Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle nimeksi Jedi Ritari, mielipiteitä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tämä on provo, kun näin otsikon, mutta pakkohan tuo nyt sitten on uskoa. :D Vauva on kyllä söpö, eikä nimi miestä pahenna, jollei mies nimeä, mutta täytyy sanoa, että en olisi omalle lapselle tällaista ristiä antanut. Nimi on vitsin kaltainen.

Vierailija
42/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:15"]

Terveisin erikoisenniminen.

[/quote]

Onko sinun koko nimi vitsi?

[/quote] On vielä ihan kivaa olla erikoisenniminen Merituuli Vuorijärvi tai Kukkamaaria Niittyketo, mutta Jedi Ritari! Kuvitelkaa, varaatte röntgeniin aikaa ja puhelimen päässä todetaan, että joo Jedi Ritari on erikoistunut sädehoitoon, varataanko? Tai etsitte oikeusavustajaa, ja listasta löytyy Jedi Ritari. Tsekkaatte lakimiehen nettisivut, tyypin mottona on tietenkin May the force be with you.

Tiedättekö oikeasti muita hupaisia etunimi-sukunimi- yhdistelmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi esim. gerbiilille.

Vierailija
44/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen alkaa näköjään jo ennen kuin lapsi omaa nimeään tiedostaa.

Vierailija
45/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän liian kirjaimellinen ja alleviivava. Jedi ei sinällään ole sen pahempi kuin Joni, Jani, Jere tmv. Ja jos toi Ritari on kolmas nimi eikä sukunimi, niin harvoinpa sitä kokonaisuutta tuodaan esiin. Eli jää hieman sisäpiirivitsiksi ja hyvä niin. Itse kyllä jättäisin Ritarin pois.

Vierailija
46/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tein-ikästä poikaani tässä juuri sanoivat, että vähän coolia. Tosi hyvä nimi ja heitä ei haittaisi olla nimeltään Jedi Ritari. Itse samaa mieltä.

Vierailija
47/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:50"]

Aivan mahtava! Jedihän kuulostaa yksinään ihan perus Jimi, Jani, Joni -nimeltä. Ritari sukunimenä taas on todella Hieno! Huippunimi! 

[/quote]

Eikä ole.

Toivottavasti ei pojan aikuistumisvaiheessa kukaan enää muista koko Star Warsia.

Vierailija
48/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossanimessä on erikoista? Itse en ole star trekin seuraaja joten en tiedä.

Vierailija
49/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 01:10"]

Ei tuo parin-kolmenkymmenen vuoden päästä välttämättä oudolta kuulosta. Tai viidenkymmenen vuoden päästä, voi olla vaikka Suomen presidentti Jedi Ritari. Kuulostaa hienolta!

[/quote]

Onneksi minä olen silloin jo kuollut.

Presidentti jediritari. Joo ei.

Vierailija
50/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:21"]

Mikä tuossanimessä on erikoista? Itse en ole star trekin seuraaja joten en tiedä.

[/quote]

Et olekaan, sillä ei ole mitään tekemistä Star Trekin kanssa.

Vierailija
51/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on kyllä vastenmielinen paikka. Erikoinen nimi tosiaan onkin hyvä syy kiusata (ikään kuin mikään olisi hyvä syy) tai jokin este onnelliselle elämälle... Toivottavasti täällä vinkuvat mammat menevät itseensä, ennen kuin ehtivät tartuttaa omiin lapsiinsa ällöttävät asenteensa ja kasvattaa heistä tulevia koulukiusaajia.

Vierailija
52/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Star Wars -fani enkä usko, että tuota lasta kiusataan koulussa. Ne uskottavuusongelmat tuleekin aikuisena. Ei aikuisetkaan sitä varmaan kiusaa, mutta ihan varmasti monessa paikassa sitä luullaan pilailijaksi. En haluaisi, että aina kun sanon nimeni, niin joku höröttää typeränä puhelimen toisessa päässä tai heittää työpaikkahakemuksen vitsinä pois.

Sarjakuvamaisen leffahahmon nimi ei vaan ole hyvä valinta. 

Vierailija
53/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:21"]

[/quote]

Et olekaan, sillä ei ole mitään tekemistä Star Trekin kanssa.

[/quote]

okay. No sitten ihmettelen vielä enemmän että.mitä tässä taivastellaan.

Vierailija
54/56 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan meininkiä. Odottelin, koska tämä hullutus tulee Suomeen.

Vierailija
55/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vaikutatte olevan kovin varmoja siitä että tätä tullaan kiusaamaan nimensä ansiosta.

Niin, miksiköhän...

(Vinkki: katsokaa peiliin. Nämä potentiaaliset kiusaajat imevät tällä hetkellä teidän tissiä.)

56/56 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeäni ei ole kiusattu koulussa. T: Mico Ritari :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan