Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä valitsi ystävät tänään

Vierailija
14.02.2014 |

Niin, mä olen vähän rikki, turhaanko?

Nyt en osaa ajatella mitään positiivista. 

Eli ollaan molemmat eronneita, lapsi kummallakin.

Treffataan kaksi viikonloppua kuukaudesta, vuoden päivät jo näin.

Tänään on sentään ystävänpäivä, mutta mies menee poikien kanssa ulos. Vihjasin kyllä että olisi ollut tosi kiva viettää tämäilta yhdessä, mennä syömään tms. Niin ei, poikien  kanssa vain.

Mua itkettää, muutenkin tavataan niin vähän. :(

Onko tämä merkki ettei miestä kiinnosta tarpeeksi minun seura, ei sitten minuakaan. Voi itku

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viettää 2vkl/kk sinun kanssasi ja 2 vkl ilmeisesti lapsensa kanssa. Kavereillekin täytyy joskus löytyä ailaa, ja tietenkään se ei voi olla lapsiviikonloppuna. Tämä lapsivapaa vkl nyt vain sattui ystävänpäiväksi, tuskin mitään sen kummempaa tarkoittaa. Tai aika näyttää, onko jatkuva trendi. Älä siis vielä tee johtopäätöksiä.

Vierailija
22/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:15"]Kiitos, mä taidan olla kyllä liian herkkis, koska huomenna tulee pikaisesti käymään (krapulassa varmaan).  [/quote]Eli tulee huomenna krapulassa pikaisesti tyhjentämään sinuun pussit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:23"]

Hei ap, tänään tulee Suomen peli! Olympialaiset ovat vain kerran neljässä vuodessa. Anna nyt mennä poikien kanssa...

[/quote]

Kuka on sanonut  että seuraa olympialaisia? Mut silti kaikki niin päättelee.  en ola ap

[/quote]

Ap kertoi, että mies tykkää katsoa lätkää!

Vierailija
24/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vietetään ystävänpäivää, siksi mies loogisesti valitsi ystävät. Me naiset jostain syystä ollaan romanttisia ja vaalitaan Valentinen päivää. Ap, ei suhde tähän kaadu!

Vierailija
25/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näittekö viime viikonloppuna eli oliko nyt teidän vai poikien viikonlopun vuoro?

Kuinka hienovaraisesti vihjaisit? Miehet kun ei tunnetusti ihan pienestä herää.

Kuten itsekin sanoit, miehesi valitsi ystävänpäivänä ystävien seuran. Toisille se on ystävien päivä, toisille jenkkityylinen kuhertelupäivä. En nyt tästä vielä kauheesti johtopäätöksiä vetäisi.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi