En uskalla tehdä lapsia, mieshän voi häipyä koska vaan
Tuntuu ihan järjen vastaiselta, että luottaisin toiseen ihmiseen niin paljon, että lähtisin lapsia hankkimaan. Niitä kuitenkin haluaisin. Vaikeeta.
Kommentit (33)
Sinun on vain lähdettävä siitä ajatuksesta liikkeelle, että jos haluat lapsia, sinun on elätettävä ja hoidettava heidät yksin.
Mies saattaa pysyä jonkin aikaa kuvioissa, tai sitten ei. Ehkä tapaa lastaan, ehkä ei. Jos mies osallistuu, nauti avusta, mutta älä ikinä laske miehen varaan.
Meillä se luottamus syntyi vasta n. 4 vuodessa. Mutta lapsia emme halua.
Ja kuitenkin tilastojen mukaan se on huomattavasti yleisempää, että nainen lähtee lasten kanssa.
Niin, lapsia kannattaa tehdä sen verran, kuin jaksaa itse hoitaa. Jae ei tosiaan mitään kannata laskea miehen varaan, valitettavasti edelleen maailma sallii heille asioita, joita naisille ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tilastojen mukaan se on huomattavasti yleisempää, että nainen lähtee lasten kanssa.
Koska mies heittäytyy lapseksi myös ja sikailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies heittäytyy lapseksi myös ja sikailee.
Älä tee sellaisen miehen kanssa lapsia. Nämä merkit ovat takuulla kaikkialla ilmassa jo ennen sitä vaihetta, kun alat synnyttää.
Juuri tästä syystä jätin lapset tekemättä. En halua elää yh-äidin rajoitettua elämää
Älä ihmeessä teekään, mies voi kuollakin 🤷🏻
Helpommin niiden lasten kanssa jaksaa ilman sitä miestä, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä jätin lapset tekemättä. En halua elää yh-äidin rajoitettua elämää
Loistava päätös ilmastonmuutoksen ja itsesi kannalta!
En uskalla enää tehdä lapsia yhdenkään naisen kanssa, koska nainen voi lähteä koska tahansa.
Jos olisi vienyt lapset, niin olisin jo kuollut.
No sitten sinun pitää olla ilman. Elämässä tosin ei ole sellaista kuin riskitön valinta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten pitäisi tehdä, kun mies jää kiinni pettämisestä tai lyö? Alistua vaan kohtaloonsa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, lapsia kannattaa tehdä sen verran, kuin jaksaa itse hoitaa. Jae ei tosiaan mitään kannata laskea miehen varaan, valitettavasti edelleen maailma sallii heille asioita, joita naisille ei.
Ihan sallittua on naisellekin lähteä. Niin kuin biologinen äitini teki, kun olin 3vk ikäinen. Ei ole sen jälkeen näkynyt. Olen nyt 38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten pitäisi tehdä, kun mies jää kiinni pettämisestä tai lyö? Alistua vaan kohtaloonsa?
No ei se mikään miesten yksinoikeus ole pettää ja lyödä. Kyllä niitä naisetkin harrastavat
Rupee lesboksi ja tehkää muumimukilapsia. Siementen luovuttajia on Tinder pullollaan, jos on yhtään näköä ja hyvät tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sallittua on naisellekin lähteä. Niin kuin biologinen äitini teki, kun olin 3vk ikäinen. Ei ole sen jälkeen näkynyt. Olen nyt 38.
Mihin se sun äippä lähti?
Ei ne lapset sinua jätä vaikka mies jättäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin se sun äippä lähti?
No mistä minä sen voisin tietää, kun en ole tavannut häntä yli 38 vuoteen. Enkä ollut muutenkaan yhteydessä. Ei kertonut edes isälle, minne meni. Yhtenä päivänä vain otti ja lähti. Kuulemma sillä välin häipyi kun isä oli käymässä kaupassa eli olin jonkin aikaa yksin.
Eiköhän se ota lapset mukaansa, jos sitä pelkäät että ne jää riesaksesi.