Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisit jos eksäsi tulisi itkien ovesi taakse

Vierailija
01.11.2020 |

ja pyytäisi yhteen paluuta?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tätä nykyistä söpöliiniä vaihtais mihinkään, etenkään skitsoon exään.

Setämies

Vierailija
22/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo exiä, mutta tottakai halaisin ja jos haluis tulla sisälle, nii voisin laittaa teetä. Sit puhuttas siitä, miks ero tuli ja miks ei voi palata yhteen. Miust toista pitäs yrittää auttaa, vaikka olisi ollu riitaisaki ero. :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin oven kiinni ja laittaisin takalukkoon 🤮

Vierailija
24/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hieman hämmästynyt että hän kuvittelisi minun jättävän nykyisen mieheni hänen vuokseen. Ex pahoinpiteli minua, petti minua ja lopulta jätti minut toisen takia. Hänestä tuli semialkoholisoitunut autokauppias. Nykyinen mieheni on upea, menestynyt, kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä, meillä on kaksi ihanaa lasta ja olemme olleet jo yli 15v naimisissa.

Vierailija
25/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että se olisi kännissä ja/tai pilvessä, on niin outo skenaario :D Jos näin olisi, ottaisin yhteyttä sen nykyiseen avovaimoon ja pyytäisin että tulee hakemaan sekoilevan ukkonsa kotiin. Jos se olisi selvinpäin, pyytäisin varmaan sisään juttelemaan ja koittaisin saada selville mistä oikein on kyse. Joka tapauksessa, takaisin en ottaisi, rohkaisisin juttelemaan tommoiset jutut selväksi nykyisen avovaimonsa kanssa.

Vierailija
26/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuisin hänen mielenterveyden puolesta. Kysyisin millä matkusti tänne, onko yöpaikka varattuna, minne jätti koiransa, onko järjestänyt lomaa töistä... Olemme exän kanssa hyviä ystäviä ja erosimme yhteisymmärryksessä.

Vierailija
27/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin exän asian, jonka jälkeen kehottaisin poistumaan ja vetäisin oven kiinni. Minun tunteilla ei sama mies toistamiseen leiki.

Vierailija
28/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vähän outoa kun nykyään jo uuden miehen kanssa asutaan ja ollaan naimisissa.

Eksähän siis teki tuon sillon kun erosta oli 3 kk. Silloin vedin verhot ikkunaan ja uhkasin soittaa poliisit jos ei kohta häivy ja lakkaa soittelemasta.

Vierailija
29/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaisi ovea. Jos ei katoaisi pian, soittaisin poliisit. Tervemenoa.

Vierailija
30/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisit, sillä hän rikkoisi saamaansa lähestymiskieltoa.

Vierailija
31/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele exä.

Vierailija
32/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että Halloweeni meni jo, olet taas myöhässä.

Hän on kuollut.

Vierailija
33/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt naimisissa, ja ex on edelleen ystäväni. En usko, että voisi tulla tällaista tilannetta eteen. Jos tulisi, päästäisin exän sisään, ja todennäköisesti päätyisimme taas kerran yksimielisesti samaan lopputulemaan kuin aiemminkin, eli siihen, että emme sovi yhteen.

Vierailija
34/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti eksä käytti tuota toimivasti.

Oli se niin säälittävää, hän oli kuin uitettu koira, muka pahoillaan, oli nälkä eikä ollut saanut hoivaa. Krapulakin sillä oli, kun se että oli juonut rahansa oli niiden muiden syytä.

Kaikki aina muiden syytä.

Sisäänpääsyä vinkui kuin pieni eläin. Pääsi sisään ja kohta röhötti täysillä, maha täynnä ja pussit tyhjinä, kuin eri ihminen täynnä vallan tunnetta ja onnistumista. Ilme muuttui hetkessä surkeasta ilkeäksi.

Eli: koirailmeiden ja persaukisuuden esittäminen on vain narsistin työkaluja. Oppikaa tunnistamaan nämä.

Jos ihmisellä on omanarvontuntoa, hän ei maksata menojaan muilla.

Eikä vedätä ketään, vaikka sellainen poikaporukoissa naurattaakin.

Vierailija
35/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että menisi hetki tunnistaa. Ei olla nähty 23 vuoteen. Vielä oudompaa olisi, että pyytelisi takaisin. 😄

Vierailija
36/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyttäisin takaisin niiden naisten luo jonka kanssa petti.

Muuten olisin saattanut vaikka kerran panna ja heittää sitten ulos mutta pelkään tauteja.

Vierailija
37/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin sisälle ja keittäisin kahvia. Sen jälkeen istuisimme kolmisin ja yrittäisimme puolisoni kanssa saada selville, onko kyse alzheimerista, äkillisesti puhjenneesta mt-ongelmasta tai jostain alkoholipsykoosista tms. Yrittäisin tavoittaa eksän nykyisen vaimon jutellakseni hänen kanssaan ja tarvittaessa lähtisimme päivystykseen.

Vierailija
38/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin ikkunasta että 10 sekuntia aikaa häipyä híttoon tai haen haulikon.

Vierailija
39/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt ja tuntisin myötähäpeää. Ajattelisin, että on käynyt ehkä jo monenkin oven takana ja nyt olisin sitten minä vuorossa. Nolostuisin ja olisin varmaan ensin sanaton. Sitten ohjaisin hakemaan apua. Erostamme on yli 20 vuotta, eikä olla oltu missään tekemisissä sen jälkeen :D

Vierailija
40/78 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien neljän kohdalla yllättyisin aika lailla, mutta olen hyvissä väleissä kaikkien kanssa, joten tervetuloa! Kaksi on brittiä ja kaksi puoliksi irlantilaisia ja puoliksi hollantilaisia, joten jos ne yhtäkkiä pamahtaisi Pirkkalaan niin aika ylläri se olisi. Itkusta huolestuisin tosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän