Mies, jos vähän läski nainen tekee aloitteen sinulle, niin sanotko asian suoraan?
Siis sanotko suoraan, että et ole kiinnostunut hänestä hänen 15 kilon ylipainon takia? Vai sanotko asian lempeämmin, jollain tekosyyllä? Vai sanotko peräti, että palaa asiaan 15-20 kilon laihduttamisen jälkeen?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt läskiä....
Läskin naisen paneminen on aikuiselle miehelle vähän kuin mopolla ajelu, helvetin kivaa mutta samalla toivoo ettei kukaan tuttu näe.
Ettei paljastu, kuinka puutteessa olet?
Siinä tosiaan on usein se tietynlainen ristiriita että lähes jokainen mies kyllä tietää että (tietyissä rajoissa) ne kilot ei juuri määritä sitä kuinka hyvää seksi on mutta "jannihusseista" saa silti enemmän bointseja. Koskee niitä miehiä jotka pisteitä laskee ja viiteryhmänsä hyväksyntää kaipaa, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt läskiä....
Läskin naisen paneminen on aikuiselle miehelle vähän kuin mopolla ajelu, helvetin kivaa mutta samalla toivoo ettei kukaan tuttu näe.
Siinä tosiaan on usein se tietynlainen ristiriita että lähes jokainen mies kyllä tietää että (tietyissä rajoissa) ne kilot ei juuri määritä sitä kuinka hyvää seksi on mutta "jannihusseista" saa silti enemmän bointseja. Koskee niitä miehiä jotka pisteitä laskee ja viiteryhmänsä hyväksyntää kaipaa, tietysti.
Kuka tuollaisia luuserimiehiä edes kaipaa, jotka kaipaa toisten miesten hyväksyntää. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
15kg ylipainoiset naiset ei tee aloitteita meille miehille joilla on 7,5kg ylipainoa. Ne haluaa löytää kehopositiivisen 0-rasvaprosenttisen adoniksen. Miten helpompaa kaikki olisi kaikille jos ne läskit naiset hyväksyisivät sen ylipainon miehillekin.
Huokaus... Tee Prisma-testi. Menepäs siis joku toinen päivä Prismaan tai vaikka Cittariin ja katsele ympärillesi. Näet läskejä naisia, läskejä miehiä, laihoja naisia, laihoja miehiä, ihan kaikenlaisia pariskuntia onnellisena yhdessä.
Voi toivottavasti kukaan ei sano suoraan että HÄNEN mielestään joku on ylipainoinen. Itsellä on painoindeksin mukaan juuri se noin 15kg ylipainoa mutta en kyllä itse koe sitä ylipainoksi. Jos joku sanoisi minulle että ei halua kanssani mitään koska olen ylipainoinen niin pitäisin tätä tyyppiä moukkana. Jos tämä tyyppi sanoisi kohteliaasti vaikka että en ole hänen tyyppiään niin en minä siitä pahastuisi tai pyytäisi erittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vain kohteliaasti hymyillen, etten ole kiinnostunut. Jos jatkaa jankkaamista, toivotan vain hyvät illanjatkot edelleen hymyillen.
En ymmärrä, mitä tuossa tilanteessa auttaisi kertoa, että vaikka itse olen ylipainoinen, oma naistyyppini on hyvin laiha. Tuntuisi turhalta kiusanteolta.
Kuka jatkaa enää jankkaamista, jos mies kuvan näkemisen jälkeen sanoo, että ei ole kiinnostunut? Itse ainakin loukkaannun, jos miestä on kiinnostanut kyllä profiilitekstini, mutta ulkonäöllisesti en kelpaa. En todellakaan halua kuulla sellaisesta äijästä yhtään mitään.
Ajattelin tässä nyt baari-illanviettoja (muistaako joku vielä niitä?) Baarissa voi joku koettaa liittyä seuraan hyvinkin itsepintaisesti.
Netissähän tuollaista tilannetta ei pääse edes syntymään, kun mätsään vain sellaisten naisten kanssa, joiden arvelen viehättävän minua fyysisesti.
Naisen näköisen miehen paneminen on aikuiselle naiselle vähän kuin barbeilla leikkiminen, helvetin kivaa mutta samalla toivoo ettei kukaan tuttu näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt läskiä....
Eipä tuolla hyväksynnän kanssa ole mitään tekemistä. Seksi nyt vain on noin sata kertaa parempaa sellaisen naisen kanssa, jonka kroppaa pitää upeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt läskiä....
Eipä tuolla hyväksynnän kanssa ole mitään tekemistä. Seksi nyt vain on noin sata kertaa parempaa sellaisen naisen kanssa, jonka kroppaa pitää upeana.
Varmasti. Mutta jos siinä tulee se käytännön este, että ne sun upeakroppaiset ei ole kiinnostuneita susta.
Ja muuten seksi on noin tuhat kertaa parempaa silloin, kun rakastaa sitä toista osapuolta eikä ajattele häntä vain kroppana.
Vierailija kirjoitti:
15kg ylipainoiset naiset ei tee aloitteita meille miehille joilla on 7,5kg ylipainoa. Ne haluaa löytää kehopositiivisen 0-rasvaprosenttisen adoniksen. Miten helpompaa kaikki olisi kaikille jos ne läskit naiset hyväksyisivät sen ylipainon miehillekin.
Höpö höpö. 7,5kg "ylipainoa" ei miehellä edes oikeastaan huomaa. Ei ole tästä kiinni yhdenkään miehen kohdalla. Yleensä Tinderissä jätän vastaamatta miehille, jotka näyttävät onnettomilta ja masentuneita, tyhjät silmät. (En voi heitä auttaa ja onnellisiksi tehdä, se pitää tehdä ensin itse ennen parinmuodostusta.) Eli ehkä kannattaa miettiä, missä sinun ongelmasi oikeasti on parinmuodostuksen suhteen, koska ei ole kiloissa.
Jos minua haittaa 15kg ylipaino, niin sanon tietenkin suoraan. Tapanani ei ole vihjailla ja puhua paskaa. Tosin se 15kg ylipaino ei haittaa minua. Enemmän haittaa alipituus.
Vierailija kirjoitti:
Jos minua haittaa 15kg ylipaino, niin sanon tietenkin suoraan. Tapanani ei ole vihjailla ja puhua paskaa. Tosin se 15kg ylipaino ei haittaa minua. Enemmän haittaa alipituus.
Mitä tarkoittaa alipituus? Minkä pituinen nainen on alipituinen? 😂
Olisi niin mukavaa tietää kuinka mies, jolle et kelvannut lihavana, kuolais sun upeaa kroppaa laihduttamisen jälkeen. Mutta ei saisi edes koskea. 😁😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään sano mitä ajattelen koska haluan sänkyyn hänen kanssa.
Tämä on totuus miehistä. Harva nainen ymmärtää.
Harvalla miehellä on myöskään naisjonoa, joten vaikka nainen olisi +100 kg, niin hän kelpaa, koska muutakaan ei saa.
Niin kelpaa pantavaksi, muttei tyttöystäväksi. Tämä on juuri se osuus, jota harva nainen ymmärtää.
Kolmella neljästä suomalaismiehestä on ylipainoa.
Monet ovat hytisijäläskejä.
Ylipainoinen nnainen kirjoitti:
Mitäs pidetään muuten 15 kg ylipainona? Siis jos nainen on vaikka 165 cm pitkä niin paino sitten 80 kg nurkilla? Vai ajatellaanko tässä, että ylipainoa on 15 kg jos nainen painaa 70-75 kg? 165 cm lihaksikas nainen voi kevyesti painaa 70-75 kg, hänellä on varmaan tällöin iso takamus, muodokkaat reidet ja runsaat rinnat. Vyötärö voi kuitenkin olla kohtuu kapea. Kun hän laihduttaa tuosta, paino lähtee rinnoista. Ei tiimalasista tulee päärynä. Kokemusta löytyy ihan omalta kohdalta.
15kg yli normaalipainon painoindeksin. Ei se ole mikään mielipidekysymys. Kyllä sinä tiedät minkä painoinen olet kun painoindeksisi on 24.9. Kaikki sen päälle olevat kilot on ylipainoa.
Voi sinua jonnea. Kyllä miehille kelpaa aivan hyvin vähän läski nainen. Haluaisin nähdä sen miehen, joka kieltäytyy seksistä muutaman ylikilon takia. :D T. vähän läski nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt läskiä....
Niin ja mitä sitten.. Ketä luulet asian kiinnostavan? Ei mua ainakaan tippaakaan.. Olen nähnyt komeiden miesten mulkkuja enemmän kun yleisen vessan pisoaari.. Tai olisin, jos olis kiinnostanut. Suutelu riitti monesti.
En tiedä, ketä tämä asia kiinnostaa. Kunhan korjasin käsityksen, jonka mukaan upeakroppaisesta naisesta oltaisiin kiinnostuneita vain jonkinlaisen sosiaalisen hyväksynnän vuoksi. Tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jos seksikumppanillasi on ihanteidesi mukainen vartalo, se tekee seksistä todella paljon parempaa.
Kaikkien ihanne ei ole mikään laiha pojan kroppa. Oma ihannenaiseni olisi vähän chubby.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua jonnea. Kyllä miehille kelpaa aivan hyvin vähän läski nainen. Haluaisin nähdä sen miehen, joka kieltäytyy seksistä muutaman ylikilon takia. :D T. vähän läski nainen
Minä voin lähettää listan, heitä on jo kymmeniä tässä vaiheessa elämää. En ole siis koskaan ollut selkeästi ylipainoinen, mutten kyllä laihakaan. Seksiä en ole saanut, ja kyllä se aika selvästi johtuu miesten pettymyksestä kroppaani.
Nyt olen (kiitos koronan) viimeinkin elämäntilanteessa, jossa voin keskittyä täysillä treenaamiseen ja hyvinvointiin. Olen jo laihtunut ja takapuoli kasvanut. Jos ensi kesänä miehet alkavat huomata muuttuneen vartaloni, olen todistanut teoriani siitä että ne pari ylimääistä kiloa olivat se syy miksi koko nuoruus meni yksin.
Annan pakit! En voi sietää lihavia naisia!