Paras ketchup on Heinz
Kyllä se kuulkaa niin vaan on. Kuten entisten hyvien aikojen elokuvissa, tai TV-sarjoissa, kuten Hill Street Blues - pöydällä oli aina Heinzin ketchuppia lasipullossa.
Nyt parasta ketchuppia on Heinzin Chili Sauce ja tuote on pakattu lasipulloon, tietysti, kuten vanhoina hyvinä aikoina. Lasipullossa se säilyy parhaiten.
Muovipulloheinzit ovat vain halpoja nykypäivän versioita, Heinz Chili Sauce on paras ketchup, chili sauce nimestään huolimatta.
Kommentit (19)
Mitä? Eikö herätä intohimoja naisissa? On vain miesten herkkua?
t. Ap
Mun suosikki on Lidlissä myytvä luomuketsuppi. Löysin sen sattumalta, kun etsin sellaista pulloa, joka on helppo kierrättää.
Heinz on ainoa ketsuppi. Muut ovat jotain lisäaine-, tomaattiesanssimössöä.
Se on kuules Warren Buffett nyt! Heinz on historiaa!
Kannattaa tarkistaa niistä kauppojen omista tuotteista se tehdas jossa ne valmistaa. Saatat ap. yllättyä, osa tulee suoraan Heinzin tehtaalta :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:22"]
Heinz on ainoa ketsuppi. Muut ovat jotain lisäaine-, tomaattiesanssimössöä.
[/quote]
Ei todellakaan ole näin. Kannattaa ehkä katsoa seuraavan kerran kaupassa muidenkin ketsuppipullojen ainesosaluetteloita läpi ja kokeilla jotain muutakin merkkiä välillä. Saattaa vaikka yllättyä positiivisesti :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 17:24"]
Kannattaa tarkistaa niistä kauppojen omista tuotteista se tehdas jossa ne valmistaa. Saatat ap. yllättyä, osa tulee suoraan Heinzin tehtaalta :)
[/quote]
Warren Buffetin taskuista suoraan sinun ruokapöytääsi! :-P
Minä tykkään kans Heinzista eniten, mutta olenkin sokerikoukussa. Heitzissa lienee eniten sokeria.
Heinzin "aikuisten ketsuppi" on parasta!
Minä ostin jokin aika sitten pitkästä aikaa Heinzin ketsuppia ja olihan pettymys. Vetistä, ei sitten yhtään mistään kotoisin.
Jep, samaa mieltä. Sul on mun maku.
Lidlin ketsuppi on hyvää..semmosta pyreen oloista, ei litkua.. ja lasipullo on tosiaan kiva!
Ei ole. Paras ketsuppi on itse tehtyä. Ennen kuin maistat, et tiedä, millaista ketsuppi voi olla.
Paras ketsuppi tehdään itse, uusavuttomat!!
Se ero muovipullon ja lasipullon v'lill' on suuri. Edelleen harmittaa ettei perinteisiä pulloja saa. Pieniä lasiketsuppipulloja saa, ainakin keski-euroopassa mutta ei isoja. Silloin se ketsuppi oli struktuuriltaan parempaa, nyt kun se tröötänään niin se menee rikki. Ja maku on erilainen. Ennen vanhaan sitä ketsuppia pystyi syömän vaikka lusikalla ja maistui hyvälle.
Toinen hyvä ja melko tuntematon on Slotts.
Felixin retropullo oli järkyttävän makuista. Järkyttävää siksi etä odotukset oli tosi korkealla kun se pullo näyttää aika hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 18:22"]
Minä ostin jokin aika sitten pitkästä aikaa Heinzin ketsuppia ja olihan pettymys. Vetistä, ei sitten yhtään mistään kotoisin.
[/quote]
Kokeileppa vielä tuota Heinz Chili Sauce ketsuppia! Ei ole vetistä, vaan aromikasta.
Ketsuppi kuin ketsuppi raiskaa ruuan.
Tämä siis miehen mielipide. Pyttipannun päälle tuota Heinzin chili saucea, niin avot!!!
t. Mies (ap)