Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarasvuo sanoi pyörätuolissa istuvaa naista OTUKSEKSI

Vierailija
13.02.2014 |

Mitä ihmettä, eikö yhtään mieti mitä suustaan laukoo?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tekonaurua!

Vierailija
22/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ohjelma on ihan freak-show..... mä en tiedä oikein mitä tunteita tää mussa herättää. tuo mies on OUTO!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisen oloinen nuori nainen, omasta mielestäni.

Vierailija
24/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deja vu! Eikö tämä ole nähty tässä ohjelmassa ennenkin. Vammautunut ja positiivisen elämänasenteen omaava henkilö raahataan studioon ihmisten hämmästeltäväksi. Eikö nyt mitään uutta keksitty? Ja missäs ne krokotiilin kyyneleet nyt on?

Vierailija
25/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äsken kyseli painoakin! Hmph.

Vierailija
26/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin paria ekaa Sarasvuon ohjelmaa ja se oli niin äärettömän vaivaannuttavaa etten ole pystynyt sen jälkeen katsomaan.

Mikä sille on tullut sitten hpr:n aikojen? Ihan kummallinen tyyli ja tunnelma ohjelmassa eikä hyväkään vieras pysty häivyttämään sitä pois.

Vierailija
27/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä Sarasvuo oikein on? Ihan outoja juttuja.

Vierailija
28/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyä nyt toisen painoa?! Mikä imbesilli tuo Sarasvuo oikeesti on. Laukoo niin käsittämättömiä sammakoita suustaan. Tunneäly puuttuu kokonaan ja sosiaalinen pelisilmä. Yrittää olla jotain muuta, kuin mitä on. JA SEN KYLLÄ HUOMAA.

Vierailija
29/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala tätä myötähäpeää.. ja tuo piispan haastattelu.

Haastatellut tuntuvat olevan vähintään yhtä hämmentyneitä, kuin me katsojat.. kamalaa kidutusta. Tulee oikein mieleen, että miten joku kehtaa?

Vierailija
30/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttiveivi mikä pelle! :D

Vierailija
31/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolouden multihuipentuma. Mut täähän on just siistii, ihmiset ei kato tota ohjelmaa sen takia, et se olis hyvä, vaan koska se on niin perkeleen paska. Ja tuo Sarasvuo ei edes itse sitä ymmärrä.

Vierailija
32/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo piisapan vastaus tuolle mulkosilmäiselle älykääpiölle "no miksi ihmeessä minä en sitä ymmärtäisi" sai Sarasvuo- paran pasmat ihan sekaisin. Aijjumaluta!

Vierailija
33/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sarasvuo ei sittenkään taida olla se penalin terävin kynä. Todella noloa käytöstä. 

Miten joku voi olla noin tahditon? Olisin toivonut Sarasvuolta enemmän tilannetajua ja järjenvaloa.

Vierailija
34/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tänä päivänä riittää, kun luottaa itseensä ja kykyihinsä tarpeeksi. Ihan melkein tulee joku psykopaatti mieleen. Tuommosia suureellisia puheita perkeleistä ja maailma muuttamisesta. Karma-ryhmä?! :D Vähän jopa pelottavan tuntuinen, ties mitä saa aikaan, kun onnistuu jotkut hyväuskoset saamaan puoleelleen. Hui.

Vierailija
35/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin aluksi, että hän oli etukäteen suunnitellut sen provokaatioksi. Mutta siis aivan kamalan tahdintonta! Vielä pahempi, jos ei edes ollut. Miten ihmiseltä voi puuttua alkeellisimmatkin käytöstavat? Ei kai ketään sanota otukseksi!

Vierailija
36/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ei teistä ole noin älykkään henkilön tekemisiä arvostelemaan.  Jokaisesta arvostelusta paistaa läpi se, ettette pidä ko. henkilöstä.  Se tekee arvioinnista sokeaa ja perustuu täysin siihen.  

Vierailija
37/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä todella omituinen ohjelma ja henkilö.Yrittää olla jotenkin kauhean rauhallinen ja huomaa ettei ole aito. Tulee mieleen vähän semmoinen yksinkertainen tollukka liian suurine hampaineen.

Vierailija
38/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä odotin oikein innoissani ohjelmaa ja olin jopa Sarasvuon "puolella". Mut kyllähän sokeakin huomasi, että aivan täysi floppi koko ohjelma..

Vierailija
39/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:19"]

Huoh, ei teistä ole noin älykkään henkilön tekemisiä arvostelemaan.  Jokaisesta arvostelusta paistaa läpi se, ettette pidä ko. henkilöstä.  Se tekee arvioinnista sokeaa ja perustuu täysin siihen.  

[/quote]

Älykkään? Toki hän älykäs oli, se oli vaan erittäin hyvin piilotettu! :D

Vierailija
40/72 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Sarasvuota älykkäänä ja rohkeana ihmisenä. En tajua tätä dissaamista. Ihan asiallisesti hommansa hoiti. Se oli sellainen hyväntahtoinen "otus", ei varmaankaan tarkoittanut loukkaukseksi. Miks pitää olla tuollainen vali vali kitisijä ja vikojen etsijä?