Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkästään kotona treenaamalla ei saa tuloksia

Vierailija
14.02.2014 |

Väittää kaverini, ja perusteluna se ettei kotona kuitenkaan viitsi tehdä ja jos tekee, niin siinä on helppo lusmuilla,

Puhukoon omasta puolestaan vaan =) Mulla ei ole mahkuja mennä salille, joten treenaan vain kotona 4-5 kertaa viikossa tunnin ja siihen päälle puoltuntia - tunnin kävelyä/hölkkää tai kuntopyörää. Ja kyllä on vuötäröltä makkarat lähtenee ja tavoitteena kesäksi vatsalihakset näkyviin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa väitän, että 90 % ei saa kotona tulosta juuri sen takia mitä ap kirjoitti. Kun ei viitsi, voi siirtää myöhemmäksi ja sitten jättääkin tekemättä. Olosuhteet kaikinpuolin psyykkisesti ei ole ihan optimaaliset... Monella ei ole tilaa tai välineitä tehdä aerobista ellei halua lähteä pihalle, ja painoharjoitteluun välineet on vielä harvemmalla. Siksi uskon vähän huonosti kotijumppaan.

Mutta onhan se varmasti mahdollista, jos on tarpeeksi aikaansaapa ja motivoitunut kotijumppari. Harva on, ja siksi ne ryhmäjumpat on varsin suosittuja.

Vierailija
2/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tulokseni ovat valtavasti parempia kotona kuin ne olisivat salilla. Vihaan nimittäin salikulttuuria ja ryhmäliikuntaa, joten en tulisi käyneeksi kuin satunnaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että suuri osa myös muualla treenaavusta EI saa tuloksia!

Vierailija
4/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:46"]

Mä kanssa väitän, että 90 % ei saa kotona tulosta juuri sen takia mitä ap kirjoitti. Kun ei viitsi, voi siirtää myöhemmäksi ja sitten jättääkin tekemättä. Olosuhteet kaikinpuolin psyykkisesti ei ole ihan optimaaliset... Monella ei ole tilaa tai välineitä tehdä aerobista ellei halua lähteä pihalle, ja painoharjoitteluun välineet on vielä harvemmalla. Siksi uskon vähän huonosti kotijumppaan.

Mutta onhan se varmasti mahdollista, jos on tarpeeksi aikaansaapa ja motivoitunut kotijumppari. Harva on, ja siksi ne ryhmäjumpat on varsin suosittuja.

[/quote]

Ihan kuin sitä salille tai ryhmätunnille menemistä ei voisi siirtää myöhemmäksi.

ja sen kylä huomaa kun syksyn alussa ryhmät on aina täynnä ja syysloman jälkeen on jo hyvin tilaa

Vierailija
5/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:46"]

[/quote]

Ihan kuin sitä salille tai ryhmätunnille menemistä ei voisi siirtää myöhemmäksi.

ja sen kylä huomaa kun syksyn alussa ryhmät on aina täynnä ja syysloman jälkeen on jo hyvin tilaa

[/quote]

Joo, kyllä voi. Mutta jossain aiemmassakin aihetta käsittelevässä ketjussa mainitsin että mun tutuistani joka ikinen on todennut ettei siitä kotijumpasta oikeasti tule sitäkään vähää. Se on se ihmisen luontainen laiskuus, kun ei tarvitse mihinkään lähteä niin ei sitä pidemmän päälle sitten tule tehtyäkään. Monella on kersat kotona jaloissa pyörimässä, tuntuu että on sitä muutakin tekemistä yllinkyllin, telkkarista tuleekin jotain kivaa jne. jne.

Vaikka av:lla on kasapäin lihaksikkaita ja timmejä kotijumppaajia niin taitaa totuus keskimäärin olla vähän toinen... Voidaan se kuntopyörä ostaa, ja myydään sitten torissa muutaman kuukauden päästä vähällä käytöllä. Tai tilataan joku video, mikä ei olekaan kiva, kuumakin tulee, ja siellä se pölyttyy hyllyssä.

6/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pon sitten poikkeus, sillä olen nostanut lhasmassaani ja rasvaprosenttia karistanut kotitreenillä- johon lasken myös ulkona tapahtuvat lenkit. Lisäksi olen päässyt liki kokonaan eroon selluliitista, jota jalkoihini kertyi raskauteni aikana. Käytän kotitreenissä apuna käsipainoja ja kahvakuulia, kyykyissä ja maveissa käytän sen painoista kuulaa etten sitä muissa liikkeissä käytä.

aloitin taas melkein vuoden kestäneen sairasloman jälkeen kuntosalilla käymisen ja parin ryhmätunnin vetämisen viikossa. PT:ni mielestä olen todella hyvässä lihaskunnossa, ja tää on kyllä aikaansaatu kotitreenillä :)

Vierailija
7/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan jopa tehokkaammin kotona! Kehtaan hikoilla, huutaa, ähistä ja puhista vapautuneemmin kun ympärillä ei ole muita ihmisiä. Voi vetää täysillä.

Vierailija
8/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:50"]

Omat tulokseni ovat valtavasti parempia kotona kuin ne olisivat salilla. Vihaan nimittäin salikulttuuria ja ryhmäliikuntaa, joten en tulisi käyneeksi kuin satunnaisesti.

[/quote]

Samoin. En jaksa lähteä salille, joten olen juossut jo vuosia juoksumatolla talvet ja kesät ulkona. Lisäksi kahvakuulat löytyy kotoa ja teen niillä lihaskuntotreenin. Olen ihan hyvässä kunnossa ja maraton menee aikaan 3.48 (ennätys viime kesänä)

Vierailija
9/20 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kotona tulosten saaminen on korvien välistä kiinni.

Esimerkiksi (yli16kg)kahvakuulan kanssa erilaiset hyppelyt kohottaa sekä hapenottokykyä, että lihaskuntoa.

Vierailija
10/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa oikein hyvin tuloksia. Mä olen tehnyt vuoden verran Pilatesta kotona alkuun 3-5 kertaa viikossa ja nyt 2 kertaa viikossa. Näytän ihan selvästi lihaksikkaammalta kuin alussa, vatsa on litteä, ryhti parantunut jne. 

Vierailija
11/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kaverisi on 90-prosenttisesti oikeassa. Poikkeuksia toki aina on.

Vierailija
12/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Mä oon jumpannut satunnaisia kertoja lukuunottamatta kotona koko elämäni. Oon 24 ja kroppa on timmi ja lihakset erottuvat. Pitää vaan tehdä tarpeeksi rankasti ja käyttää tarpeen mukaan esim. käsipainoja. Ei tietenkään kehonrakentajaksi voi kotona ryhtyä, mutta se nyt ei ollut ideanakaan.

Vierailija
13/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kait se on, missä niitä kaloreita polttaa. vai onko kodeissa joku kalorinpolttoestin?

Vierailija
14/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin voi ostaa kahvakuulat, voimistelurenkaat, voimapyörän ja jokaisen talon edestä kulkee tie jota juosta ja pyöräillä.

Vaativia moninivel-liikkeitä (mave, kyykky) on melko mahdoton toteuttaa kerrostalossa, kehonpaino-crossfit-treenin / Tabatan tms voi hyvin tehdä himassa.

Vaatii vaan viitseliäisyyttä ja motivaatiota.

Vierailija
15/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:17"]

Vaativia moninivel-liikkeitä (mave, kyykky) on melko mahdoton toteuttaa kerrostalossa, kehonpaino-crossfit-treenin / Tabatan tms voi hyvin tehdä himassa.

[/quote]

Selitätkö tarkemmin mitä tarkoittaa moninivel-liike ja miksi sitä ei voi toteuttaa kerrostalossa?

Vierailija
16/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveris on pihalla kun lumiukko.

Vierailija
17/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen joka päivä Jillian Michaelsin youtuben nettitreenejä kotona, joten saa aikaan tuloksia jos ja kun vain viitsii.

Vierailija
18/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoikistuin aikanaan kovasti kun ostin zumba-dvd:n ja vedin joka toinen päivä tunnin treenin. Kyllästyin kyllä siihen aika nopsaan joten liityin sitten salille jäseneksi (sali + ryhmätunnit). Meillä on  kotonakin miehen "äijä"sali perussetteineen mutta kyllä mä paljon tehokkaammin treenaan kunnon salilla jossa on paremmat välineet ja tilaa. Mutta tottakai kotona on mahdollista saada tuloksia!

Vierailija
19/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaverisi ei saa kotona treenaamalla tuloksia aikaan ja kuvittelee kaikkien olevan samanlaisia, on monien ihmisten heikkous, että kuvitellaan jokaisen toimivan samalla tavalla kuin itsekin toimisi. Ei se selittämällä parane, anna kuvitella mitä haluaa.

Vierailija
20/20 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei vai???? Minusta kotona just saa kun voi tehdä rauhassa just kun tuntuu hyvältä ja juuri kun jaksaa ja just sen verran kun jaksaa eikä tartte lähteä eikä jättä lastaa. Parasta on kotona eikä maksaa mitään ja tutussa ympäristössä.:)