Kun olin 23v, laiha ja blondi niin miehiä tulvi ovista ja ikkunoista. Nyt 5 vuotta myöhemmin...
...Painoa on tullut ehkä 7 kg lisää enkä ole enää blondi ja en kelpaa enää KENELLEKÄÄN!
Miehille kelpaa vain se nuori alle 25v laiha blondi.
Kommentit (198)
Minä oli parikymppisenä hoikka tummaverikkö ja miehiä oli riittävästi. Nyt kun olen hoikka vaaleaverikko lähes nelilymppisenä niin miehiä on haitaksi saakka.
Öö ei kyllä blondit sovi kaikille. Esim ite oon kauniimpi tummassa, koska se on luonnollinen väri ja korostaa kauniita piirteitä. Vaalea monesti hailakka, ehkä jotkut miehet tykkää ns hailakasya mutta ei tod kaikki. Vaalea sopii paremmin joillekki, mut typerää väittää että se on nimenomaan joku plussa koska kaikille ei tod sovi vaaleat.
Vierailija kirjoitti:
Öö ei kyllä blondit sovi kaikille. Esim ite oon kauniimpi tummassa, koska se on luonnollinen väri ja korostaa kauniita piirteitä. Vaalea monesti hailakka, ehkä jotkut miehet tykkää ns hailakasya mutta ei tod kaikki. Vaalea sopii paremmin joillekki, mut typerää väittää että se on nimenomaan joku plussa koska kaikille ei tod sovi vaaleat.
No väittikö joku?
Mitä laihempi olen ollut, sitä enemmän olen saanut positiivista huomiota. Aivan järjetön ero huomiossa kun olin 160/48 vs. kun olin 160/58. Jossain siinä 52kg:n jälkeen aina loppuu huomio, paino on vähän jojoillut. Enkä vieläkään ole "vanha", vaan alle 30v.
Vierailija kirjoitti:
Nythän sulla on asiat hyvin. Ei enää yhtään ukonroikaletta nurkkiin pyörimään.
Tämän kommentin alapeukuttajat:
Miksi olette eri mieltä? Pitääkö teillä olla ihan mikä tahansa mies?
Eikö olisi parempi asustella rauhassa ilman sitä rasittavaa miestä?
Itse olen ratkaissut asian niin, että molemmilla on omat kodit ja silti ollaan kavereita. Molemmat ovat tyytyväisiä ja joka ikinen juomalasi ja kattila on sillä paikalla, kun kuuluukin olla.
Hoikkuus on nimenomaan se avainsana ei ikä, laihduta ylimääräiset kilot.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siirtyä naisiin. Saa sisältöä ja merkitystä, ei pelkkää aivotonta nylkytystä.
Mä kokeilin. Naiset on pahempia pelaajia, kun miehet. Ne tykkää siitä pelistä, mutta sitten kun tavote on saavutettu se suhde tyssähtää. Voihan siinä olla jotain traumoja sukupuolirooleistakin. En tiedä. Transnaiset on kivoimpia, mun mielestä.
Entäs muunsukupuoliset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Minä oli parikymppisenä hoikka tummaverikkö ja miehiä oli riittävästi. Nyt kun olen hoikka vaaleaverikko lähes nelilymppisenä niin miehiä on haitaksi saakka.
Miten sinä muutuit tummaveriköstä vaaleaveriköksi? Oliko se ihme?
Mitä itse olen naispuolisten kavereiden menoa katsellut, niin toiset eivät oikein osaa hyväksyä sitä, etteivät yli kolmekymppisinä kiloja kerryttäneenä saakaan enää niitä kuumimpia hottismiehiä, joiden kanssa pyörivät sutjakkoina parikymppisinä. Monet ovat eronneet ja kun aletaan pitkän ajan jälkeen viettää sinkkuelämää, tuo tulee yllätyksenä.
Ei kai siinä ole muuta ratkaisua, kun treenata itsensä kuntoon ja luopua "mammalookista" tai sitten laskea tasoa miesten suhteen.
Naisille tiedoksi: huomion saaminen nuorilta miehiltä ei yhäkään ole todiste mistään. Nuorilta miehiltä on helpointa saada huomiota, koska
- he haluavat seksiä
- he kuvittelevat että "puumalta" saa helpommin
- he tietävät että puumalta saa harvemmin yhtä tylyjä pakkeja kuin parikymppisiltä
Vierailija kirjoitti:
Naisille tiedoksi: huomion saaminen nuorilta miehiltä ei yhäkään ole todiste mistään. Nuorilta miehiltä on helpointa saada huomiota, koska
- he haluavat seksiä
- he tietävät että puumalta saa harvemmin yhtä tylyjä pakkeja kuin parikymppisiltä
Totta.
Jos naisen suosio pysyy samana niin lähestyjien määrä kasvaa. Ihan yksinkertaisesti siksi koska vanhempaa naista on helpompi lähestyä.
Se on aika yksilöllistä.
Tunnen naisia joille on tullut +7kg ja +5v, ja ovat aika lailla yhtä hyvännäköisiä kuin aikaisemminkin. Aika usein sellaisia näyttäviä vähän pidemmänpuoleisia, ei pikkusöpöjä tai taskuveenuksia. Jotkut ovat jopa paremman näköisiä 28-vuotiaina kuin 23.vuotiaina.
Pikkusöpö ei ehkä sitten enää näytä pikkusöpöltä. Taskuveenuksille tuntuu tapahtuvan niin että parikymppisenä pyöreä perse katoaa ja vatsa/vyötärö pullistuu, ja ikää näyttää tulevan lisää enemmänkin 14v.
Salille ja staili kuntoon.
ps. jos kerran miehiä tulvi ovista ja ikkunoista, olisit käyttänyt tilaisuuden hyväksi ja vakiintunut silloin.
Jos ei ole päässä mitään sisältöä ja on alkuaan asennevammaa, niin nuoruuden kauneudella pärjää juuri niin kauan kuin on nuori. Painoindeksillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
- he haluavat seksiä
Mutta tuskinpa he kuvittelevat saavansa seksiä kadulla näkemältään naiselta. Olen viisikymppinen ja kolmekymppiset eivät onneksi katso perään, vaan nelikymppiset pienten lasten isät. Minua on aina harmittanut se, että miehet katsovat minua, vaikka vaimo olisi vieressä. Todella epäkunnioittavaa. He eivät varmaan katso seksimielessä, vaan vain siksi, että haluavat katsoa tarkemmin kaunista ja hyvin pukeutunutta naista, mutta minua loukkaisi, jos olisin vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika yksilöllistä.
Tunnen naisia joille on tullut +7kg ja +5v, ja ovat aika lailla yhtä hyvännäköisiä kuin aikaisemminkin. Aika usein sellaisia näyttäviä vähän pidemmänpuoleisia, ei pikkusöpöjä tai taskuveenuksia. Jotkut ovat jopa paremman näköisiä 28-vuotiaina kuin 23.vuotiaina.
Pikkusöpö ei ehkä sitten enää näytä pikkusöpöltä. Taskuveenuksille tuntuu tapahtuvan niin että parikymppisenä pyöreä perse katoaa ja vatsa/vyötärö pullistuu, ja ikää näyttää tulevan lisää enemmänkin 14v.
ps. jos kerran miehiä tulvi ovista ja ikkunoista, olisit käyttänyt tilaisuuden hyväksi ja vakiintunut silloin.
Onhan hän voinutkin vakiintua. Monet nuoruuden suhteet loppuvat, kun on aikuistuttu.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika yksilöllistä.
Itse olin ehdottomasti parhaimmillani juuri siinä 28-vuotiaana, kun kasvoista hävisi liika lapsenpyöreys eikä "rupsahtaminen" ollut vielä alkanut. Nyt olen 34v ja vanheneminen on alkanut näkyä kasvoissa, paino-ongelmia ei koskaan ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
- he haluavat seksiä
Monet olettavat myös, että kokeneella "puumalla" on sänkypuuhissa parempi meininki kuin parikymppisillä mimmeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aika yksilöllistä.
Itse olin ehdottomasti parhaimmillani juuri siinä 28-vuotiaana, kun kasvoista hävisi liika lapsenpyöreys eikä "rupsahtaminen" ollut vielä alkanut. Nyt olen 34v ja vanheneminen on alkanut näkyä kasvoissa, paino-ongelmia ei koskaan ole ollut.
Huomaa kuitenkin että miesten näkemys asiasta on erilainen.
Naiset tyypillisesti pitävät itsestään eniten kolmekymppisinä (tutkittua) kun ei ole enää lapsenpyöreyttä.
Miehet pitävät eniten parikymppisistä (myös tutkittua) joilla on sitä lapsenpyöreyttä kasvoissa, peffassa ja reisissä.
Kyllä se on se ylipaino mikä miehet karkottaa.
Mies kun näkee itsensä vähän pyöreänä se tarkoittaa + 40kg ylipainoa.