169cm ja 71kg, olenko liian lihava?
Mies huomauttelee minulle koko ajan että vähän pitäisi vielä pudottaa, olen siis pudottanut synnytyksen jälkeen 30kg (vauva 9kk). Paino ei suostu puotamaan enään vaan on junnannut paikallaan jo useamman viikon. Onko tuo 71kg paha jos paino nyt pysyy tuossa? Mitä mieltä?
Kommentit (64)
Kun täältä: http://www.cockeyed.com/photos/bodies/heightweight.html
Katsoo samankokoisia niin kyllähän nuo pullukoita ovat. Eivät läskejä mutta pullukoita.
Täh? Painoit siis 100kg ollessasi viimeisilläsi raskaana?
Ja kyllä, nykypainollasi olet pyöreähkössä kunnossa. Miehesi kannattaisi kuitenkin pitää suutaan soukemmalla.
Et ole. Ja riippuu niin paljon ihmisestä. Jollain toisella tuo voisi olla liikaa, muta mietittäänpäs nyt esim Lola Odusogaa, Ninja Sarasaloa. Jos he ovat mielestäsi liian lihavia, niin sitten olet sinäkin. Mielestäni he ovat kauniita ja naisellisen näköisiä. Tässä vielä pari kuvaa:
He taatusti painavat vähintään tuon verran a ovat todella kuumia. :) Se on ihan miten itse suhtaudut kehoosi ja millaiseksi tunnet olosi nahoissasi. Kauniilla vaatteilla, hiuksilla ja meikillä voi saada paljon paremman mielen ja itsetunnon, kuin jatkuvalla (ja turhalla) laihduttamisella.
Olen 171/73 ja ihan normaalipainoisen näköinen :) vyötärönympärys 70 lantion 100 ja harteilla sama ja metrikoipi.,toki vois pari kiloa tiputtaa, mutta en nyt lihavaksi koe itseäni, älä sinäkään turhaan
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:08"]
Et ole. Ja riippuu niin paljon ihmisestä. Jollain toisella tuo voisi olla liikaa, muta mietittäänpäs nyt esim Lola Odusogaa, Ninja Sarasaloa. Jos he ovat mielestäsi liian lihavia, niin sitten olet sinäkin. Mielestäni he ovat kauniita ja naisellisen näköisiä. Tässä vielä pari kuvaa:
He taatusti painavat vähintään tuon verran a ovat todella kuumia. :) Se on ihan miten itse suhtaudut kehoosi ja millaiseksi tunnet olosi nahoissasi. Kauniilla vaatteilla, hiuksilla ja meikillä voi saada paljon paremman mielen ja itsetunnon, kuin jatkuvalla (ja turhalla) laihduttamisella.
[/quote]
hups, kuvat ei tulleet:
tässä vielä: http://www.iltalehti.fi/viihde/2011040713508099_vi.shtml
Kyselevätkö miehet painonsa sopivuutta jossakin? Heistähän kuitenkin suurempi osa on lihavia. Ap ei ole lihava.
Riippuu täysin lihasmassasta. Päättelen, että sitä ei kuitenkaan ole liiemmin, joten pyylevä taidat olla.
Olet pudottanut painoa 30 kg ja se on upea saavutus! Ihme kommentteja että voisit vielä vähän pudottaa, ei tarvitse vaan olet normaalipainoinen.
Jos normaalipainon YLÄraja on 25, ja bmi:si on nyt 24.9, tiedät itsekin, että olet juuri ja juuri normaalipainon rajoissa. Riippuu täysin sinusta, haluatko olla oikeasti normaalipainoinen vai juuri ylipainoisuuren rajapyykillä. Itse olen 174/62 ja urheilullinen, mielestäni pari kiloa vielä saisi lähteä rasvaa pois, jotta olisi hyvä kroppa :) niin miehesikin varmaan ajattelee
Mitä hemmettiä?! Mihin tämä maailma on menossa, normaalipainoisen käsketään pudottaa painoa? Kaikenmaailman höpinää 'laihaläskeistä' ym. Voi jumaliste. On se suuri ihmetyksen aihe, että mistä nuoret tytöt saa syömishäiriönsä kun maailma on tämänkaltainen.
Painosta höpöttäminen on viesti miehen pään sisällä olevista ongelmista. Onnea sinulle laihdutuksen onnistumisesta ja voimia jatkaa terveellisillä elämäntavoilla ja itsestäsi huolehtien ja itseäsi rakastaen. Se on vaikeaa, jos mies tölvii, mutta mahdollista.
Itse olen yli 10 cm lyhyempi ja painan saman verran, enkä ole lihava. uskokaa huviksenne. :D Mul on isot rinnat, reidet ja takamus.. vyötärö kuitenkin löytyy ja kapeat sääret ja kädet. Olen siis tiimalasi. laihduttaa en enempää edes halua (olen myös laihtunut 15 kiloa, siitä mitä olen ollut painavimmillani). Haluan ainoastaan voida hyvin, pitää huolta itsestäni ja näyttää mahdollisimman kauniilta tämän kokoisena. Käyn salilla, syön monipuolisesti ja ennekaikkea nautin elämästä. Tee sinäkin niin. Ja olen aika kuuma misu. ;)
Olet päässyt normaalipainoon, onnittelut! Pysy siinä. :)
Jollain kuntonyrkkeilytreenillä (joka reeni kovaa vedettynä) toi olis varmaan jo lähellä täydellistä. Normaalipainon rajoissa kuitenkin vielä.
Tiedän, kun itekkin käyn kuntonyrkkeilyssä ja siellä on todella kuumia lyylejä, joiden BMI:n sanoisin olevan siinä 24:n paikkeilla. Mutta nää gimmat ei juttele reeneissä, vaan vetää kovaa ja punnertaa miesten lailla.
Tätä palstaa taitaa lukea vain pizzaa, karkkia ja muuta mättöä vetävät naiset, jotka eivät harrasta liikuntaa ja pitävät siksi hyväkroppaisia ja ns. Fitness-pimuja hirveinä ja kannustavat ylipainoisia olemaan tyytyväsiä vartaloonsa. Katsotaan 30v päästä kummat voivat paremmin. Ja älkää hyvät ylipainoiset sohvaperunat ainakaan itkekö, jos miehenne lähtee toisen naisen perään. Varsinkin jos mies jaksaa itsestään edelleen pitää huolta, toisin kuin SINÄ.
Jos haluat muokata kropastasi kiinteämmän, kuten itsellänikin on tarkoituksena, niin lisää ihmeessä lihastreeniä. Saat kauniin naisellisen ja timmin kropan. Laihduttaa ei kannata enää yhtään.
Kauhean näköisiä semmoset kuivakat, liian laihat ja lihaksittomat korput. :/ Naamakin menee monilla jo huonon näköiseksi jos liikaa laihtuu.
T: tuo yli 10 cm lyhyempi hottis :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:29"]
Tätä palstaa taitaa lukea vain pizzaa, karkkia ja muuta mättöä vetävät naiset, jotka eivät harrasta liikuntaa ja pitävät siksi hyväkroppaisia ja ns. Fitness-pimuja hirveinä ja kannustavat ylipainoisia olemaan tyytyväsiä vartaloonsa. Katsotaan 30v päästä kummat voivat paremmin. Ja älkää hyvät ylipainoiset sohvaperunat ainakaan itkekö, jos miehenne lähtee toisen naisen perään. Varsinkin jos mies jaksaa itsestään edelleen pitää huolta, toisin kuin SINÄ.
[/quote]
Itsestään voi pitää huolta, vaikkei laihduttaisikaan vimmatusti jatkuvasti ja pelkäisi että ukko lähtee jos paino nousee. (siinä tapauksessa sais lähteekkin) :P
Lyön vaikka vetoa, että olen 100 kertaa kauniimpi ja upeampi vartaloltani, kuin moni ruma laheliini. Rumuutta kun ei saa edes sillä laihdutuksella taiottua pois.. Eikä varsinkaan jos pään sisältö on tuota luokkaa.
Painoindeksisi on 24,9, eli olet normaalipainoinen. Miehesi on huonokäytöksinen.