Yksin kotona, ehdota KARMIVAA kauhuleffaa!
Lapset isällään, miesystävä kavereidensa kanssa ja minä yksin kotona.
Ehdottakaa hirveää kauhuleffaa! Nyt on sadomadokistinen olo :D Mies tulee myöhään kotiin ja haluan sitten hänen kainaloonsa.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:24"]
Kaikki mainitsemistanne olen nähnyt paitsi marttyyrit. Onko hyvä?
Ap
[/quote]
On. Googlaa lisää jos kiinnostuit.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:24"]
Kaikki mainitsemistanne olen nähnyt paitsi marttyyrit. Onko hyvä?
Ap
[/quote]
On. Googlaa lisää jos kiinnostuit.
[/quote]
Googlaan puolestasi ;) http://www.imdb.com/title/tt1029234/
Orpokoti ja kaikki paranormal activityt nähty. Tuo marttyyrit kuulostaa tylsältä, luin wikipediasta. Lisää!
Ap
Hide and seek (Robert de Niro pääosassa) - ihan karmivan hirveä leffa, vielä vuosien jälkeenkin puistattaa, ja on muuten ainoa elokuva jossa olen pari kertaa huutanut kauhusta leffateatterissa (enkä ollut ainoa)
Yksin kotona olisi toki kauhea vain siksi, että se on hirvein elokuva ikinä :D
Ap
kaikista karmein, jonka olen nähnyt: Wolf creek, toinen paha Saw
The Purge. Ei ehkä kaikille kovin pelottava, mutta tosi hyvä idea elokuvalle.
Hide and seek sekä kuolleiden aamunkoitto nähty. Lisää!
Ap
Ei ole leffa vaan sarja, mutta American Horror Story. Tosi hyvä, yllättäviä juonenkäänteitä, hyviä roolihahmoja. Yksi tuotantokausi on aina yksi tarina, toinen tuotantokausi on taas omansa.
The Descent - Loukussa! Se on tosi ahdistava!!
Nähty nähty ja nähty. Eikai kauhuelokuvat lopu kesken :D myöskin joku karmiva psykologinen trilleri käy!
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:20"]
No karmivasta tuli ekana mieleen Hohto, mutta jos olo on sadomasokistinen niin Kellopeliappelsiini. ;)
[/quote]
Ihan oikeasti tuo Hohto. Miten sitä joku voi pitää karmivana tai edes pelottavana millään tavalla. Minusta se on lähinnä ärsyttävä. Antaisin omien teinienikin sen katsoa milloin vain.
Rakastan kauhuelokuvia. Pahin tähän mennessä on ollut Rec. Siinä säikkyy niin paljon! Yritän löytää the kauhuleffan, joka oikeasti saa minut sekoamaan :D
Ap