Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen alkanut katsella vieraita miehiä

Vierailija
01.01.2014 |

Mikä neuvoksi? Olen 26-v ja ollut 6 vuotta saman miehen kanssa. Hän myös ainoa seksikumppanini. Halut lopahtaneet ja nyt syksyn aikana iskenyt minuun joku ihme piru katsella muita miehiä. Lapsia meillä ei ole. Hitto, kun osaisi päättää mitä tekee. Jos nyt otan ja lähden, niin kadunko loppuelämäni, että jätin mieheni? Vai meneekö elämä hukkaan jos en pääse koskaan näkemään muuta kuin tämän suhteen? On nämä vaikeita asioita..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse molemmat: petä kumppaniasi.

Vierailija
2/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo nyt ahdistaa,niin vaihda. maailma on täynnä ihania miehiä! Ja pian,ennenkuin on niitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhu sille miehelle tilanteesta! Oma mieheni antoi luvan tehdä, mitä haluan - hän ei minua sitonut, itse saisin valita. Jonkun aikaa oli tuo tunne, pikkasen virittelin jotain suhdettakin aluille, mutta se jäi alkuunsa... Nyt oman miehen kanssa onnellisesti jo lähes 20 v, lapsia 3 ja elämä kaikin puolin ok.

Vierailija
4/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et ongelma on nimenomaan se, että sun miehesi on ainoa kenen kanssa olet harrastanut seksiä...

Se taas usein on isompi ongelma ajatustasolla - loppupeleissä jos seksi toimii omassa suhteessa niin ei se välttämättä ole sen ihmeellisempää muidenkaan kanssa.

Entäs joku pieni aikalisä teidän suhteessa? Opiskeletko vielä? Lähde vaikka vaihtoon...

Vierailija
5/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa, 26v. ja just tulee täyteen 9v saman miehen kanssa, eka kumppani mullakin. Ostettiin just asunto. Toisaalta rakastan häntä ihan tajuttomasti, en halua erota, mutta joskus lyhytaikaisesti ihastun toisiin. En kuitenkaan ole pettänyt enkä ikinä voisi sitä tehdä. Olen kuitenkin ylpeä siitä että meillä on ollut näin kestävä parisuhde.

Vierailija
6/6 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorien kokoontumisajot näemmä taas käynnissä. Kyllä miehet ovat sikoja kun pettävät mutta naisilla on aina hyvät syyt takataskussa römpsän jakamisessa. Ei teille voi toivoa kuin paskaa elämää ja sitä että saatte mieheltänne klamydian kun on jotain tallinan porttoa käynyt sutaisemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi