Kun olin 23v, laiha ja blondi niin miehiä tulvi ovista ja ikkunoista. Nyt 5 vuotta myöhemmin...
...Painoa on tullut ehkä 7 kg lisää enkä ole enää blondi ja en kelpaa enää KENELLEKÄÄN!
Miehille kelpaa vain se nuori alle 25v laiha blondi.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynainenhan julistaa aina miten on niin vahva ja itsenäinen, ettei tarvitse miehiä mihinkään.
Ja kuitenkin se vahvan naisen käsi hamuaa hyväksyntää jostain suunnasta. Aina.
Lueppa aloitus ja kerro mulle missä kohtaa puhuttiin vahvoista itsenäisistä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ei huvittaisi laihduttaa miesten takia. Onko se nyt sit kiva saada joku mies joka pitää mua viehättävänä tasan niin kauan kun olen tosi laiha? Haluaisin jonkun ei niin ulkonäkökeskeisen.
Ulkonäkö kertoo siitä miten ihminen arvostaa itseään, että viitsii nähdä itsensä eteen sen verran vaivaa, että syö terveellisesti, liikkuu, huolehtii hygieniastaan, jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ei huvittaisi laihduttaa miesten takia. Onko se nyt sit kiva saada joku mies joka pitää mua viehättävänä tasan niin kauan kun olen tosi laiha? Haluaisin jonkun ei niin ulkonäkökeskeisen.
Ja sinulleko siis kelpaa lihava ja ruma mies?
Sen pitää kuitenkin; olla se alfaykkönen, joka huomaa vain minut.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siirtyä naisiin. Saa sisältöä ja merkitystä, ei pelkkää aivotonta nylkytystä.
Mä kokeilin. Naiset on pahempia pelaajia, kun miehet. Ne tykkää siitä pelistä, mutta sitten kun tavote on saavutettu se suhde tyssähtää. Voihan siinä olla jotain traumoja sukupuolirooleistakin. En tiedä. Transnaiset on kivoimpia, mun mielestä.
Se on sun asenteestasi kiinni.
Opi pitämään itsestäsi tuollaisena. Itsevarmuus on se mikä viehättää.
Minulla on aina ollut vientiä. Nuorena, hoikkana ja nättinä sekä nyt 38-vuotiaana ylipainoisena "tätinä".
Jos minulla on vaatteet joissa en tunne oloani hyväksi niin en saa katseita "kaupungilla".
Viimeksi laitoin korolliset saappaat. Maltillinen korko siis joilla hyvä kävellä, tyköistuvampi villakangastakki, huivi ja kiva pipo niin olo olo heti itsevarmempi ja sain katseita ja hymyjä miehiltä.
Käyn harvoin viihteellä mutta vientiä riittäisi edelleen. Nuoret ja hyvännäköisetkin tulee iskemään.
Myös lähikaupassa on tullut nuori mies jututtamaan kun oli itsellä kivat vaatteet, meikkiä ja itsevarma olo. Ei olisi tullut jos olisin ollut rönttövaatteissa ja naama väärinpäin.
Nämä siis esimerkkejä miten se oma asenne ratkaisee.
Enkä ole miehiä iskemässä enkä pyydystämässä. Olen naimisissa oleva nainen eli mitenkään tyrkyllä en ole edes ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö kertoo siitä miten ihminen arvostaa itseään, että viitsii nähdä itsensä eteen sen verran vaivaa, että syö terveellisesti, liikkuu, huolehtii hygieniastaan, jne..
Eikö normaalipainoinen kelpaisi? Miksi pitää olla LAIHA ? Ei se ole itsensä arvostamista että nälkiinnyttää itseään. Joillekkin se luonnollinen paino on vähän pyöreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulleko siis kelpaa lihava ja ruma mies?
Lievästi ylipainoinen kelpaisi kyllä. Muutama kilo ei nyt pitäisi haitata ketään.
Kumma kyllä miesten silmissä näköjään 5 kg extraa on jo yhtä kuin hengenvaarallisesti lihava. Ja vaikka ne olisi itseki vähän pyöreitä niin silti pitäisi saada se laiha...
Ap: n ongelma on se, etteivät oikeanlaiset miehet kiinnostu. Kuka nyt taviksista välittää?
No voi voi. Kun minä olin nuori ja hoikka nainen, ei juuri kukaan mies kiinnostunut minusta. Joten älä valita turhasta ap!!!
Eli mitä tästä opimme vain hoikka, malli kasvoinen saa miehiä
No ei se ikä, vaan paino. Ja uskomatonta, kuinka miesten katseet loppuu jo ihan viiden kilon painonnousuun. Parikymppisenä 68 kg, ei katseita. Nyt nelikymppisenä 63 kg ja treenattu ja saan taas katseita ja hymyjä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole itse niin ulkonäkökeskeinen sitten, eikä status/varakkuus-keskeinen.
No juu, et kiinnosta enää tietynlaisia, pelkkään ulkokuoreen tuijottavia miehiä.
Aika moni "tavallinen mies" on jo vakaassa suhteessa tuossa iässä.
Kyllä sullekin vielä löytyy joku, jonka kanssa kemiat oikeasti kohtaavat. Siinä kohtaa ulkonäöllä ei ole väliä.
Olen 50-vuotias vanha akka, jolle riittää vientiä juuri tarpeitani vastaan.
Vakiseksisuhteessa nuoremman entisen ammattiurheilijan kanssa. Tosi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se mallikasvoisuus tuli? Ihan sinun omasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää täysin paikkansa, kun miehiksi lasketaan vain kalsarimallit
No mä olen 26 v hoikka, kaunis brunette eikä miehistä ole pulaa. Olen joskus blondannut enkä huomannut tukan värillä olleen mitään vaikutusta mihinkään. Toki oli kampaajalla vaalennettu ja aika luonnollisen värinen vaalea, ei liian halvan näköinen. Iän myötä tosin vapaita hyviä miehiä toki alkaa olla vähemmän
Oletko mahdollisesti tämä nainen? https://www.nydailynews.com/resizer/MCMi05KAgEQ4XTlaRSCTrOpJtiA=/800x45…
Vierailija kirjoitti:
Ikää yli 40, aina ollut blondi ja laiha / normipainoinen...ja miehiä riittäisi, jopa haitaksi asti 😁 eli ei iästä ainakaan kiinni.
Minä olen 78 v laiha blondi ja vieläkin häiritsevät minua esim. lähikaupassa.
Mun mielestä on vaan ihanaa, ettei enää tule niitä ulkonäön perässä hiihtäjiä, jotka hakee vaan "kuumaa hoitoa". Nykyään jos miehet kiinnostuu, niin ne kiinnostuvat ajatuksistani ja luonteestani. On paljon palkitsevampaa hyvän keskustelun jälkeen saada treffipyyntö, kuin pyöriä hyvännäköisenä tanssilattialla, kunnes joku tulee hinkkaamaan itseään viereen ja sitten baarissa tilataan drinksut ja kysytään jatkoille. Ensimmäistä kertaa elämässäni tuntuu, että saan huomiota sellaisilta miehiltä jotka minua oikeasti kiinnostaa.
Ap on mies. Nelikymppisenäkin naisella on mieskandidaatteja enemmän, kuin 20-vuotiaalla miehellä.