Onko Jouni-laukku nolo?
Löysin kivan laukun aitoa nahkaa. Miten ihmeessä on alettu valmistaa laukkuja ja laitettu brändin nimeksi oma etunimi... Onko ostettava ei-niin-kiva Adax vain merkin takia?
Kommentit (80)
Mulla on ollut Jouni-laukku ja musta se nimi on just hauska. Ei niinku mikään LuiVitoo, vaan ihan rehellinen Jouni :) Kyseisestä laukusta sain usein kehuja, kehujien ikähaarukka vaihteli parikymppisestä satavuotiaaseen!
Mitä väliä? Jouni-laukut on kauniita ja lisäksi kotimaisia. Osta sellainen josta itse pidät äläkä anna muiden ohjailla itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:08"]
Löysin kivan laukun aitoa nahkaa. Miten ihmeessä on alettu valmistaa laukkuja ja laitettu brändin nimeksi oma etunimi... Onko ostettava ei-niin-kiva Adax vain merkin takia?
[/quote]
Kai niitä jotkut nolona pitää, mutta mitä väliä. Jos oot löytäny kivan laukun, niin tottakai ostat sen.
Mieluummin otan ulkomaalaisen feikki laukun kun kotimaisen jounin kiveskassin :D
Mä ainakin olen tyytyväinen kahteen Jouni-laukkuuni, eikä ole tullut mieleen nolostua merkin takia :)
Joo, ääni Jounille! Nimi on kiva, ja monet mallit tosi kivoja. Hyvä Suomi!
Noloa on olla käyttämättä jotain laukkua vain siksi, että vauvapalstalla joku väittää laukun käyttämisen olevan noloa.
jouni-laukut on täti-ihmisten laukkuja. aika rumia kyllä, täytyy sanoa. itse olin saanut sellaisen lahjaksi (mummoltani) ja myin kirpparilla tosi halvalla. seuraavana päivänä löytyi jonkun trokarin hyllystä korkeammalla hinnalla.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:45"]
jouni-laukut on täti-ihmisten laukkuja. aika rumia kyllä, täytyy sanoa. itse olin saanut sellaisen lahjaksi (mummoltani) ja myin kirpparilla tosi halvalla. seuraavana päivänä löytyi jonkun trokarin hyllystä korkeammalla hinnalla.
[/quote]
Ja mitähän vikaa on tädeissä? Itsekin olet kohta sellainen jos se nyt on ikään liittyvä ominaisuus. En ymmärrä miksi naiset dissaa itseään.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:54"]
[/quote]
Ja mitähän vikaa on tädeissä? Itsekin olet kohta sellainen jos se nyt on ikään liittyvä ominaisuus. En ymmärrä miksi naiset dissaa itseään.
[/quote]
oho, tais osua arkaan paikkaan, täti? :D no itsehän en ole täti-iässä vielä moneen kymmeneen vuoteen että sikäli..kuhan kerroin mielipiteeni jouni-laukuista, reilusti vanhemmat naiset niitä yleensä vaan pitää ja ovat rumia ja yksinkertaisia mielestäni. sanoinko siis, että tädeissä olisi jotain vikaa? ei herran dyydelis täällä on ihmeellistä porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:44"]
Noloa on olla käyttämättä jotain laukkua vain siksi, että vauvapalstalla joku väittää laukun käyttämisen olevan noloa.
[/quote]
ei ole noloa käyttää kivespusseja julkisella paikalla!!
Ei ole nolo! Koskaan ei pitäisi ostaa merkin mukaan, vaan laukun ulkonäön, laadun ja käyttöominaisuuksien mukaan. Nuo laukut edustavat sitä suht. harvinaista kotimaisten tuotteiden kategoriaa, joissa ei tosiaankaan ole mitään hävettävää!
T. Vaatesuunnittelija
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:08"]
Ei ole nolo! Koskaan ei pitäisi ostaa merkin mukaan, vaan laukun ulkonäön, laadun ja käyttöominaisuuksien mukaan. Nuo laukut edustavat sitä suht. harvinaista kotimaisten tuotteiden kategoriaa, joissa ei tosiaankaan ole mitään hävettävää!
T. Vaatesuunnittelija
[/quote]
Apua, katsoin merkin nettisivut vasta tuon kommentin laitettuani.. Ne kyllä kaipaisivat kovasti modernisointia, kunnon tuotekuvia, ja brändi-identiteetti virtaviivaistamista. Mutta tosiaan itse tuotteissa ei mitään vikaa!
T. Sama
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:54"]
[/quote]
[/quote]
oho, tais osua arkaan paikkaan, täti? :D no itsehän en ole täti-iässä vielä moneen kymmeneen vuoteen että sikäli..kuhan kerroin mielipiteeni jouni-laukuista, reilusti vanhemmat naiset niitä yleensä vaan pitää ja ovat rumia ja yksinkertaisia mielestäni. sanoinko siis, että tädeissä olisi jotain vikaa? ei herran dyydelis täällä on ihmeellistä porukkaa.
[/quote]
Voi kuule, jos täti-ikään on sulla kymmeniä vuosia niin olet sitten vielä alakoulussa, pikkureppana. Av:lla kun täti-ikä alkaa kolmevitosena, viimeistään neljäkymppisenä. Ja on Se tätien dissaamista, kun kaikki ruma ja vastenmielinen on sina tätimäistä. Eli sun lähitulevaisuutesi on siis ruma ja vastenmielinen, good for You.
t. Täti 36 v.
No on noloa. siis en kehtas ikinä ostaa mitää jounia, hei mieti ny joku jouni!ihan dorkan kuulonen nimi. vaan jotkut täys retardit käyttää sen nimist laukkuu. vähä sut leimataa jos kuljet jonku mummojen jounilaukun kanssa kas ku ei pertti tai reino. Hei kattokaa mul on uus laukku, tän nimi on vittu ilpo, no jeejee.
Jos laukku on laadukas ja mielestäsi hyvännäköinen, osta se. Typerintä on valita laukku tai vaate sen mukaan mitä muut käyttävät.
Itselläni on vanhasta armeijalaukusta tyylillä tuunattu olkalaukku, nahkalaukku kirppikseltä, pari halpaa tekonahkalaukkua ja yksi "kalliimpi" n.300 euron arvoinen laukku pehmeää ja paksua nahkaa. Saan asusteistani usein kehuja, vaikka ne eivät kelpaisi esimerkiksi muotibloggareille ollenkaan.
Av-mammat ovat noloja ja av-mammojen sopulimielipiteitä kuuntelevat vielä nolompia. :)
Av-mammat ovat juuri sitä sakkia jotka ostavai feikki-luiskan kun pääsevät kerran vuodessa tarjous äkkilähdöllä Alanyaan. Ja sitten kuljetaan muovinen feikkilaukku olalla niin polleena että ja dissataan suomalaista laatua. Kun se nyt vaan on hienompaa omistaa turkkilainen feikkilaukku kuin tukea kotimaista tuotantoa.
kuulostaa kyllä ennemmin kivespussilta... eli jäisi kauppaan nimen takia.