Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nonnih! Rokotusajat varattu.

Vierailija
14.02.2014 |

Käymme ottamassa influenssapiikit tänään.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:01"]

Jes. Kausi on jo päällä ja rokotteella kestää 2 viikkoa ennenkuin vaikuttaa. Vähän myöhäistä.

[/quote]

Terveydenhoitajalla oli toista tietoa.

Ap

[/quote]

Toki, kun ovat saaneet lisää rokotetta ja onhan se saatava menemään.:) Bisnestä.

[/quote]

Sanoi, että heillä on jokunen rokote olemassa ja että niitä annetaan niin kauan kuin riittää. Luotan nyt kuitenkin terveydenhoitajan antamaan tietoon enemmän kuin palstamamman kertomaan. Täällä päin ei ole sairaustapauksia ollut.

Ap

Vierailija
22/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en käy enää hakemassa. Yksi flunssa juuri koko perheellä sairastettiin. Ei kyllä ollu korkeaa kuumetta, eli taisi olla tavallinen flunssa. Nyt toisella muksulla jälkitautina keuhkoputkentulehdus. Eilen illalla alkoi yskiä. Ventolinea vaan naamariin. Virustauti 100% on, joten ei tässä edes antibiootteja tarvita.

Tosin moni varmaan kuskaisi lapsensa lääkäriin, jos olisi yhtä kamalan kuuloinen yskä ;) En lähde lasta sinne kuskaamaan turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri terveysasemalla muun syyn takia (influenssarokotteen otin jo syksyllä). Äsken tähän porhalsi joku matami kaakattaen: "Anteeksi, minulla on astma, mistä saan influenssarokotteen?" No olisiko kannattanut ottaa jo syksyllä... Jonon perälle vaan!

Vierailija
24/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon raskaana, siinä suurin syy. Ja tietysti se, että 2-vuotias lapsi on myös aika haavoittuvaisessa asemassa.

Ap

Vierailija
25/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:10"]

Olen juuri terveysasemalla muun syyn takia (influenssarokotteen otin jo syksyllä). Äsken tähän porhalsi joku matami kaakattaen: "Anteeksi, minulla on astma, mistä saan influenssarokotteen?" No olisiko kannattanut ottaa jo syksyllä... Jonon perälle vaan!

[/quote]

Meillä ei tarvitse mennä jonon perälle, soitin terveyskeskukseen ja sovin ajan.

Ap

Vierailija
26/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän on.. Saako toimittajat/kustantamot jotain korvausta tosta uutisoinnista. Hyvä bisneshän nuo rokotteet on, niitä meinasikin jäädä käyttämättä.

Vierailija
27/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:11"]

Mitenhän on.. Saako toimittajat/kustantamot jotain korvausta tosta uutisoinnista. Hyvä bisneshän nuo rokotteet on, niitä meinasikin jäädä käyttämättä.

[/quote]

Ihan sama mulle, ajattelin nyt kuitenkin yrittää välttää sairastumasta.

Ap

Vierailija
28/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 09:11"]

[/quote]

Tottakai saa. Lehdet ja THL on yhteistyössä. Samoin lääkeyritykset, joista ne rokotteet tulee.

Vierailija
29/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan saa mitään korvauksia.. Toki on hyvä olla skeptinen tiedotusvälineiden uutisoinnin kanssa, mutta toi on vähän hmm hieman vainoharhaista. Meillä koko perhe sai kausi-influenssarokotteen (jossa H1N1 tai mikä se variaatio nykyään onkaan) ja ollaan yhtä flunssaa lukuunottamatta oltu terveinä koko ajan. 

Vierailija
30/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole kukkaan edes sairastanut tavallista flunssaa pariin vuoteen. toivottavasti ei nyt sitten sikaflunssa iske ja kuollaan kaikki.

Vierailija
31/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen myöhässä tulee, ja muutenkin, ei tuota tautia rokotuksille selätetä vaan oikeanlaisella kehon immuniteetilla ja kyvyllä taistella taudinaiheuttajia vastaan.

Tiesitkö, vain aniharva lääkäri ottaa rokotteen, tosin eh sanovat toista virkansa puolesta.

Vierailija
32/32 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.potilaanlaakarilehti.fi/kommentit/influenssarokotus-on-tarkea-suoja…

Ei ne kovin niillä bisnestä tee. Ihmeellistä ajattelua. Kai nyt terveydenhuollossa ajatellaan ihmisten terveyttä, eikä jotain muuta. Raskaanaolevat ja läheisensä saavat rokotteen ilmaiseksi.