Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat pilalla

Höpö
01.11.2020 |

Olen imettänyt molempia lapsiani vuoden verran. Juuri reilu kuukausi sitten loppui tämä viimeinen Imetys. Ennen tätä raskautta kuppikoko oli ehkä A tai pieni B. Mutta siis pienet oli.

Nyt rinnat ovat ihan laudat. Apua! Laitoin tyköistuvan mekon päälleni ja sellaiset tuettomat liivit niin lauta mikä lauta. Rinnoissani ei ole enää mitään.

Painoa tuli raskaudessa 25 kg ja olen nyt 4-5kg hoikempi kuin Äitiysneuvolan ekassa punnituksessa.

Palautuuko rinnat ennalleen? Esikoisen imetyksen jälkeen ei tapahtunut näin radikaalia muutosta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa korjauttaa ne sitten, kun et enää hanki lisää lapsia. Enkä tarkoita nyt silikoneja, vaan ihan rasvansiirtoa. Elämä on liian lyhyt aika, että kenenkään kannattaisi surra ulkonäköseikkoja, jotka ovat helposti korjattavissa:)

Ei ole rasvaa riittävästi paikoista mistä siirrot tehdään. 😂 Ja lähinnä itseä häiritsee se että vaatteet ei istu eikä näytä miltään kun ei rinnoissa ole täytettä sitten nimeksikään

Vierailija
22/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnat jos tyhjä kohta ja sisäänpäin kuoppa, sit nahkaa. Ihan kamalat :( kellään ei oo näin kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naiset, joilla on hyvin pienet rinnat, ovat tosi kauniita. Korostuu se tosiasia, että ei ne rinnat naisvartaloa tee - siluetti on silti feminiininen ja seksikäs, lantion kaari ja keinahdus houkutteleva.

Monet vaatteet laskeutuvat erityisen upeasti. Voit nyt nauttia vaikka klassisen ranskalaisesta tyylistä.

Vierailija
24/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksen sana! Muistelen että itselläni kesti joku 2-3kk, että rinnat palautuvat imetyksestä. Olen ekaa imettänyt 1v8kk ja toista 1v4kk, ja muistelen kokeneeni samanlaisia ajatuksia toisen jälkeen. Rinnat toki ovat pehmeämmät kuin aiemmin - ne olivat todella kiinteät, mutta mielestäni jopa kauniimmat kuin aiemmin. Niihin on tullut pientä pystyä muotoa, aiemmin olivat ihan ”pallon muotoiset”. Koko siis B70, eli hyvin pienet. Mutta siis - tosi hienot rinnat mielestäni yhä.

Eli oottele rauhassa vielä muutama kuukausi!