Pyysin miestäni ostamaan herkkuja,
osti napa-kymppi kääretortun.
Ajattelis joskus vähän. Minä tällä kipeänä (rintatulehus) odottelin että saisin jotain jäätelöä ja suklaata niin tommosta paskaa toi..
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:27"]Sanoin sille että ei pullaa ja luulin että tajuaa että ei tuo nuita pahoja leivonnaisia!
-ap
[/quote]
Ymmärrän sua! Pyysin joskus miestä tuomaan vierasta varten jotain hyvää, niin hän toi tiikerikakun! Kuka alle 90- vuotias pitää sitä muka jonain herkkuna?!:D
Joo harmittaa ja voisin samantien lisätä että harmittaa kun ei muistanut ystävänpäivänäkään mitenkään. Olisi kiva jos toinen haluaisi joskus ilahduttaa mutta kun ei. On tuollainen täydellisen epäromanttinen mies :(
Ja nyt kipeänä kaikki tuntuu vielä pahemmalta
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:45"]
Joo harmittaa ja voisin samantien lisätä että harmittaa kun ei muistanut ystävänpäivänäkään mitenkään. Olisi kiva jos toinen haluaisi joskus ilahduttaa mutta kun ei. On tuollainen täydellisen epäromanttinen mies :(
Ja nyt kipeänä kaikki tuntuu vielä pahemmalta
-ap
[/quote]
Aivan. Ja sitten vielä saat palstakottaraisten haukut! Otan osaa.
"Itse kun ostan miehelle vaikka irtokarkkeja, kaivan huolella ja vaivalla juuri sellaisia mistä hän tykkää.
Valitettavasti mies on hömelö ja tuo mitä sattuu minulle"
Et ole sitten osanut vaivalla kaivaa itsellesi miestä, joka on toiveittesi mukainen?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:27"]
Sanoin sille että ei pullaa ja luulin että tajuaa että ei tuo nuita pahoja leivonnaisia!
-ap
[/quote]
Nytpä tiedät, että jos saat muotoilluksi sanat "ei pullaa", niin saat sanotuksi myös "jäätelöä ja suklaata".
Minä olisin naisena tuonut kanssa jonkun kääretortun noilla ohjeilla. Halusit herkkua, vihjaat leivonnaiseen kun ilmoitit ettei kuitenkaan pullaa joten siltä osastolta olisin sinulle jotain tuonut. Ihan oman itsesi takia, sano ensi kerralla että haluat suklaalevyn (muutama vaihtoehto) tai sen/tämän/tai tuon jäätelön niin on isompi mahdollisuus että et pety vaan saat sen mitä haluatkin.
Kun on kipeänä, haluaisi tietysti, että toinen yrittää ilahduttaa, ymmärrän tämän hyvin. Pääasia ei liene oikea nami vaan empatian kaipuu.
Ap olis kyllä voinut täsmentää. Itse aina jos mies menee kaupassa käymään yksin, pyydän, että jos ostaa maitotuotteita, ottaa hylaa tai laktoositonta (mulla todella paha laktoosi-intoleranssi). No välillä muistaa, useimmiten ei. Silloin on musta ihan oikeus välillä vähän suutahtaakin jos ei muista allergiaa tai jotain, jos on siityä vielä muistuttanutkin. Mutta ei siitä että jos pyytää tuomaan "herkkuja" tuo käärötorttua. Se olisi musta herkkua. Vähälaktoosisena, kiitos!
Voi luoja että jotkut ihmiset on yksinkertaisia :O Eiköhän keskustelupalstalle saa tulla kertomaan jos harmittaa!! Olisi tuo harmittanut minuakin, olisin odottanut jotain hyvää ja saanut jotain syömäkelvotonta kääretörttua....[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:35"]
Ja meidänkö pitäisi nyt haukkua sun miestä? Sitäkö sä haluat?
[/quote]