

[/quote]

Tässäki on esimerkki white trashista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi