Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini osti silikonit osamaksulla!

Vierailija
14.02.2014 |

Ei kai pitäisi puuttua, mutta kaverin - kahden pienen lapsen äiti - on nyt sitten päättänyt hankkia silikonit osamaksulla. Miten helvetissä kellekkän tulee edes mieleen tommonen typeryys? Olenko jotenkin vanhanaikainen, kun ajattelen että ensin säästetään ja sítten ostetaan? En myöskään ymmärrä perheitä, jotka lomailevat velaksi. Tai ostavat kodinelektroniikkaa ja vaatteita osamaksulla ja pikavipeillä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä mieltä että kaikki tuollainen 'ekstra' ostetaan omilla rahoilla.

Vierailija
2/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin silikonit, käteisellä kylläkin. Tosi käytännölliset, kun otan kuumia vuokia pois uunista. Hankkikaa tekin silikonit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle.

Vierailija
4/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:18"]

Ei kai pitäisi puuttua, mutta kaverin - kahden pienen lapsen äiti - on nyt sitten päättänyt hankkia silikonit osamaksulla. Miten helvetissä kellekkän tulee edes mieleen tommonen typeryys? Olenko jotenkin vanhanaikainen, kun ajattelen että ensin säästetään ja sítten ostetaan? En myöskään ymmärrä perheitä, jotka lomailevat velaksi. Tai ostavat kodinelektroniikkaa ja vaatteita osamaksulla ja pikavipeillä.

[/quote]

No itse en ymmärrä edes miksi joku ylipäätään haluaa silikonitissit(minulla on myös ystävä,joka sellaisten hankkimista suunnittelee),jos itsetunto on kiinni rintojen koosta,pitäisi mennä terapeutille,ei plastiikkakirurgille. Sen kuitenkin ymmärrän etteivät ystävän valinnat kuulu minulle :) Aikuinen on itse vastuussa päätöksistään, ne voivat olla huonoja päätöksiä,mutta silti ihmisen omia. Jos silarit osamaksulla tekee ystäväsi onnelliseksi,ei sinulla ole siihen nokan koputtamista.

Vierailija
5/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ottaisi ilmaiseksikaan.

Vierailija
6/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon muitakin syitä ottaa silikonit, kuin pelkkä rintojen koko. Esim. pahasti riippuvan B-C -rinnan mallia on hankala muuttaa muuten kuin silareiden avulla, koska rintaa ei voi nostaa pelkästään poistamalla ihoa sen yläosasta.

Vierailija
7/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksu tai käteinen? ei merkitystä. Taloudellisen tilanteen salliessa käteisellä, osamaksu on loistava vaihtoehto mikäli kosmeettinen kirurgia on potilaan kannalta tärkeää. Imetyksen jälkeen nyky-yhteiskunnassa on paineita parannella entiselleen. Imettäminen on jalo ja epäitsekäs teko, implantit ja niiden mahdollisuus kannustavat tähän.

Vierailija
8/21 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksu on nykypäivää ja harvalla on tollaisiin juttuihin heti varaa... Minäkin otin osamaksun rintoihini the lookissa, nykyään korotkaan ei ole mitään ihan kauheita.

Vierailija
9/21 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän se ongelma nyt oikein on lainanotossa? Muut ottavat talolainoja sadoilla tuhansilla niin mikä ihme siinä on ongelmana jos ottaa tissit muutamalla tonnilla?!?! Alle kahdessa vuodessa maksettu pois ja saa elää onnellista elämää täysin rinnoin. Itse en ainakaan alkaisi kalliita terapiamaksuja saatika omaa aikaani tuhlaamaan kun ongelman voi korjata kerralla pois.

T: EX AA-KUPPILAINEN, NYKYINEN ON D JA OSAMAKSULLA OSTETTU JA YLPEÄ SIITÄ.

Vierailija
10/21 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kade.
Mitä jos Se olis ostanut osamaksulla pesukoneen?

Vierailija
11/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanhanaikainen ja vähän kateellinenkin ystäväsi rohkeudesta.Sama kait se on ostaako auton lainoituksella vai implantit. Harva ostaa autoakaan säästörahoilla. Minä olisin vain iloinen toisen puolesta. Itsellänikin on implantit- tosin maksanut ihan käteisellä säästetyillä rahoilla(suomessa laitettu).

Vierailija
12/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:18"]

[/quote]

Mainoksen uhri, sanoisin. Tai sitten mainoksen perusteella keksit tämän aloituksen.

Vierailija
13/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä vanhanaikainen ja kauhistelusi on älytöntä. Ei siinä velanotossa mihinkään tarkoitukseen ole mitään pahaa, kunhan ei ota velkoja niin paljon ettei maksukyky riitä. 

Vierailija
14/21 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että juuri tuo osamaksulla ostaminen on ap:n mielestä se tyhmä asia... ei ne silikonit! :-D

Vierailija
15/21 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mullakin olis luottotiedot niin ottaisin iloimielin ! Yli 50 kg pudottaneena tissit on kun teepussit vaikka onkin b kupit. Kaukana 20 vuotiaan rinnoista. Ehkä ystäväsikin haluaa sen takia jos imetys pilasi hänen rinnat? :)

Vierailija
16/21 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osamaksuunkin tarjotaan mahdollisuus,mitä kamalaa tossa olla pitäs?itse tein saman ratkasun lasten jälkeen ja oon ollu tosi tyytyväinen että uskalsin..elämänlaatu parani huomattavasti.

Vierailija
17/21 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin utse myös osamaksulla... :)

Vierailija
18/21 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se parantaa elämänlaatua niin mikä ettei. 

SSitä en ymmärrä, jos joku painoonsa tyytymätön ottaa rasvaimun tai menee tekemään ne tissit, vaikkei ole tyytyväinen muutenkaan omaan ulkomuotoonsa. Ensin vaikka salille ja sitten tissit jos kokee ne tarpeelliseksi. Rintoja kun ei oikein ilman kirurgin veistä voi korjauttaa jos roikkuu pahasti. 

Olen itse harkinnut myös leikkausta, mutten haluaisi ulkopuolisten huomaavan asiaa. Rinnat eivät ole kauniit ja se vaikuttaa seksielämään. Miksi kärsiä marttyyrinä, jos olisi oonnellinen imblanteilla. Mitään kasvaimia muistuttavia jättitissejä en ymmärrä.

Vierailija
19/21 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni otti myös osamaksulla kun sai lapsilukunsa täyteen. Muistan aina teiniajoista lähtien hänen hävenneen pieniä rintojaan. Joka johti mm. hänen käyttäneen suuria push uppeja ja sitten jättäneen poikakaverinsa, koska ei voinut näyttää mitä siellä todellisuudessa oli. Hän kertoikin uusien rintojen antaneen hänelle sen puuttuvan palasen elämään, mitä oli kauan haikaillut.

Vierailija
20/21 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkautin silmäluomet osamaksulla. Mulla tuli ihan muista syistä parin kuukauden sairasloma töistä, ja päätin hoitaa sen luomiasian samalla, jottei tarvitse olla joku toinen kerta paria viikkoa palkattomalla saikulla (ei meillä taitaisi edes onnistua) tai pilata kesälomaansa sillä. Siihen hätään ei ollut paria tonnia ylimääräistä, joten miksi en olisi maksanut osissa?
Mitään muuta en ole ostanut ikinä osamaksulla, yleensä kaikkia isoja ostoksia mietitään pitkään ja on aikaa säästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi