Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ruokakauppaan mennä enää tavallisissa arkivaatteissa?

Vierailija
01.11.2020 |

Kun usein ruokakaupassa näkee yhä enemmän ihmisillä sitä parempaa päällä, jota normaalisti laitettaisiin jos mentäisiin kylään, kahvilaan, ravintolaan tai juhliin? Enkä siis tarkoita arkivaatteilla mitään rynttyyriepuja joilla ryvetään kukkamullassa, vaan vaatteita joita normaalistikin käytät kun vaikka katsot telkkaria ja olet kotona perheen kanssa. Miten te yleensä pukeudutte ennen ruoka kauppaan lähtöä?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hittovie vaikka alasti .. 🤦‍♀️

Vierailija
2/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki samat kun kotona, mutta laitan farkut ns. joogahousujen sijaan. Joogahousut laittaisin muuten, mutta olisi liian paljas olo. Tietenkin nyt talvella myös takki ja kaulaliina yms.

Vierailija
4/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin monesti käyn ruokakaupassa suoraan töistä. Teen toimistotöitä, joten töihin tulee laitettua muuta päälle kuin verskat ja huppari. Samoissa vaatteissa joissa käyn töissä, käyn myös kylässä tai kahvilassa.

Vierailija
5/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi mun legginssi villatakkiyhdistelmällä kauppaan.

Farkut jalkaan ja siisti paita. Viileämmällä ilmalla takki. Pakkasella voin käyttää myös toppahousuja

Vierailija
6/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse ainakin monesti käyn ruokakaupassa suoraan töistä. Teen toimistotöitä, joten töihin tulee laitettua muuta päälle kuin verskat ja huppari. Samoissa vaatteissa joissa käyn töissä, käyn myös kylässä tai kahvilassa.

Samoin minä. Minulla on yleensä töissä jakkupuku tai hame ja siisti pusero, niissä menen myös kauppaan. 

Vierailija
7/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih

Taitaa poliisisetä/Täti vuedää putkaan. Siveetöntä käytöstä julkisessa paikalla.

Vierailija
8/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sisävaatteissa ulos mee

Vierailija
9/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haen ruokis-safkat ihan haalareissa.

Terveisin raksamies.

Vierailija
10/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä mistä olen tulossa. Kuten edellä, jos olen kotimatkalla töistä, olen todella hyvin pukeutunut. Jos matkalla treeneistä kotiin, jalassa on verkkarit tms. Korona-aikana farkut yms. ovat jääneet kokonaan käyttämättä, tarvetta vain siisteihin asuihin tai urheiluvaatteisiin.

Vierailija
11/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipukeutuminen on etikettivirhe. Se pahempi moka kuin ylipukeituminen, mutta tässä tapauksessa kyse on juhlavaatteiden ja tavallista juhlavamman / formaalimman pukeutumisen arkistumisesta ja jokapäiväistymisestä. Itse noudatan kaduaaliatyyliä, mutta töihin ja kauppaan puen smartkasuaalia sillä en halua näyttää muiden rinnalla alipukeutuneelta.

Normaali pukeutumiskoodi on rennoimmasta formaalimpaan seuraavat:

1. (Normal) Casual

2. Business casual

3. Smart casual

4. Business/Informal

5. Semi-Formal

6. Formal/Gala

Vierailija
12/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen suoraan lenkiltä kauppaan,kyllä,hikisenä mutta saan samalla ruoat mukaan,ei tarvitse uudestaan lähteä kotoa pelkän kaupan vuoksi.Eikä ole kukaan paheksunut,kukin tyylillään!

Vierailija
13/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3915220/miksi-niin-moni-laittaa-nykyaan…

Ei voi, ja huvipuistossakin ollaan pyhäpuvuissa.

Vierailija
14/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas hävettäisi mennä kaupoaan verkkareissa ja hupparissa. Mieluummin laitan ennen kauppaan lähtöä jotain parempaakaan päälle jotta ei luulla laitapuolenkulkijaksi tai hörhöksi.

Vierailija
15/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normivaatteet mulla yleensä on. Farkut, joku paita ja takki, koska ulkona on kylmä. Collareilla voisin mennä, jos ne ois lämpimät.

Vierailija
16/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen yleensä tämännäköisenä kauppaan . Olen siis todellisuudessa nainen vaikka kuvateksti väittää toisin. Oikea nimeni on Eerika.

https://www.hel-looks.com/20200803_03/

Vierailija
17/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas hävettäisi mennä kaupoaan verkkareissa ja hupparissa. Mieluummin laitan ennen kauppaan lähtöä jotain parempaakaan päälle jotta ei luulla laitapuolenkulkijaksi tai hörhöksi.

Minua ei ainakaan yhtään haittaisi vaikka luultaisiin laitapuolenkulkijaksi tai hörhöksi. 

Vierailija
18/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä lähden piipahtamaan mun lähikaupassa, lähden kotivaatteissa ja laitan vain takin päälleni ja kengät jalkaani. Ei täällä kukaan kauppaan paremmin pukeudu.

Vierailija
19/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yleensä sellaiset pyllyjoogahousut.

Vierailija
20/71 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen yleensä tämännäköisenä kauppaan . Olen siis todellisuudessa nainen vaikka kuvateksti väittää toisin. Oikea nimeni on Eerika.

https://www.hel-looks.com/20200803_03/

👍😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi