Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuisille nimi ja pino?

25.07.2006 |

Enpäs ole seurannut, että kuinka tämä asia yleinsä hoidetaan eli siksi teen aloitusta. :)

Itsellä taitaa olla kohtapuoliin aika tähdätä nenu toukokuulle myös, joten olisi ainakin minulle ajankohtaista(loppukierto ja testi nega).

Onko meitä vielä muita toukokuulle vauvaa toivovia?

Tässä nyt ainakin mun ehdotuksiani nimeksi:

-Toukokuun toivot (ollut käytössä jo kaiketi joskus?)

-Toukokuun tuhisijat

-Toukokuun testitulokset ;)

-Toukokuun tuttisuut

-Toukokuun tähtisilmät

-Toukokuun töppöset

Mutta jos homma etenee yleinsä jollakin toisella tavalla niin mainitkaa ihmeessä! :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Str@wberry,

toin Toukokuun töppöset kuulostaa oikein suloiselta. Haluan mukaan pinoon! Äiti 34 v, Isä 38 v, esikoinen 3 v, yritys aloitettu 6/06, nyt kp 23/32.

Vauvakuume on kova, olisi ihana saada vauva toukokuussa, kesän kynnyksellä. Itsekin olen toukokuun lapsia.

Vierailija
2/21 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan myös ottaa ja ensimmäistä kertaa elämässäni pinoutua johonkin vaikka olen jo vuodesta -02 täällä heilunut, lähinnä lukenut muiden juttuja. Olen 26 v ja mies 29. meillä on 2,5 vtyttö joka oli vuoden ja 2km jälkeinen tulos. Nyt on yrittämällä yritetty 3kk toista lasta, 1km sinä aikana taas käyty läpi.

Miulla on menossa jo kp 6/ jotain joten oletan kuuluvani huhti/toukokuun vaihteeseen.

Nyt on ensimmäistä kertaa ovistestit käytössä kun tuo raskautuminen on niin vaikeaa vaikka seksiä väh. 30x/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Minäkin tänne ensimmäistä kertaa kirjoittelen vaikka olen lukenutkin aika-ajoin muiden juttuja.

Meillä menossa toisen yhteisen lapsen yritys, aloittelimme maaliskuulla. Toivoin nopeaa tärppiä, vaan täällä vaan ollaan :( Mulla heittelee kierto TODELLA paljon ja niimpä onkin vaikeaa bongata ovis. Tikut on kaapissa ja seuraavasta kierrosta ajattelin alkaa tikuttelemaan. Tulis vaan täti, tai olis sitten tulematta. Testasin eilen mutta negaa näytti vaikka tädin olisi pitänyt vierailla jo viikko sitten. Onko kellään vastaavaa ongelmaa?

Vierailija
4/21 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan Toukokuun töppösiä, kuulostaa söpöltä jotenkin..

Itsella nyt takana km kauan ja hartaasti toivotusta esikoisesta, ja siten siis helmikuun helminauhasta tiputtu.

Suuntana nyt tosiaan tuo toukokuu.... Mutta taidan ainakin aluksi lymyillä haahuissa, kohtalontovereitten seurassa.

* Lupaa käydä vilkuilemassa joskus toukokuun pinoa!*

Vierailija
5/21 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meita ulkomailla haaveilijoitakin kun on- eika nappaimistossa kahta viimeista kirjainta! Siis tuo nimi kuulostain meilla kirjoitettuna ihan hirveelta! - hihittava levinia-

Vierailija
6/21 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan mukaan!

Olin jo maalismurmeleissa kirjottelemassa, sitten tipahdin ja olen sen jälkeen vaan käynyt lukemassa muiden kirjoituksia. Nyt sitten haluan taas mukaan ja toivottavasti toukokuisissa myös pysyn! :)

Eli pikkukakkosta kuumeillaan.. Yritystä takana nyt 2kk. Nyt on menossa jotain kp10/28-32. Jos kunnon vuodosta lasketaan, niin sitten kp7. Mistä se pitää laskea?? Lasketaanko tuhruvuodosta ennen menkkoja vai vasta kunnon vuodosta? Olis kiva ruveta jo hommiin ettei mene ovis ohi, mutta tätä hemmetin tiputtelua tulee myös monta päivää menkkojen jälkeen, nytkin. Menkat kestäneet siis kaiken kaikkiaan jo 10 päivää! Voin kuulkaa sanoa, että ei ole kovin mukavaa.. :(

No joo.. mutta toivotaan kuitenkin että tässä kierrossa tärppää! +++ :)

Vierailija
7/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa olla ovis varmaan ihan ovella. Viikon verran kestää yleensä ne " oviskivut" ja eilen alkoi. Alavatsa kipeä, rinnat arat ja kauhea pääkipu. Nyt kp 8. Aion tämän kierron tikuttaa alusta loppuun olen sen verran ovistestejä varannut kaappiin. Pistän kaikki peliin että tärppää.

Miun mielestä kuukautisten alkamispäiväksi lasketaan se milloin vaikka vaan tiputtelukin alkaa, näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
8/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta huhtikuisista. Täti tulee ihan hetkenä minä hyvänsä, Terolut-kuuri kun loppui 22.7. ja takana ovuloimaton kierto.

Kuukautisten alkamispäivä on mun gynen mukaan se päivä, jolloin tulee tippakin verta/tuhrua. Eli jos alkaa tuhruttamaan tänään klo 23 niin tänään on kp 1. Hän väänsi sen minulle rautalangasta :)

Oma napa: ehkäisy jätetty pois 11/05 (hormonikierukka), ja kierto alkoi heitellä puoli vuotta sen jälkeen (kystat puhkeilivat), takana on ovuloimattomia kiertoja. Seuraavat 8-10 kk syön teroja kp 15-24, jolloin kierron pitäisi tasoittua. Hieman raivostuttaa että en saanut heti clomeja vaan pitää tuskailla vielä lähes vuosi pelkkien terojen kanssa! Kun gynen mukaan yritys alkaakin vasta nyt, koska kierrot on heitelleet, joten emme pääse aikaisemmin hoitoon. Ja kyseessä on vieläpä yksityinen gyne. Edellinen gyne oli määrännyt Terolutit päin honkia eli siinäkin meni muutama kierto hukkaan. Mutta mieheni jaksaa onneksi uskoa tärppiin ennen kuin tuo 8-10 kk on kulunut. Harmittaa vain että joudumme ns. aloittamaan alusta 8 kk yrityksen jälkeen, ja että lapsiemme ikäeroksi tulee vähintään 6-7 v.

Niin, toivottu la tulee olemaan n. 3.5. kunhan se täti nyt tulisi.

Vierailija
9/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko liian pitka- pyorittelin noita nimia mielessani ja kun/jos luovutte noista topposista(?) niin tossuthan on liki kuitenkin...muita ehdotuksia?

Vierailija
10/21 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi ilman niitä ä ja ö merkkejä " ulkomaisillekin" odottajille...

Realistina ja ehkä jo pessimistinäkin varaan jo paikkaani toukokuun vauvelia toivovien joukkoon... Lähtö huhtikuisista tullee ensi viikolla.

Kuumeillut olen iät ja ajat, mutta mies ei ole lämmennyt kuumeilemaan. Täysin ilman ehkäisyä ollaan silti oltu puolisen vuotta tuossa aiemmin, kunnes tuli muutaman kuukauden tauko. Nyt palailin siis takaisin palstoille. Kotona on jo kaksi lapsukaista eli kolmas ja viimeinen olisi toiveissa.

babyunelma kp 23/28-30

Vierailija
11/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellisen itsesäälissä rypemisen jälkeen päätin taas ilmoittautua mukaan kuumeilemaan!

Takana kolmosen yritystä 09/05 asti, matkalla muutama aikainen keskenmeno/kemiallinen raskaus ja nyt eilen kaavittu keskeytynyt keskenmeno. eilen olisi ollut viikkoja reilu kymppi, mutta alkio ilmeisesti menehtynyt jo noin rv 6.

nyt sitten ootellaan, että jälkivuot alkas ja sen jälkeen pitäs kai yhdet menkat saada aikaan.

Joten vaikea sanoa onko toukokuinen toive ees realistinen, mutta seurassa on mukavampaa joten siksi ryömin kolostani! Ja näyttihän täällä vanhoja tuttujakin olevan!

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi listanlaatijaksi (yllätys.. ), toki suon sen mielihyvin muillekin, jos halukkaita löytyy! Mä vaan niistä naputtamisista niin tykkään! ;)

Annan ääneni nimelle toukotipuset tai toukotoiveet! =D

piipaa

Vierailija
12/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olen pahoillani puolestani, kun olin niin onnellinen puolestasi kun plussasit, ja ollaan suurin piirtein samaan aikaan alettu kuumeilemaan.

Koeta jaksaa! Päivä kerrallaan. Voimahalit sulle.

Omppu

Vierailija
13/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailin tarinaasi monen kuukauden ajan ja olin erittäin iloinen viimeisimmästä plussastasi. Olenkin välillä miettinyt mitä sinulle kuuluu, mutta kun sinua ei ole tänne takaisin kuulunut niin ajattelin, että kivasti siellä sitten asiat tällä kertaa etenee... Taisin tuolta odotuspuoleltakin pari päivää sitten hakea kuulumisiasi, mutta en niitä löytänyt. Onko vanhat vaivat edelleen syynä vai auttoiko hoidot niihin?

Olen hyvin pahoillani ja voin vain toivotella parempaa onnea seuraavaan raskauteen!

Täällä ei asiat ole paljon sen paremmin, kun plussaa ei ole nähty lainkaan. Nyt on kuitenkin toiveet pitkästä aikaa koholla, että jäisin kuitenkin huhtikuisten matkaan... Testi vielä eilen ainakin nega, mutta olo nostaa toiveita. Mahassa nippailee jatkuvasti ja eilisessä ultrassakin kohdussa näkyi jotain. (kävin kuukautishäiriöiden takia)Polyyppi? Alkanut raskaus? Jää nähtäväksi...

Kysynkin, että onko teistä jollakin nähty kohdussa polyyppi ja miltä se näytti?

babyunelma kp 25/28-30

Vierailija
14/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: Mä jo pelkäsin, et sä pistit rukkaset naulaan!

Nimi kun nimi, niin kannatetaan piipaata puikkoihin... ;)

Vierailija
15/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille!

Siis mun vanhat vaivat eli se jättikysta on taakse jäänyttä elämää.

Kävin alkuraskauden ultrissa 7+0, löytyi kaksi suht pientä kystaa (3cm) ja alkio, 8+0 kaksi kystaa ja alkio + ruskuaispussi, 9+0 ei enää alkiota eikä enää kystiakaan.

Tämän keskenmenon syyksi saattaisi olettaa pahaa flunssaa, koska huomasin tässä juuri, että raskauden alkuaikoina mulla on ollu tulehdusarvot vielä sadan pinnassa.

Eka lääkäri meinas ikää syyks, mutta toka lääkäri kallistu tän tulehdusarvon puolelle.

Oli miten oli, yrittämättä ei ainakaan mitään tapahdu joten pakko jatkaa!

Niinkuin meillä karjalassa ennen muinoin sanottiin, ilo pintaan vaik syrän märkänis..

Tärppionnea kaikille!

Vierailija
16/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmilla mahdollisuuksilla siis eteenpäin. Tämä viimeisinhän saattoi olla vain sattumaa.

Nyt harmittaa että iloitsin ja herättelin niin kovin toiveita ja vielä täällä " julkisesti" . Äsken vessassa käydessä tuli paperiin valkovuodon seassa punertavaa joten eiköhän se sit täti sieltä ala paikalle hiipimään... :-(

Harmittaa aika tavalla...

babyunelma

Vierailija
17/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa päivissähän punerruksen syy voisi olla hyvinkin kiinnittymisvuodossa! Mä ainakin peukutan sen puolesta hurjasti!

Ja sydämeni pohjasta toivon, että sun ei tarvi enää tärppiä kauaa odottaa!

Samoin kuin kenenkään muunkaan jo monesti pettyneen. Helgan kanssahan ehdittiin jo hetki oleilla tuolla odotuspuolellakin. mutta jospa pian olisi meidän vuoro ihan oikeasti!

Vierailija
18/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rasti seinään per****, että nyt onnistutaan... Ja tuuppa tuonne haahuihin höpisemään siel meit muitakin helminauhalaisia on jo huimaavat 2 kipaletta.

Ja tietysti toivon onnee ihan kaikille yrittäjille!

Vierailija
19/21 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kuulostaa niin suloiselta.. Ilmoittaudun myös porukkaan mukaan.. Meillä on 2,6kk tyttö.. hänen ka oli helppoa, eka yrityksellä tärppäsi, ilman ovistesteja yms. Nyt sitten ainakin 4kk yritystä takana..

Itse oon 27v, mies 35. Nyt sitten jännittää alkaako menkat.. Epäilen että joo, yritystä oli Sunnuntaina 9.7 ja siitä seuraavalla viikolla tein eka kerran ovistestin (Perjantaina 14.7.+).. ei mahiksia, vai onko???

En ole ennen ovistesteja kokeillut, nyt sitten aloitin.. Toivotaan parasta, tsemppiä kaikille!

Vierailija
20/21 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistikut ahkerasti käytössä joka päivä, perjantaina oli tummempi viiva kuin minään muuna päivänä, ei kuitenkaan täysin kontrolliviivan vahvuinen, olisikohan ollu ovis koska alavatsan jomotusta, päänsärkyä ja rintojen arkuutta on ollut jo 4 päivää nyt? Onneksi on pupuiltu ahkeraan.

Miksi tää kuukausi on niin pitkä aika kun ei millään malttaisi odottaa, tuntuu että mikään muu ei pyöri mielessä kuin tämä raskautuminen!