Vuokrasin mökin kahdeksi yöksi
Piti maksaa vielä lisäksi n. 10€ siivouksesta ym.
Ihan kiva mökki, mutta suihkussa sain jääkylmää vettä niskaani.
Eilen illalla suihkussa vielä tuli suht lämmintä, niin etten huomannut että olisi lämmin vesi ollut vähissä. En kauaa suihkussa ollut, tänään ei tullut sitä vähääkää vaan täysin kylmää.
Ja tämä on mökki joka on saanut tosi paljon kehuja.
Pyytäisitkö jotain hyvitystä tälläisestä?
Huomasin myös, että sohvan alla on pölyä jonkin verran, vaikka juuri mökin siivouksesta joutuu erikseen maksamaan, hukkasin piponi ja etsin sitä myös sohvan alta, siksi huomasin että sieltä ei ainakaan ole imuroitu.
Kommentit (12)
Oliko tuo siivous siis pakko maksaa, vai oliko mahdollisuus siivota itse?
Mökki ei ole hotelli joka siivotaan päivittäin. Yleensä jokainen haluaa vielä siivota itse. Vuokrat pitäisi tuplata jotta sinäkin olisit tyytyväinen ja joka välissä kävisi siivooja tekemässä 100 -150 eur siivouksen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo siivous siis pakko maksaa, vai oliko mahdollisuus siivota itse?
Pakko maksaa...ap
Varaaja voinut mennä rikki eli sinun kuuluu ilmoitella omistajalla heti.
Missään mökissä tuskin siivous maksaa kympin...
Vierailija kirjoitti:
Mökki ei ole hotelli joka siivotaan päivittäin. Yleensä jokainen haluaa vielä siivota itse. Vuokrat pitäisi tuplata jotta sinäkin olisit tyytyväinen ja joka välissä kävisi siivooja tekemässä 100 -150 eur siivouksen.
Enemmän harmittaa kylmä vesi...ei pöly sohvan alla. Ja tämän pienen mökin pystyisin itekkin siivoomaan. Tiskit tosin pitääkin hoitaa ite.
Vierailija kirjoitti:
Missään mökissä tuskin siivous maksaa kympin...
No joo ei ihan kymppiä...8,5€. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään mökissä tuskin siivous maksaa kympin...No joo ei ihan kymppiä...8,5€. Ap
En usko.
Jokainen joka joskus mökkiä vuokrannut, niin tietää ettei vitosta enempää maksa.
vuokraajalla on velvoite ilmoittaa mm. rikkinäisistä laitteista, muuten voi joutua maksamaan niiden korjauksen itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään mökissä tuskin siivous maksaa kympin...No joo ei ihan kymppiä...8,5€. Ap
En usko.
Jokainen joka joskus mökkiä vuokrannut, niin tietää ettei vitosta enempää maksa.
Minäkään en ole aiemmin maksanut siivouksesta, vaan itse hoitanut asian lähtiessäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
vuokraajalla on velvoite ilmoittaa mm. rikkinäisistä laitteista, muuten voi joutua maksamaan niiden korjauksen itse
Tottakai ilmoitan siitä, mietin vain, että olen maksanut mökkivuokrauksessa myös siitä, että voin käydä lämpimässä suihkussa. Aamulla lähden tosi aikaisin kun pitkä matka, eli vaikka sitä lämmintä huomenna saisi,ei se enää minua hyödyttäisi.
Ilmoittaisin asiasta asap, en olettaisi saavani korvausta