mitä tekisit jos eksäsi tulisi itkien ovesi taakse
Kommentit (78)
Ilmestyi tuo kerran, käskin painua sinne mistä tulikin. Itsepä niin leuhkasti lähti. 895
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisin, ajattelisin että se täydellinen uus muija on jostain syystä jättänyt eksän ja nyt hän haluaakin minut takaisin vaikka itse nimenomaan teki päätöksen erosta.
Riippuen millainen päivä mulla olisi, joko lohduttaisin tai kääntäisin vaan veistä haavasta ja toivottaisin onnea loppuelämälleen joka on toivottavasti yhtä pilalla kuin minun (koska hän jätti ja mun elämä meni siitä ihan alamäkeen).
Katkeruus ei ole kaunis piirre
Se laiva seilasi jo. Kumpikin ero tuli aiheesta.
Keskustelisin asiat vihdoin ja viimein selväksi (erosimme riitaisasti). Toivottaisin hyvää loppuelämää ja "hymyillään kun tavataan" :)
Säikähtäisin aivan helvetisti, se on kuollut.
Löysi pelkkää negaa ja unelmoi ja ylistä edellistään kaikissa mahd tilanteissa. Heittäisin pihalle.
Paatunut ukkomies kirjoitti:
Vaimo voisi olla aika hämillään.
Mutta... mitä sinä tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisin, ajattelisin että se täydellinen uus muija on jostain syystä jättänyt eksän ja nyt hän haluaakin minut takaisin vaikka itse nimenomaan teki päätöksen erosta.
Riippuen millainen päivä mulla olisi, joko lohduttaisin tai kääntäisin vaan veistä haavasta ja toivottaisin onnea loppuelämälleen joka on toivottavasti yhtä pilalla kuin minun (koska hän jätti ja mun elämä meni siitä ihan alamäkeen).
Katkeruus ei ole kaunis piirre
Eikä myöskään muiden syyttäminen omasta elämästään. Itsekeskeistä.
Olisin hyvin hämmästynyt. Sitten sanoisin, että ei onnistu ja pyytäisin lähtemään. Sanoisin vielä, että ei tarvi enää tulla oven taa eikä ottaa muutenkaan yhteyttä. Yhteen emme palaa koskaan.
Halaisin, rutistaisin, itkisin ja kysyisin miksi teit sen, miksi lähdit? ( Kuoli pari vuotta sitten ) 😩😭
Muutama exä on ja jokaisen kohdalla olisin kovin hämmästynyt. Yhdelle sanoisin heti, että painuu tiehensä. Toiselta kysyisin, että mitä ihmettä se itkee mun ovella ja sitten käskisin häipymään. Kolmannen kohdalla ihmettelisin, että mistä nyt tuulee ja saattaisin jutella asiasta ja siitä miksi mun mielestä paluu yhteen on aika vaikeesti toteutettavissa.
Kenenkään kuulumisista en tiedä mitään, koska vähintään 2 vuotta siitä, kun viimeksi ollut yhteydessä. Yhteydenpito loppui jokaisen kanssa joko heti tai melkein heti suhteen päätyttyä. Olisi siis iso yllätys, jos joku heistä koputtaisi ovea.
Lohduttaisin. Erottiin huonoissa väleissä, mutta en kanna hänelle mistään kaunaa.
En ottaisi exää takaisin. Ero tulee, kun toista kohtelee huonosti. Paluuta onneen ei ole takaisin.
No jaa, jos vaimo ei sattuisi sillä hetkellä olemaan kotona, voisin suostua "vanhojenmuisteluseksiin", mutta yhteenmuuttoaikeet torppaisin kyllä välittömästi aktin ja taksin tilaamisen jälkeen.
Nyt vaan Maidenit ruuvit kireelle, ettei vaan tipahda ja joku huomaa.