Yksin kotona, ehdota KARMIVAA kauhuleffaa!
Lapset isällään, miesystävä kavereidensa kanssa ja minä yksin kotona.
Ehdottakaa hirveää kauhuleffaa! Nyt on sadomadokistinen olo :D Mies tulee myöhään kotiin ja haluan sitten hänen kainaloonsa.
Kommentit (89)
The descent! Siinä leffa jota en ole nähnyt. Saa suositella lisää, laitan korvan taakse :) Etsin elokuvaa, joka todellakin vie yöunet ja pelästyttää löysät housuun.
Ap
Minunkin mielestä Hohto sekä Ring, Kauna ja Mama menevät lähinnä komedian puolelle...
Ap
The Serbian Movie on ihan hyvä! :)
The human centipede on oikeesti ihan kamala, ällöttävä!!! en tiä oletko nähnyt, eikä edes kannata.
The Hole --> Four teenagers at a British private school secretly uncover and explore the depths of a sealed underground hole created decades ago as a possible bomb shelter.
Los Zetasin kuvaamat Snuff pätkät
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:20"]
No karmivasta tuli ekana mieleen Hohto, mutta jos olo on sadomasokistinen niin Kellopeliappelsiini. ;)
[/quote]
Ihan oikeasti tuo Hohto. Miten sitä joku voi pitää karmivana tai edes pelottavana millään tavalla. Minusta se on lähinnä ärsyttävä. Antaisin omien teinienikin sen katsoa milloin vain.
[/quote]
Olen miettinyt ihan samaa. Ei pelota eikä karmi yhtään. Lähinnä olen pettynyt!
Funny Games --> Two psychopathic young men take a family hostage in their cabin.
Olen ehkä outo, mutta kaikki saw ja Ring-leffat ja sen tyyliset saavat aikaiseksi vain hihitystä... Hohto on jees, lähinnä Nicholsonin takia. Mutta n. 15 krt katsomani Uhrilampaat saa aina sydämen jyskyttämään.
Poikani Kevin, on muuten mielenkiintoisesti rakennettu ja karmiva.
Carpenterin The thing -se jostain.Hohto oli kyllä kökköhkö tekele, alkeellista Jack-lallin kirveenhuitomista,yliarvostettu.
The human centipede