Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

169cm ja 71kg, olenko liian lihava?

Vierailija
14.02.2014 |

Mies huomauttelee minulle koko ajan että vähän pitäisi vielä pudottaa, olen siis pudottanut synnytyksen jälkeen 30kg (vauva 9kk). Paino ei suostu puotamaan enään vaan on junnannut paikallaan jo useamman viikon. Onko tuo 71kg paha jos paino nyt pysyy tuossa? Mitä mieltä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo 46,7 kiloa ja olen tyttö

Vierailija
62/64 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti plus-mallit eivät tule ikinä muotiin, koska ylipaino on jo nyt suuri ongelma. Ei lihavia tarvitse enää yllyttää lihomaan lisää.

Ja näitä on turha linkittää:

http://us.cdn291.fansshare.com/photo/runwaymodels/lizzie-curvy-kate-shoot-plus-size-model-1790429907.jpg

Tuskin ap raskauden ja 30 kilon painonpudotuksen jälkeen on lähelläkään tuon näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:40"]

Olen 169 ja 84. Oletko omasta mielestäsi sopiva? Itse sen tiedät. Minä olen lihava.

[/quote]

Mä olen 169 ja 83, en tunne itseäni lihavaksi, en ole kenenkään muun mielestä lihava, en kuvissa näytä lihavalta eikä mun pt ja lääkäri ole löytäneet mun eri testituloksista mitään vikaa, minkä lisäksi vaatteita ostaessani myyjä tuo koppiin ihan normaalimitoituksen vaatteita, joihin poikkeuksetta mahdun. Eli ilmeisesti meidän pituisten läskiraja menee tossa sinun 84:ssä. ;)

Paino kertoo aika vähän keskivartalolihavuudesta, lihaskunnosta, veriarvoista, ryhdistä, hapenottokyvystä, venyvyydestä, itsetunnosta ja sensellaisesta.

30 kg 9 kk:ssa on hurja muutos, ap. Etenkin kun elämä lapsen myötä muuttunut muutenkin hurjasti. Pidän miehesi kommenttia aika typeränä. Hänen kannattaisi keskittyä perheenne hyvinvointiin eikä sun vaa'an numerolukemaan.

Vierailija
64/64 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalon koostumuksesta, jos tuo 71kg on lihasta niin et ole. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole..ruokavalio kuntoon ja lisää liikuntaa, kyllä se siitä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi