Suututteko joskus miehellenne "huvin vuoksi"?
Tää kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta mä melko temperamenttisena ihmisenä pitkästyn joskus siihen jos kotona on liian tasaista. Silloin saatan korottaa ääntäni ja vähän kivahtaa miehelleni, vaikka hän ei olisi oikeasti tehnyt mitään tai en olisi oikeasti suuttunut, vaan pelkästään tylsistynyt. Hyviä riitoja seuraa hyvä sopiminen, ja mieskin pysyy sopivasti varpaillaan :) Onko muita jotka tekevät samaa?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää, miten mies käyttäytyy, kun olen heikoimmillani. Siksi joskus estän häntä tekemästä jotain hänelle tärkeää ja katson, miten reagoi. Esimerkiksi estän viime hetkellä jo sovitun mökkireissun hänen kavereiden kanssa.
Miksi te miehet ette keksi parempaa tekemistä kuin esittää naista netissä?
Ei ne mitään miehiä ole, vaan lautajonneja.
-Mies
Olen joskus pahalla tuulella ilman näkyvää syytä, mutta en halua olla toiselle tahallani ilkeä. Miksi olisin? Tai jos hyväksyisin itsessäni sellaisen piirteen, niin toki mies saisi vastaavasti kohdella minua yhtä huonosti.
Komppaan aiempaa eli toivottavasti miehet jättää tällaisen sian. En ole kärpäsenä katossa muiden kotitalouksissa mutta mulla on yksi opiskelukaveri nainen joka ihan suoraan myöntää että tarvitsee matsia ihmisten kanssa. Jos on liian rauhallista hän alkaa haastaa riitaa.
Itse asiassa hän ei ole enää minun kaverini millään tavalla. Ylläri. Otin etäisyyttä.
Eiköhän tuollekin jokin diagnoosi ole olemassa....
Olen joskus toiminut noin mutta myöhemmin tajunnut, miten epäkypsää se oli. Yhdessä suhteessa kehitin riitoja turhasta, koska en ollut tyytyväinen suhteeseen. Emme sopineet yhteen, mutta en halunnut myöntää sitä itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää, miten mies käyttäytyy, kun olen heikoimmillani. Siksi joskus estän häntä tekemästä jotain hänelle tärkeää ja katson, miten reagoi. Esimerkiksi estän viime hetkellä jo sovitun mökkireissun hänen kavereiden kanssa.
Miksi te miehet ette keksi parempaa tekemistä kuin esittää naista netissä?
Näin saa juttuseuraa naisista ja jotain reaktioita heistä irti :)
En todellakaan. Reaktioitani ajaa aina aito tunne.
Niin vaikea kuin tätä onkin tunnevammaisen käsittää...
Vierailija kirjoitti:
Kaiken näköisiä hulluja sitä maa päällään kantaa. Sinunlaisesi kuuluisivat mullan alle. Ja sinne voi helposti päätyäkin kun liikaa sitä leipäläpeään aukoo.
Hakeudu hoitoon! Ei kukaan snsaitse mullan alle toivotteluja sun kaltaiselta vastenmieliseltä idiootilta vaikka kirjouttais tänne minkälaisen mielipiteen.
En sentään riitele mut saatan tylsyyttäni kinata joskus, koska sopiminen on niin nautinnollista😉
Vierailija kirjoitti:
En sentään riitele mut saatan tylsyyttäni kinata joskus, koska sopiminen on niin nautinnollista😉
Toivon mukaan ukkosi on steroidi-pumpattu sekopää-bodari. Siinä kannattaa lähteä kinaamaan viulun kielen kanssa ja nautintoakin löytyy, jos nautinnoksi lasket läskin tummumisen.
Feikkiraivarit piristää aina silloin tällöin päivää. Kiva pistää se menkkojen piikkiin. :)
Suurin osa naisista.
Vallitseva käsitys palstalla on että suhteessa "pitää osata riidellä" eli välillä on päästävä "tuulettamaan".
Jos mies ei koskaan korota ääntään, on tämä tylsä, passiivis-aggressiivinen, ja testotasoissa on vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat, kun olet ilkeimmilläsi.
Heikoimmillasi voisit olla, jos olisit katkaissut jalkasi juuri ennen tärkeää tapahtumaa ja rakas mummosi kuolisi samana päivänä. Silloin katsottaisiin, osaisiko miehesi olla sinulle empaattinen.
Kuvailemallasi, nöyryyttävällä käytöksellä saat vain miehen hiljaa vihaamaan sinua, kunnes hän yhtenä kauniina päivänä päättää, että on saanut tarpeekseen ja lemppaa sinut.
Ajattelet kuten minä, miehenä. Kiva kuulla.
Harmi kyllä naisille on tyypillistä juuri tuollainen p*skatestaaminen jossa testataan onko miehestä "vastusta" eli kykeneekö tämä dominoimaan naista jos tämä alkaa käyttäytymään kuin oikutteleva kakara.
En, mutta esim. äsken möksäsin ja valitin niin pitkään, että vaihto joululaulut mun lemppariksi.
Tarkoitat, kun olet ilkeimmilläsi.
Heikoimmillasi voisit olla, jos olisit katkaissut jalkasi juuri ennen tärkeää tapahtumaa ja rakas mummosi kuolisi samana päivänä. Silloin katsottaisiin, osaisiko miehesi olla sinulle empaattinen.
Kuvailemallasi, nöyryyttävällä käytöksellä saat vain miehen hiljaa vihaamaan sinua, kunnes hän yhtenä kauniina päivänä päättää, että on saanut tarpeekseen ja lemppaa sinut.