Pieces nahkalaukuista kokemuksia?
Ihastuin tuohon isoon Beam - nahkalaukkuun, jotenkin tulee mieleen Mulberryn Oversized Alexa, minkä ulkonäöstä tykkään, mutta hinta on liikaa. Tilasinkin jo tuon vaalean beigenä ja nyt odottelen että saapuu :) Tarvetta on isolle laukulle ainakin satunnaisesti ja kesällä varmaan suht paljonkin, kun pitäisi mahtua lasten pitkähihaiset, vesipulloa yms.
Onko kellään Piecesin laukkuja? Oletteko tykänneet?
Kommentit (9)
Et siis ole nähnyt livenä kyseistä laukkua? Tai mitään muutakaan Piecesin nahkalaukkua? Siinä tapauksessa saatat kokea ikävän yllätyksen, kun huomaat, että nahka on epätasalaatuista sekundaa (jokainen pala erilainen) ja ompeleet kuin sokean tekemät...
Käyttökestävyydestä ei kokemuksesta, mutta ulkonäkö on tuo.
Olen kyllä joskus kaupassa nähnyt livenä juurikin tuon ison Totally Royal- mallin ja joitakin muitakin nahkalaukkuja mitä silloin oli esillä. Ihan hyvältä näytti ainakin ne yksilöt joita silloin katselin. Mutta käyttökokemusta ei ole ja sitä kyselin. Jos ulkonäkö on tuo kuvailemasi, niin täytyy palauttaa laukku takaisin nettikauppaan sitten.
Ajattelen kommentoida vielä tähän ketjuun, että laukku saapui, ja on pehmeää nahkaa ja ompeleet ovat aivan virheettömät. Väri on aivan ihana ja laukku juuri sellainen kuin ajattelinkin ja tarpeeksi iso. Tykkään tosi paljon. AP
Ei ole kokemusta Jouni- laukuista, kuvissa näyttää ihan kivoilta. Onko jounilla isoa viikonloppu / matkalaukkuja? Piecesin laukku on kevyt ja tyhjänä lötkö, ei siis ole mikään jämäkkä ja paksu laukku, eikä siinä ole kovaa tukea esim. pohjassa ollenkaan. Mutta itse kyllä tykkään kun se on kevyt ja pehmeä.
Olen käyttänyt laukkua jo kohta 10 vuotta.. on laadukas ja virheetön. Ainoa harmi on , ettei kahden yön kamppeet tahdo mahtua kunnolla. On vain yhden yön laukku. Tai jokainenhan päättää määrät itse, mutta odotin enemmän tältä. Liian iso käsveskaksi ja liian pieni weekendiksi. Tykkään kyllä laukusta ja se on pehmeää, ihanaa nahkaa. Miellyttävä silmälle ja käytölle sinänsä.
Olipas erikoinen mielnilmaus sokeain työstä! Kyllä taitaa olla niin, että sokeat ovat taitavampia käsityöläisiä, kuin näkevät...
Tilasin siis tämän laukun, joka ilmeisesti saman kokoinen suunnilleen kuin iso Totally Royal - malli:
http://www.pinterest.com/pin/50384089554906365/
Olisi kiva kuulla kokemuksia, hintahan on suht edullinen varsinkin alessa, mitenköhän laatu?