Suomi24 tapaamani mies haluaa
Pysyä ystävänä, en vaan tiedä pystynkö tähän itse sillä hhalusin enemmän.Onko helpompu päästää kokonaan irti ja unohtaa vai pitää yhteyttä ihmiseen jonka tiedän haluavan minua mutta ei tässä elämäntilanteessa siihen pysty?
Kommentit (20)
No jopas on harvinainen mies tuolta yhteisöstä. Useimmat niistä haluu kuitenkin vaan p...ua. No näin maailma muuttuu
Hehheh...sitähän mä oisin tarjonnut jo ensi viikolla:-D no hän varattu eikä halua naisydtäväänsä pettää. Niin lupasi että kun tulee tänne niin kahvitellaan, mutta en mä tiedä kykenenkö.
Mä haluan tavata jonkun..eli ei muuta kun uutta putkeen?
Ap
Uutta putkeen, ehdottomasti! Älä ala varattujen kanssa leikkimään. Siitä tulee vain paha mieli.
Varattu kyllä. Oli niin innokas alussa että lähetteli alastoman kokovartalokuvansa neljän vuoden takaa. Eli mitä sillä sit mielessä jos ei p illu? Tais mennä pupu pöksytn kun ehdotin tapaamista!
Ap
Seuraavaksi siirryn sinkkuihin:-)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:20"]
Pysyä ystävänä, en vaan tiedä pystynkö tähän itse sillä hhalusin enemmän.Onko helpompu päästää kokonaan irti ja unohtaa vai pitää yhteyttä ihmiseen jonka tiedän haluavan minua mutta ei tässä elämäntilanteessa siihen pysty?
[/quote]
Eli haluaa käydä naimassa sinua satunnaisesti mutta ei muuta...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:50"]
Uutta putkeen, ehdottomasti! Älä ala varattujen kanssa leikkimään. Siitä tulee vain paha mieli.
[/quote]
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:52"]
Uutta putkeen.
[/quote]
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:20"]
Pysyä ystävänä, en vaan tiedä pystynkö tähän itse sillä hhalusin enemmän.Onko helpompu päästää kokonaan irti ja unohtaa vai pitää yhteyttä ihmiseen jonka tiedän haluavan minua mutta ei tässä elämäntilanteessa siihen pysty?
[/quote]
Eli haluaa käydä naimassa sinua satunnaisesti mutta ei muuta...
[/quote]
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:41"]
Unohda koko tyyppi ja lopeta yhteydenpito.
Tuo "haluaa pysyä ystävinä" varsinkin jos tietää sun olevan halukas syvempäänkin, tarkoittaa käytännössä sitä, että jos ei mies muuta löydä se vinkkaa sulle ja sinähän olet auliina ja valmiina. Mies panee ja häviää, ja haluaa taas olla vain ystävä.
[/quote]
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:41"]
Unohda koko tyyppi ja lopeta yhteydenpito.
Tuo "haluaa pysyä ystävinä" varsinkin jos tietää sun olevan halukas syvempäänkin, tarkoittaa käytännössä sitä, että jos ei mies muuta löydä se vinkkaa sulle ja sinähän olet auliina ja valmiina. Mies panee ja häviää, ja haluaa taas olla vain ystävä.
[/quote]
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:52"]
Uutta putkeen.
[/quote]
Ap.
Kyllä mä luulen että se ei seksiä halua, sillä kahvitteluunkin suostui silloin kun käy täällä päin. En usko että huijaa, luulen että välittää ystäbänä oikeasti. Oli jopa ystävänpäiväviestin klo 6 aamulla laittanu sähköpostiin!
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:41"]
Unohda koko tyyppi ja lopeta yhteydenpito.
Tuo "haluaa pysyä ystävinä" varsinkin jos tietää sun olevan halukas syvempäänkin, tarkoittaa käytännössä sitä, että jos ei mies muuta löydä se vinkkaa sulle ja sinähän olet auliina ja valmiina. Mies panee ja häviää, ja haluaa taas olla vain ystävä.
[/quote]
Ap.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 10:52"]
Uutta putkeen.
[/quote]
Ap.
No ei noita kaikkia tarvii nostella.
Oikea
Ap
En ikimaailmassa kirjoittelisi nettideitille joka lähettelee alastonkuvia! Liian halpamaista ja törkyistä lähestymistä.
:-) no joo kyllä mä kans ihmettelin että mikä motiivi moiseen. Soitti se yhden kerran ja hetki meni sitäkin puhelua sulatellessa oli hyvin suoria ehdotuksia!
Ap
Unohda koko tyyppi ja lopeta yhteydenpito.
Tuo "haluaa pysyä ystävinä" varsinkin jos tietää sun olevan halukas syvempäänkin, tarkoittaa käytännössä sitä, että jos ei mies muuta löydä se vinkkaa sulle ja sinähän olet auliina ja valmiina. Mies panee ja häviää, ja haluaa taas olla vain ystävä.