Sini Tarkkinen
Luin Sinin haastattelua Me Naisista, ja eka oli sympatiat Sinin puolella kun oli entinen koulukiusattu. Mutta johan alkoi ärsyttää kun Sini ilmoitti työyhteisössä kaikkien naisten olevan hänelle kateellisia ja vielä senkin kliseen että tulee paljon paremmin miesten kanssa toimeen kun naiset on niin hankalia. Huoh, johan meni maku tästäkin naisesta, ennen oon tykännyt pin up tyylistään jne mutta johan suolsi ärsyimmät mahdolliset kliseet.
Kommentit (60)
Mullekkin jäi castingista negatiivinen olo. kuvaaja ei ollut tarpeeksi ammattitaitoinen, lisäksi sanottiin että maskeeraus on vapaaehtoinen mutta silti kaikki ohjattiin maksulliseen maskeeraukseen. Lisäksi tunnelma kaikiltaosin oli hiukan vaivaantunut. Minuakin kyllä kiinnostaa että onko tuon kautta saanut oikeasti duunia?
Oliko se maskeeraus siis pakollinen? Kuinka monta pyydettiin jatkoon castingista?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 13:44"]
Onko toi sit laillista markkinoida noita kuvauksia ja kursseja tarjoamalla työmahdollisuuksia, ja jättää sanomatta ettei töistä makseta?
[/quote]
on?
Älkää puhuko ihmisistä joita ette tunne vaan tiedätte ainoastaan lehtien/tv-ohjelmien/huhujen kautta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:51"]
Älkää puhuko ihmisistä joita ette tunne vaan tiedätte ainoastaan lehtien/tv-ohjelmien/huhujen kautta.
[/quote]
Ai kenestäkään julkkiksesta ei saisi puhua. Olisiko kuitenkin niin, että julkkikset pitkälti itse luovat sen oman julkisuuskuvansa.
En ymmärrä. miksi kyseinen Sini sitten julkisuudessa esiintyisi ja haastatteluissa puhuisi siten, kuin tekee, jos oikeasti on ihan jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 22:38"]
Käsittääkseni työ on vapaaehtoista ja perustuu hyväntekeväisyyteen. eli ei ilmeisesti makseta palkkaa. Itse maksat pakolliset kurssit ja kuvaukset. On todella kyseenalaista toimintaa ja kun näistä ei edes infota missään.. Tämä mallitoimisto kait itse saa jotain provinkkaa?
[/quote]
Mistä tämä tieto on peräisin? Todella kiinnostaa, jos asia on näin. En löytänyt hakemalla mitään tietoa miten tuo mallitoimisto toimii ja millä rahalla. Luulisi, että siellä listoilla olevat mallit eivät montaa kertaa keikkailisi, jos ei mitään korvausta saa tekemästään työstä. Muutenkin te, jotka olette kyseisen mallitoimiston castingeissa olleet... Pitääkö paikkaansa että siitä joutuu pakolla maksamaan (meikkaukset ym.) ja silti näytetään tylysti ovea? Vastaavista kokemuksista ei löydy kuin tämä viestiketju, joten haiskahtaa panettelulta tai sitten muut vastaavaa kokeneet osaavat harvinaisen hyvin pitää suunsa kiinni.
Joo on kyllä yli pinnallinen kanaaivo. Ennen katsoin häntä ylöspäin hänen mallitoimistonsa ideologian takia, mutta kun kävin koekuvauksissa niin kaikki muut paitsi Sini tsemppasi lisäksi hän lähestulkoon nauroi minut ulos huoneesta ujoudeni takia ei kyllä kauheesti itsetuntoa nosta semmonen vaikka hyvän itsetunnon omaankin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 13:42"]
Joo on kyllä yli pinnallinen kanaaivo. Ennen katsoin häntä ylöspäin hänen mallitoimistonsa ideologian takia, mutta kun kävin koekuvauksissa niin kaikki muut paitsi Sini tsemppasi lisäksi hän lähestulkoon nauroi minut ulos huoneesta ujoudeni takia ei kyllä kauheesti itsetuntoa nosta semmonen vaikka hyvän itsetunnon omaankin.
[/quote]
Mikä on Sinin mallitoimiston ideologia? Noista Sinin skaboista tulee mieleen väkisinkin että niihin otetaan tarkoituksella vain sellaisia tyttöjä jotka eivät ole ulkonäöltään Sinille uhka (ajatelkaa jos joku olisikin vaikka pitempi ja näyttävämpi kuin Sini!!). Kaikissa kisojen promokuvissa myös Sini on aina suu auki etunenässä, ei kilpailijat.
Sitä olen itsekkin katellut että lähes jokainen on 20kg ylipainoinen ja kaukana pinup mallista mutta Sinin mallitoimistossa "sisäinen kauneus ratkaisee" se ihminen on kyllä kaukana sisäisestä kauneudesta
Tehotuotettu pin up- ei toimi. Kaikki iloinen aitous hukkunut rahastukseen ja muoviin tässä tapauksessa. Tarkkisesta itsestään puuttuu pin up-henkeen kuuluva fyysinen rauha, rentous ja säteily. Harmi sinänsä.
Mallitoimiston casting jossa kävin oli pienoinen huijaus. Castingia mainostettiin ilmaiseksi, mutta koekuvaus onkin sitten maksullinen ja samoin "pakollinen" mallikurssi joka täytyy käydä listoille päästäkseen. Joo enpä taida maksaa tollasesta.
Onko toi sit laillista markkinoida noita kuvauksia ja kursseja tarjoamalla työmahdollisuuksia, ja jättää sanomatta ettei töistä makseta?
Minä ja moni muu ihan samaa mieltä tästä ihmisestä. Ei tajua pin upista mitään eikä kunnioita alalle vihkiytyneitä oikeita harrastajia. Tai ei kunnioita ketään muutakaan jos ei heistä jollain tavalla hyödy. Sini on suuri kupla, koko imago yhtä feikkiä kuin sen tissit!!
Sini Tarkkinen, aaahh!
Panisin niin että sisukumi vaihtoon.