Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos vähän läski nainen tekee aloitteen sinulle, niin sanotko asian suoraan?

Vierailija
01.11.2020 |

Siis sanotko suoraan, että et ole kiinnostunut hänestä hänen 15 kilon ylipainon takia? Vai sanotko asian lempeämmin, jollain tekosyyllä? Vai sanotko peräti, että palaa asiaan 15-20 kilon laihduttamisen jälkeen?

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään noista. AP:lle kuitenkin sanoisin, että voidaan palata asiaan, kun asenne on vähemmän katkera.

Vierailija
22/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti korrektia täräyttää suoraan syy miksi antaa jollekin pakit? Vaikkei iskijä sitä edes kysy. 

Mä oon kertonu syyn vaan siinä tapauksessa kun oon ollut parisuhteessa ja joku vikittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä mitä tahansa yhden pitkän miehen vuoksi, mutta en usko, että siltikään riittäisin. Loppuiäksi varsinkaan. Sitten tulisi taas sydämelle turpaan, vasemmalta ja oikealta..

Vierailija
24/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin heti mitä ajattelin: "haluan sinut yliyön treffeille, olet helvetin seksikäs". Kuukauden päästä olimme kihloissa,puolen vuoden päästä naimisissa, kaksi kuukautta sitten vietimme 10-vuotishääpäivää onnellisissa merkeissä.

Vierailija
25/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko oikeasti korrektia täräyttää suoraan syy miksi antaa jollekin pakit? Vaikkei iskijä sitä edes kysy. 

Mä oon kertonu syyn vaan siinä tapauksessa kun oon ollut parisuhteessa ja joku vikittelee.

sovinistien/narsistien mielestä on

Vierailija
26/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On korrektia kertoa jos ei kiinnosta.

Vierailija
27/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä olla kiinnostunut, jos nainen on kasvoista nätti ja mukavan oloinen.

M31

Juu, tulin sanomaan, että 95 % miehistä ei ole varaa nirsoilla.

En aivan ymmärrä, mihin tähtäät kommentillasi.

M31

Olet ymmärtänyt pelin hengen. Tää ei ollut sulle henkilökohtaisesti tarkoitettu kommentti vaan komppaus.

Minä taas tulin sanomaan, että 95% naisista on varaa nirsoilla, koska 95% miehistä ei ole varaa nirsoilla.

Vierailija
28/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vain kohteliaasti hymyillen, etten ole kiinnostunut. Jos jatkaa jankkaamista, toivotan vain hyvät illanjatkot edelleen hymyillen.

En ymmärrä, mitä tuossa tilanteessa auttaisi kertoa, että vaikka itse olen ylipainoinen, oma naistyyppini on hyvin laiha. Tuntuisi turhalta kiusanteolta.

Vierailija
29/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaisi laihanakaan, mutta mitä sitten.

Vierailija
30/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet sen selvään ilmaisee, jos ei kiinnosta. Ainakin itselle silloin joskus 10 v sitten, kun jossain treffisivustolla kävin, niin hyvin moni mies kuvan nähtyään joko vaan hävisi sanomatta mitään tai sitten laittoi vaan viestin tyyliin "Joo, moido :)"

Ja en ollut edes ylipainoinen. Omasta mielestäni kuva oli hyvä, ystävän ottama, ja olen ihan kivan näköinen. Mutta olen ihan tavallinen nainen, en mikään fitnesspimu tai mikään huippuluokan kaunotar. Ei miehet etsi tavallisia, kivoja naisia vaan jotain hollywoodtähteä.

Vierailija
31/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään sano mitä ajattelen koska haluan sänkyyn hänen kanssa.

Tämä on totuus miehistä. Harva nainen ymmärtää.

Harvalla miehellä on myöskään naisjonoa, joten vaikka nainen olisi +100 kg, niin hän kelpaa, koska muutakaan ei saa.

Niin kelpaa pantavaksi, muttei tyttöystäväksi. Tämä on juuri se osuus, jota harva nainen ymmärtää.

Näin nainenkin voi ajatella, eli mies kelpaa juuri ja juuri pahimpaan hätään, mutta miesystäväksi valitaan parempi mies.

Harvoin nainen miestä pitempi aikaisemmaksi ystäväksi huolii kokeilematta ensin, eli miehen ei kannata edes ajatella mitään enempiä. Jotkut naiset haluavat vain sen yhden illan.

Vierailija
32/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pidetään muuten 15 kg ylipainona? Siis jos nainen on vaikka 165 cm pitkä niin paino sitten 80 kg nurkilla? Vai ajatellaanko tässä, että ylipainoa on 15 kg jos nainen painaa 70-75 kg? 165 cm lihaksikas nainen voi kevyesti painaa 70-75 kg, hänellä on varmaan tällöin iso takamus, muodokkaat reidet ja runsaat rinnat. Vyötärö voi kuitenkin olla kohtuu kapea. Kun hän laihduttaa tuosta, paino lähtee rinnoista. Ei tiimalasista tulee päärynä. Kokemusta löytyy ihan omalta kohdalta.

Vierailija
33/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vain kohteliaasti hymyillen, etten ole kiinnostunut. Jos jatkaa jankkaamista, toivotan vain hyvät illanjatkot edelleen hymyillen.

En ymmärrä, mitä tuossa tilanteessa auttaisi kertoa, että vaikka itse olen ylipainoinen, oma naistyyppini on hyvin laiha. Tuntuisi turhalta kiusanteolta.

Kuka jatkaa enää jankkaamista, jos mies kuvan näkemisen jälkeen sanoo, että ei ole kiinnostunut? Itse ainakin loukkaannun, jos miestä on kiinnostanut kyllä profiilitekstini, mutta ulkonäöllisesti en kelpaa. En todellakaan halua kuulla sellaisesta äijästä yhtään mitään.

Vierailija
34/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne miehet sen selvään ilmaisee, jos ei kiinnosta. Ainakin itselle silloin joskus 10 v sitten, kun jossain treffisivustolla kävin, niin hyvin moni mies kuvan nähtyään joko vaan hävisi sanomatta mitään tai sitten laittoi vaan viestin tyyliin "Joo, moido :)"

Ja en ollut edes ylipainoinen. Omasta mielestäni kuva oli hyvä, ystävän ottama, ja olen ihan kivan näköinen. Mutta olen ihan tavallinen nainen, en mikään fitnesspimu tai mikään huippuluokan kaunotar. Ei miehet etsi tavallisia, kivoja naisia vaan jotain hollywoodtähteä.

Höpsistä. Olet vain valkannut täydellisen turhia miehiä, eli luultavasti mennyt heidän ulkonäkö edellä. Siitä ei sitten kannata mieltään pahoittaa, kun miehet tekevät samalla tavalla. Jos et sytytä, niin et sytytä ihan niin kuin sinäkään et syty joka jampasta.

Naamatusten tutustuminen on paljon parempi tapa.

Vierailija
35/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään välitä painosta, kunhan on perusiisti ja mukava ihminen. En toki huoli mitään 200 kilosta, paitsi sänkyseuraksi, ei semmosta valasta kanssa kehtais tutuille näyttää. 150 max

Vierailija
36/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ottaa kenet ne saa ja naiset valkkaa 😂. Aika harva mies tykkää ylipainoisesta naisesta, naisesta, jolla on iso maha. Isot riippu rin nat ja löysä.... Miehet ei vaan uskalla sanoa asioita suoraan.

Vierailija
37/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sanoa että on kiinnostunut hoikista naisista. Vielä parempi, jos olet itse hoikka ja liikunnallinen, voit sanoa että olet vaikkapa urheilullinen ja haluat urheilullisen kumppanin.

Jos taas olet itse läski äijä, kannattaa ruveta harrastamaan sitä liikuntaa jotta saat huomiota sellaisilta naisilta joista olet kiinnostunut.

Tuokin on törkeää. Miksi pakkeja pitää perustella ja vieläpä ulkonäöllä? Oon antanut kymmeniä pakkeja, mutta en ole koskaan maininnut ulkonäköä. Tosi koomista yrittää kuvitella mies, joka sanoo kohteliaalla äänellä: "anteeksi, mutta olet liian lihava. Hyvää päivänjatkoa!"

Vierailija
38/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti kehtaa sanoa tuollaista päin naamaa? Ei aikuinen ainakaan.

Vierailija
39/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti kehtaa sanoa tuollaista päin naamaa? Ei aikuinen ainakaan.

Tai tunnisteellisesti täällä, niin että ainakin kohde tunnistaa itsensä. No, olipahan hyvä herätys.. 😊 En tosin yrittänyt ketään..

Vierailija
40/135 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sovinisti sanoo päin naamaa jotain noin törkeää. Itse ainakin loukkaantuisin.