mitä tekisit jos eksäsi tulisi itkien ovesi taakse
Kommentit (78)
Raahaisin eteiseen, antaisin pehmoisen tyynyn ja peittelisin untuvatäkillä.
Aamulla antaisin lähdöt saatteella, että älä tee tätä enää ikinä.
Kahvit voisin sitä ennen keittää ja tehdä voileivän.
Toki näitä eksiä ei enää ole montakaan hengissä, kun mulla nuo miehet ovat olleet yleensä paljon itseäni vanhempia.
Päästäisin hänet sisään, kuuntelisin lässytykset ja ohjaisin ulos. Ei koskaan enää.
Varmaan jututtaisin ja yrittäisin selvittää, että onko iso ratas heittänyt vai missä tiloissa hän on.
No, me tavataan kuitenkin pari kertaa vuodessa ja ihan hyvissä väleissä ollaan. Yhdessä on todettu, että oli niitä hyviäkin aikoja, mutta että turhaan mentiin naimisiin.
Lapsia ei exän kanssa ole.
Nauraisin räkänaurut ja vetäisin oven kiinni.
Hän on duudsonihildenin kaveripiiristä ja yhtä perso naisille kuin ystävänsä.
Mielenkiintoinen kysymys/ajatusleikki.
Muutama eksä on itselläkin takana, mutta oletetaan nyt selkeyden vuoksi, että kysymys koskee sitä joka ensimmäisenä tulee mieleen ja kenen kanssa omasta mielestä oli lämpimin suhde.
Kieltämättä ihmettelisin tilannetta aika tavalla ja varmaan jäätyisin hetkeksi. En ole kuullut em. tyypistä pihaustakaan n. kahdeksaan vuoteen. Viimeisin tieto joka itselläni on, että muutti etelä eurooppaan ja meni siellä naimisiin uuden miehen kanssa.
Teiniaikaisesta parisuhteesta kysymys, joten minkäänlaisia tunteita tuskin on puoleen tai toiseen enää, mutta ajattelen toki lämmöllä em. ihmistä edelleen.
Varmaan keittäisin kahvit ja keskustelisin kanssaan sen kummemmin kiirehtimättä. Olen tällä hetkellä tavallaan parisuhteessa (monimutkainen tilanne), mutta en ainakaan häätäisi ihmistä pois vaihtamatta ensin kuulumisia ilman kummempia odotuksia/taka-ajatuksia. Voisi olla mielenkiintoista kuulla, mitä hän on touhunnut tässä muutaman viime vuoden aikana.
- M28
Häkeltyisin totaalisesti. Menisin varmaan ulos kuuntelemaan ja patistaisin hänet sitten lähimpään hotelliin.
Erottiin melkein yhdeksän vuotta sitten. Ei ole oltu missään yhteyksissä. Minulla ei ole sosiaalisen median tilejä. Olen muuttanut maasta toiseen neljä kertaa eromme jälkeen.
Ex on kuollut, joten olisin ihan hemmetin peloissani.
Sanoisin, että laita vain ruuvisi tiukemmalle, Iron Maiden, huomaavat pian jos sattuu tipahtamaan.
Who is iron maiden?
Revelation, hän sanoi minulle:
Sä et mitenkään
pysty satuttamaan
Maidenia!!!!
Maiden on sulle liian
vahva persoona.
Maidenia ei koskaan
kukaan voittanut.
Ne jotka sitä yrittää
saavat kokea
pahimman
mahdollisen
kohtalon.
t. Fani
Säikähtäisin pahasti, mutta sitten muistaisin, että kekriaikana ne haamut liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että laita vain ruuvisi tiukemmalle, Iron Maiden, huomaavat pian jos sattuu tipahtamaan.
Who is iron maiden?
Revelation, hän sanoi minulle:
Sä et mitenkään
pysty satuttamaan
Maidenia!!!!
Maiden on sulle liian
vahva persoona.
Maidenia ei koskaan
kukaan voittanut.
Ne jotka sitä yrittää
saavat kokea
pahimman
mahdollisen
kohtalon.
t. Fani
Kappas sana putosi pois, huomasikohan kukaan?
Maiden on sulle liian
vahva persoona.
Maidenia ei ole koskaan
kukaan voittanut.
Ne jotka sitä yrittää
saavat kokea
pahimman
mahdollisen
kohtalon.
t. fani
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin räkänaurut ja vetäisin oven kiinni.
Hän on duudsonihildenin kaveripiiristä ja yhtä perso naisille kuin ystävänsä.
Räkänaurusta tulee mieleen räväkkä, kouvolatukkainen emäntä. Hän asuu jossain lähiössä ja puhuu römeällä tupakan- ja viinan polttamalla äänellä.
Eksänsä olisi mitä luultavimmin juuri vankilasta vapautunut asuntoa vailla oleva venkula.
Yllättyisin, ajattelisin että se täydellinen uus muija on jostain syystä jättänyt eksän ja nyt hän haluaakin minut takaisin vaikka itse nimenomaan teki päätöksen erosta.
Riippuen millainen päivä mulla olisi, joko lohduttaisin tai kääntäisin vaan veistä haavasta ja toivottaisin onnea loppuelämälleen joka on toivottavasti yhtä pilalla kuin minun (koska hän jätti ja mun elämä meni siitä ihan alamäkeen).
Vierailija kirjoitti:
Säikähtäisin pahasti, mutta sitten muistaisin, että kekriaikana ne haamut liikkuu.
Mutta ajattele, jos se haamu tulee sun sisälle. Ne voi tulla.
Silloin vasta säikähtää.
Jos se näkisi nykyisen hottikseni hän itkisi vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Eksäni oli valloittava ja komea mies. Hän oli horoskoopiltaan tyypillinen kaksonen: aina monta rautaa tulessa, mutta kaikki bisnekset ei menneet aina ihan nappiin.
Rakastin paljon sitä miestä ja muistoksi hänestä jäi ihana poika. Pojan kanssa laskettiin yhdessä isänsä uurna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Eksäni oli valloittava ja komea mies. Hän oli horoskoopiltaan tyypillinen kaksonen: aina monta rautaa tulessa, mutta kaikki bisnekset ei menneet aina ihan nappiin.
Rakastin paljon sitä miestä ja muistoksi hänestä jäi ihana poika. Pojan kanssa laskettiin yhdessä isänsä uurna.
Oliko poika vaariinsa tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko poika vaariinsa tullut?
Ei oliko vaan on. Ja isäänsä tullut ulkonäöltään.
Siinä poikkeaa isästään, että on ahkera työntekijä.
(Käsitinköhän minä nyt väsyneenä kysymyksesi oikein?) 😟
Soittaisin poliisille.