Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä valitsi ystävät tänään

Vierailija
14.02.2014 |

Niin, mä olen vähän rikki, turhaanko?

Nyt en osaa ajatella mitään positiivista. 

Eli ollaan molemmat eronneita, lapsi kummallakin.

Treffataan kaksi viikonloppua kuukaudesta, vuoden päivät jo näin.

Tänään on sentään ystävänpäivä, mutta mies menee poikien kanssa ulos. Vihjasin kyllä että olisi ollut tosi kiva viettää tämäilta yhdessä, mennä syömään tms. Niin ei, poikien  kanssa vain.

Mua itkettää, muutenkin tavataan niin vähän. :(

Onko tämä merkki ettei miestä kiinnosta tarpeeksi minun seura, ei sitten minuakaan. Voi itku

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin varmaan harmittais , en ehkä jaksais tollasta.

Vierailija
2/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity hetkeksi itseesi. Ota omaa aikaa. Harkitse tarkkaan omia kumppanin valintojasi. 

Kaikki lähtee sinusta itsestäsi. Olisit välttynyt tältä surulta, jos olisit valinnut huomaavaisemman miehen. Elämä on täynnä kasvukipuja ja uudelleen arviointeja. Voimaannu omista kokemuksistasi ja etsi itsellesi mies, joka aidosti välittää sinusta ja tunteistasi, sekä haluaa viettää aikaa kanssasi.

Been there, done that!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siulla on oikeus siun omiin tunteisiin

Vierailija
4/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.2. on ihan samanlainen päivä kun muutkin, ystävänpäivä on kaupallista paskaa. Mun mies lähti kisastudioon kaverilleen, ei haittaa yhtään.

Vierailija
5/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänne teki maalin! Hyvä Selänne

Vierailija
6/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:10"]

Keskity hetkeksi itseesi. Ota omaa aikaa. Harkitse tarkkaan omia kumppanin valintojasi. 

Kaikki lähtee sinusta itsestäsi. Olisit välttynyt tältä surulta, jos olisit valinnut huomaavaisemman miehen. Elämä on täynnä kasvukipuja ja uudelleen arviointeja. Voimaannu omista kokemuksistasi ja etsi itsellesi mies, joka aidosti välittää sinusta ja tunteistasi, sekä haluaa viettää aikaa kanssasi.

Been there, done that!

[/quote]

Kiitos, mä taidan olla kyllä liian herkkis, koska huomenna tulee pikaisesti käymään (krapulassa varmaan). Mutta eikös tuo ole selvä merkki etten ole tärkeä koska ei halunnut jättää poikieniltaa väliin, ja käy kyllä pari kertaa kuussa poikienillassa. 

Se tässä itkettää kun muutenkin niin vähän nähdään.

Eli nyt harkitsen onko mulle ok?

Vierailija
7/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:15"]

Been there, done that!

[/quote]

Kiitos, mä taidan olla kyllä liian herkkis, koska huomenna tulee pikaisesti käymään (krapulassa varmaan). Mutta eikös tuo ole selvä merkki etten ole tärkeä koska ei halunnut jättää poikieniltaa väliin, ja käy kyllä pari kertaa kuussa poikienillassa. 

[/quote]

On selvä merkki. Miehelläsi on erilainen tärkeysjärjestys, se kai tuli sinulle tänään selväksi.

Toista et pysty muuttamaan, ellei sillä itsellään ole siihen halua. Voit muuttaa omaa käytöstäsi ja ajattelutapaasi. Sinulla on myös vapaus valintoihin. Ole lempeä itsellesi.

Vierailija
8/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tänään tulee Suomen peli! Olympialaiset ovat vain kerran neljässä vuodessa. Anna nyt mennä poikien kanssa...

Vierailija
9/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:12"]

14.2. on ihan samanlainen päivä kun muutkin, ystävänpäivä on kaupallista paskaa. Mun mies lähti kisastudioon kaverilleen, ei haittaa yhtään.

[/quote]

Hei, totta että päivä siinä missä joku muukin. Kyse on vain yhteisestä ajasta, tai siis sen puutteesta. 

Jos asuisin yhdessä, ei olisi tosiaankaan mitään ongelmia, päivästä viis. 

Nyt valitsi ystävät mun sijaan, eli tulkitsen, olen vähäpätöisempi. Tosiaan nähdään kahden viikon välein:(

Vierailija
10/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko suoraan että haluat viettää tämän päivän hänen kanssaan?

Mun mies teki tuollaista ihan alussa vaikka olin ihan rikki joka kerta niin olin vaan niinkuin en välittäisi, kyselin vaan hymysuin että oliko hauskaa ja olin ehkä jopa normaalia hövelimmällä ja ihanammalla tuulella sitten kun tavattiin. Jossain vaiheessa mies lopetti menemästä, hyvä ruoka ja lämmin syli houkuttivat kerta kerralta enemmän. Nyt meillä on kaksi lasta, ollaan naimisissa ja mies ei jaksa juoda oluttaan missään muualla kuin kotona. Ehkä pari kertaa vuodessa käy jossain kaverien kanssa, ei ole tarvinnut kieltää. 

Ehkä sun mies ei vielä ole valmis seurusteluelämään vielä.

Vierailija
11/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:23"]

Hei ap, tänään tulee Suomen peli! Olympialaiset ovat vain kerran neljässä vuodessa. Anna nyt mennä poikien kanssa...

[/quote]

Ok, tätä en tiennyt, mutta tiedän että mies tykkää katsoa lätkää. Kertoi menevänsä pelaamaan biljardia! Nyt en ymmärrä..

Vierailija
12/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Kun sun lapsikin on ilmeisesti isällään niin voisitko lähteä omien ystäviesi kanssa jonnekin kun/jos et halua olla yksin?985

Vierailija
13/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap ja muut, ymmärtäkää nyt. Tänään tulee oikeasti jännä peli. Suosittelen katsomaan, siellä on pari aika namua... ;)

Vierailija
14/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tämä päivä on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin päivät. Ihan sama joku ystävänpäivä.. Tuskin mieskään tätä päivää niin ihmeellisenä pitää.

Vierailija
15/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:15"]

Been there, done that!

[/quote]

[/quote]

No ei ole ok ja tiedät sen itsekin,siksihän se pahalta tuntuu.

Vierailija
16/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:23"]

[/quote]

Ok, tätä en tiennyt, mutta tiedän että mies tykkää katsoa lätkää. Kertoi menevänsä pelaamaan biljardia! Nyt en ymmärrä..

[/quote]

Monissa biljardipaikoissa pyörivät lätkäscreenit taustalla :)

Vierailija
17/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:28"]

[/quote]

[/quote]

Voi sua...älä kattele tommosta pitää sua vaan helppona ja lähtee heti kun toisen tapaa. Jos ois sua varten niin ei se jatkuvastti "poikienilloissa" ramppais..kyllä sä sen tiedät..jotain muuta jo etsii..niin nyt leuka pystyyn ja uus elämä ilman moisa riippakivee ap :)

Vierailija
18/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti taitaa olla niin, että mies ei ota suhdettanne kovin vakavasti. Päättelen tämän siitä, että vuodessa suhde ei ole edennyt harvoja tapaamiskertoja pidemmälle.

Vierailija
19/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille, laittoi miettimään.

Vierailija
20/25 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuka on sanonut  että seuraa olympialaisia? Mut silti kaikki niin päättelee.  en ola ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän