Olitko nuorena hyvännäköinen? Kerro kokemuksia siihen liittyen!
Kommentit (16)
Olin aika kuuma pakkaus. Sain huomiota paljon. Aina joku kehui kauniiksi. Harmi, etten osannut rauhoittua.
Hyvännäköisyys kilahti päähän ja aloin kuvitella, että kukaan tavallinen ei kelpaa.
Ei mitään hyvää. Parempi, että yksi tärkeä ihminen näkee kauniina. Muiden mielipiteillä ei ole merkitystä.
Olisi kiva kuulla myös, onko vastaaja M vai N, ja nykyinen ikä!
Olen 38 ja nainen. Kuvittelen ainakin olevani edelleen kaunis.. miehet on paras peili tässä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla myös, onko vastaaja M vai N, ja nykyinen ikä!
Nainen 45. Toki olen vieläkin ihan hyvännäköinen, ja saan treffikutsuja. Mutta en herätä erityisempää huomiota ja se sopii. Muut asiat ovat tärkeämpiä.
Yrittivätkö epämääräiset "kuvaajat" lähestyä teitä?
Kauniina on etuoikeutettu. Saa parempaa kohtelua. Ihmiset hymyilevät ja ovat ystävällisempiä. Pysähtyvät juttelemaan. Herättää myös kateutta muissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 38 ja nainen. Kuvittelen ainakin olevani edelleen kaunis.. miehet on paras peili tässä.
Mitä tarkoittaa "miehet on paras peili"?
Vierailija kirjoitti:
Eivät sentään. En näytä missiltä tai mallilta. Luojan kiitos.
Joskus nuorempana pari sellaista yritti lähestyä, onneksi tajusin olla sekaantumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "miehet on paras peili"?
Myös naiset. Pari kaveriani on ihastunut minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät sentään. En näytä missiltä tai mallilta. Luojan kiitos.
Joskus nuorempana pari sellaista yritti lähestyä, onneksi tajusin olla sekaantumatta.
Minua nimittäin lähestyi nuorena "kuvaaja", joka oli tuplasti minua vanhempi, ja sanoi, että hän voisi ottaa minusta "eroottisia kuvia". Meinasin oksentaa. Hänen vieressään oli joku naisapulainen, joka yritti suostutella!!
Oli muitakin, mutta yksi jäi mieleen: minun olisi pitänyt lähteä kuvauksiin ulkomaille! Kaikenlaisia hulluja sitä on.
-Se, joka kysyi.
Olin, mutta ei sitä silloin tajunnut. Vasta myöhemmin vanhoja valokuvia katsellessa on sen ymmärtänyt.
Ei vaikuttanut mihinkään mitenkään, tai sitten vaikutti, mutta sitä ei ymmärrä, koska on elänyt vain tämän yhden elämän yhdellä tavalla, eikä ole mitään mihin verrata.
M40
Olin ja olen ilmeisesti edelleen vaikka itse sitä en tiedosta enkä näe.
En tiedä onko se "hyvännäköisyyttä" mutta jokin minussa ja olemuksessani on aina vetänyt puoleensa toisen sukupuolen edustajia. Mikä todellakaan ei läheskään aina ole ollut imartelevaa.
En ole Elovena-tyttö ollut koskaan, vaan tumma ja tummasilmäinen, aika pitkä ja laihakin varsinkin nyt. Liekö sitten kokonaisuus joká vaikuttaa. Olen avoin, katson silmiin, en pelkää puhua ja en mielistele ketään. Yllättävää kyllä varsinkin nuorempana kun olin vielä sanavalmiimpi moni mies tykkäsi siitä. Sanoa napautin vastauksia kaunistelmatta jos tarve vaati.
Nyt keski-iän koittaessa olen rauhoittunut melkoisesti mutta vieläkin pippuria löytyy tarpeen vaatiessa. Miehet joilla itsetunto kohdallaan viihtyy seurassani. Tuskin siihen yksin ulkonäkö on vaikuttamassa.
Sanottakoot että olen sinkku ja haluan elää yksin. Se herättää aika ärsyttävääkin kummastusta aivan kuin jokaisen "pitäisi" olla parisuhteessa tai haluta sellaista, että jotain on vialla jos ei halua.
Ja vielä se, että kaikkien mieleen ei voi olla. Joku tykkää toinen ei. Joidenkin mielestä olen liian laiha - mihin - en tiedä. En ole tässä maailmassa tyydyttämässä kenenkään toisen tarpeita.
Kaikkia ei voi miellyttää eikä tarvitsekaan. Kaikkein tärkeintä on että itse tykkää itsestään. Ja paljon!
Ei ollut kun haittaa. Vanhat ukot yrittivät joka paikassa.