Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla tehdä lapsia, mieshän voi häipyä koska vaan

Vierailija
05.08.2023 |

Tuntuu ihan järjen vastaiselta, että luottaisin toiseen ihmiseen niin paljon, että lähtisin lapsia hankkimaan. Niitä kuitenkin haluaisin. Vaikeeta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ota lapset mukaansa, jos sitä pelkäät että ne jää riesaksesi.

Vierailija
2/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on vain lähdettävä siitä ajatuksesta liikkeelle, että jos haluat lapsia, sinun on elätettävä ja hoidettava heidät yksin.

Mies saattaa pysyä jonkin aikaa kuvioissa, tai sitten ei. Ehkä tapaa lastaan, ehkä ei. Jos mies osallistuu, nauti avusta, mutta älä ikinä laske miehen varaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se luottamus syntyi vasta n. 4 vuodessa. Mutta lapsia emme halua.

Vierailija
4/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin tilastojen mukaan se on huomattavasti yleisempää, että nainen lähtee lasten kanssa.

Vierailija
5/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lapsia kannattaa tehdä sen verran, kuin jaksaa itse hoitaa. Jae ei tosiaan mitään kannata laskea miehen varaan, valitettavasti edelleen maailma sallii heille asioita, joita naisille ei.

Vierailija
6/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin tilastojen mukaan se on huomattavasti yleisempää, että nainen lähtee lasten kanssa.

Koska mies heittäytyy lapseksi myös ja sikailee.

Vierailija
7/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies heittäytyy lapseksi myös ja sikailee.

Älä tee sellaisen miehen kanssa lapsia. Nämä merkit ovat takuulla kaikkialla ilmassa jo ennen sitä vaihetta, kun alat synnyttää.

Vierailija
8/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä jätin lapset tekemättä. En halua elää yh-äidin rajoitettua elämää

Vierailija
9/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä teekään, mies voi kuollakin 🤷🏻

Vierailija
10/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin niiden lasten kanssa jaksaa ilman sitä miestä, usko pois.

Vierailija
11/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä jätin lapset tekemättä. En halua elää yh-äidin rajoitettua elämää

Loistava päätös ilmastonmuutoksen ja itsesi kannalta!

Vierailija
12/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää tehdä lapsia yhdenkään naisen kanssa, koska nainen voi lähteä koska tahansa.

Jos olisi vienyt lapset, niin olisin jo kuollut.

Vierailija
13/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten sinun pitää olla ilman. Elämässä tosin ei ole sellaista kuin riskitön valinta. 

Vierailija
14/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten pitäisi tehdä, kun mies jää kiinni pettämisestä tai lyö? Alistua vaan kohtaloonsa?

Vierailija
15/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, lapsia kannattaa tehdä sen verran, kuin jaksaa itse hoitaa. Jae ei tosiaan mitään kannata laskea miehen varaan, valitettavasti edelleen maailma sallii heille asioita, joita naisille ei.

Ihan sallittua on naisellekin lähteä. Niin kuin biologinen äitini teki, kun olin 3vk ikäinen. Ei ole sen jälkeen näkynyt. Olen nyt 38.

Vierailija
16/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten pitäisi tehdä, kun mies jää kiinni pettämisestä tai lyö? Alistua vaan kohtaloonsa?

No ei se mikään miesten yksinoikeus ole pettää ja lyödä. Kyllä niitä naisetkin harrastavat

Vierailija
17/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee lesboksi ja tehkää muumimukilapsia. Siementen luovuttajia on Tinder pullollaan, jos on yhtään näköä ja hyvät tissit.

Vierailija
18/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sallittua on naisellekin lähteä. Niin kuin biologinen äitini teki, kun olin 3vk ikäinen. Ei ole sen jälkeen näkynyt. Olen nyt 38.

Mihin se sun äippä lähti?

Vierailija
19/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset sinua jätä vaikka mies jättäisikin.

Vierailija
20/33 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se sun äippä lähti?

No mistä minä sen voisin tietää, kun en ole tavannut häntä yli 38 vuoteen. Enkä ollut muutenkaan yhteydessä. Ei kertonut edes isälle, minne meni. Yhtenä päivänä vain otti ja lähti. Kuulemma sillä välin häipyi kun isä oli käymässä kaupassa eli olin jonkin aikaa yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän