Mies, jos vähän läski nainen tekee aloitteen sinulle, niin sanotko asian suoraan?
Siis sanotko suoraan, että et ole kiinnostunut hänestä hänen 15 kilon ylipainon takia? Vai sanotko asian lempeämmin, jollain tekosyyllä? Vai sanotko peräti, että palaa asiaan 15-20 kilon laihduttamisen jälkeen?
Kommentit (135)
Sanon päinvastoin, etttä hyvä kun on kiloja, sillä niin itsellänikin on.
No, todellisuudessa paino ei ole minkäänlainen kriteeri, joten tuskin sanoisin mitään siihen liittyvää.
15-20kg ylipainoa verrattuna mihin? Jos johonkin muotitalojen ammattivaateripustimeen niin siinähän on vasta nainen kukkeimmillaan. Jos ns. normaalipainon ylärajaan taas verrataan niin aletaan pituudesta riippuen olla jo enemmän tai vähemmän sillä osastolla että vaikuttaa sekä terveyteen että "toiminnallisuuteen".
En ole mikään himoliikkuja itsekään mutta toivoisin että kumppani pysyy kyydissä mukana eli että ne kilot ei tule yhteisen tekemisen esteeksi. Esteettisessä mielestä nainen on minusta kauneimimllaan ja seksikkämmillään mieluumminkin bmi25 kuin bmi10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään sano mitä ajattelen koska haluan sänkyyn hänen kanssa.
Tämä on totuus miehistä. Harva nainen ymmärtää.
Harvalla miehellä on myöskään naisjonoa, joten vaikka nainen olisi +100 kg, niin hän kelpaa, koska muutakaan ei saa.
Niin kelpaa pantavaksi, muttei tyttöystäväksi. Tämä on juuri se osuus, jota harva nainen ymmärtää.
Kyllä naiset tuon ymmärtää mutta ei sitä, että miten mies kuvittelee tuossa olevansa jotenkin valitsijan tai kelpuuttajan asemassa. Jos miehen oma taso riittäisi siihen hoikkaan tyttöystävään, hän ei olisi vonkumassa "liian lihavia" sänkyyn kanssaan. Mutta kun ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
15-20kg ylipainoa verrattuna mihin? Jos johonkin muotitalojen ammattivaateripustimeen niin siinähän on vasta nainen kukkeimmillaan. Jos ns. normaalipainon ylärajaan taas verrataan niin aletaan pituudesta riippuen olla jo enemmän tai vähemmän sillä osastolla että vaikuttaa sekä terveyteen että "toiminnallisuuteen".
En ole mikään himoliikkuja itsekään mutta toivoisin että kumppani pysyy kyydissä mukana eli että ne kilot ei tule yhteisen tekemisen esteeksi. Esteettisessä mielestä nainen on minusta kauneimimllaan ja seksikkämmillään mieluumminkin bmi25 kuin bmi10.
Joo ja tarkotin tietysti bmi20 enkä bmi10, keskitysleiriosasto vaatii varmaan jo jonkinlaisen melko sairaan fetissin.
Mulla 30kg ylipainoa, lähes 100kg mut munsta miehet eniten kiinnostuneita. Eipä tuota kukaan usko mut näin käy kerta toisen jälkeen. Illanvieton aikana lukuisat miehet yrittää, vaikka oma mies ois vierellä... Laihat harvoin saa huomiota. Toki kasvoni on kauniit enkä silti ole lyhyt ja pyöreä vaikka painoa on.
Ei kannata tehdä naisen kanssa lapsia, jos ei ymmärrä, että se alapää siitä kyllä vähän muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 30kg ylipainoa, lähes 100kg mut munsta miehet eniten kiinnostuneita. Eipä tuota kukaan usko mut näin käy kerta toisen jälkeen. Illanvieton aikana lukuisat miehet yrittää, vaikka oma mies ois vierellä... Laihat harvoin saa huomiota. Toki kasvoni on kauniit enkä silti ole lyhyt ja pyöreä vaikka painoa on.
Tietävät että läskeiltä naisilta saa helposti pilllua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tehdä naisen kanssa lapsia, jos ei ymmärrä, että se alapää siitä kyllä vähän muuttuu.
Olen työntänyt kolme kappaletta neljä kiloa painavia lapsia alapäästäni ja alapääni on oikein mainiossa kunnossa. Jumppaa, jumppaa ja jumppaa, sitä se hieman vaatii, mutta sitä jumppaa on niin helppo tehdä missä vain milloin vain, että yhdelläkään naisella ei pitäisi olla mitään tekosyitä olla tekemättä. Jos on, niin silloin koko nainen on aika epänaisellinen ja luultavasti jo hänen koko ulkomuotonsakin on aika surullista katsottavaa.
Itsesääli ei myöskään kaunista yhtäkään naista.
Peräaukon sulkijalihaksen repeytyminen on »onnistuneen» alatiesynnytyksen ikävimpiä komplikaatioita. Repeytyneen sulkijalihaksen korjaaminen vaatii päivystysluonteisen korjausleikkauksen, mutta hoidosta huolimatta kaikille ei saada palautettua sulkijalihaksen normaalia toimintaa ja pidätyskykyä. 😁
Itse pääsin vähällä, mutta tosirakkaus, se kestää lievän inkontinenssinkin. Yhteisiä rakkausvauvojahan siinä punnerretaan maailmaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saa, niin miksi miehet valittavat sitä pilkun puutetta niin usein? Tässä on nyt jotain tosi ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Peräaukon sulkijalihaksen repeytyminen on »onnistuneen» alatiesynnytyksen ikävimpiä komplikaatioita. Repeytyneen sulkijalihaksen korjaaminen vaatii päivystysluonteisen korjausleikkauksen, mutta hoidosta huolimatta kaikille ei saada palautettua sulkijalihaksen normaalia toimintaa ja pidätyskykyä. 😁
Itse pääsin vähällä, mutta tosirakkaus, se kestää lievän inkontinenssinkin. Yhteisiä rakkausvauvojahan siinä punnerretaan maailmaan..
Tuo ei ole kovin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työntänyt kolme kappaletta neljä kiloa painavia lapsia alapäästäni ja alapääni on oikein mainiossa kunnossa. Jumppaa, jumppaa ja jumppaa, sitä se hieman vaatii, mutta sitä jumppaa on niin helppo tehdä missä vain milloin vain, että yhdelläkään naisella ei pitäisi olla mitään tekosyitä olla tekemättä. Jos on, niin silloin koko nainen on aika epänaisellinen ja luultavasti jo hänen koko ulkomuotonsakin on aika surullista katsottavaa.
Itsesääli ei myöskään kaunista yhtäkään naista.
Niin minunkin alapääni on, mutta se ei silti kasvata kenenkään mulkkua, jos ymmärrät mitä vihjailen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos "läskiä naista" sattuu huvittamaan. Ei muuten. Ja jos ei satu huvittamaan, niin sitten sä et saa keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin vähällä, mutta tosirakkaus, se kestää lievän inkontinenssinkin. Yhteisiä rakkausvauvojahan siinä punnerretaan maailmaan..Tuo ei ole kovin yleistä.
Voipa se silti osua just omalle kohdalle, miksei muka voisi?
15kg ylipainoiset naiset ei tee aloitteita meille miehille joilla on 7,5kg ylipainoa. Ne haluaa löytää kehopositiivisen 0-rasvaprosenttisen adoniksen. Miten helpompaa kaikki olisi kaikille jos ne läskit naiset hyväksyisivät sen ylipainon miehillekin.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
, muuten hyvä mutta kasvosi eivät ole kauniit.
Mikäs helkutin Näköradiomies sä olet?
Voin laihduttaa miehen takia 15-20kg, joka huolii minut läskinäkin. Jyystää minua mennen tullen. Lisäksi meillä on samat taudit.
Sanon sitten vasta, kun olen ensin päässyt peittoa heiluttamaan. Saanti täytyy varmistaa.