Sarasvuo sanoi pyörätuolissa istuvaa naista OTUKSEKSI
Mitä ihmettä, eikö yhtään mieti mitä suustaan laukoo?
Kommentit (72)
Tuossa egoilijassa nimeltä Sarasvuo on kyllä jotain tosi kylmäävää ja laskelmoivaa, päälleliimattua "oikeudentajua". Itsekorostusta arvoistaan ja kyllähän sen haastattelut ovat narsistisia minäminäminätyylisiä egotrippejä, eiköhän äijä pidä huolen että hänelle epäedulliset kohdat leikataan pois samoin kuin jos haastateltava saa enempi suunvuoroa kuin tää herra. :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:57"]
Sama kaava se on kyllä aina näissä keskusteluissa ja aika harva täällä oikeasti uskaltaa tuoda mitään poikkeavaa kantaansa esille, aiheesta riippumatta. Mennään päättömänä kanalaumana ja AINA on pakko haukkua kaikkia kaikesta.
[/quote]
Jos tääl joku on vainoharhainen, niin sinä. Kukaan ei ole haukkunut täällä kaikkea ja kaikkia. Vain ja ainoastaan Sarasvuota. :D Sinä saat pitää, me emme pitäneet. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Että pitäisi nyt sitten väkipakolla vaan nähdä hänen älykkyytensä ja hienoutensa - sinun vuoksesi? :D Se, jos mikä olis idioottimaista ja kanameininkiä.
[/quote]
Eri kirjoittajat puhuivat kanalaumasta ja vainoharhaisista.
Ei teidän ole minun mielikseni tietenkään tykättävä kenestäkään. Kuluttakaa vaan omaa energiaanne tuohon raivoon. Se vahingoittaa vain ja ainoastaan itseänne. Ja joo olen samaa mieltä sen kirjoittajan kanssa joka puhui sokeudesta. Viha ja pelko ovat sellaisia että ne sokaisevat aika tehokkaasti.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:57"]
Sama kaava se on kyllä aina näissä keskusteluissa ja aika harva täällä oikeasti uskaltaa tuoda mitään poikkeavaa kantaansa esille, aiheesta riippumatta. Mennään päättömänä kanalaumana ja AINA on pakko haukkua kaikkia kaikesta.
[/quote]
Jos tääl joku on vainoharhainen, niin sinä. Kukaan ei ole haukkunut täällä kaikkea ja kaikkia. Vain ja ainoastaan Sarasvuota. :D Sinä saat pitää, me emme pitäneet. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Että pitäisi nyt sitten väkipakolla vaan nähdä hänen älykkyytensä ja hienoutensa - sinun vuoksesi? :D Se, jos mikä olis idioottimaista ja kanameininkiä.
[/quote]
Sanoinko jossain pitäväni Sarasvuosta? Toinpahan vaan esiin palstan yleisen hyökkäävän haukkumisperinteen. Ja mikä ihmeen kuittaus vainoharhaisuudesta? En tietääkseni puhunut mistään vainoharhaisuudesta? ;)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:39"]
Miksi pitää kaikista ajatella pahaa??? Ymmärsittekö sen koko ohjelman pointin? No voin sanoa lukemani perusteella että ette näyttäneet tajuavan. Ei minkään näköistä kuullun ymmärtämistä kenelläkään. Tartutaan vaan tuollaisiin epäolellisuuksiin. Jotenkin tuntuu että kirjoittajat ovat juuri sellaisia henkilöitä joita elävässä elämässä tunnen. Nuoria tyttöjä jotka lujittavat yhteen kuuluvuuttaan muita haukkumalla ja arvostelemalla. He eivät itse tajua miltä kuulostavat siellä työpaikalla tai koulussa, kun kaikki, aivan kaikki mitä he pälättävät on toisien ihmisten arvostelua ja tekemisien päivittelyä. Koskaan ei kenessäkään ole mitään positiivista. Ei koskaan, se on ihan mahdottomuus heille.
[/quote]
Kerrohan sitten meille vajaavaisille, jotka eivät tajua, mikä oli tämä ohjelman pointti? (Meille, jotka luulemme, että se oli vain katsojalukujen kalastelua ja oman egon buustausta)
[/quote]
Olisin halunnut että olisit itse miettinyt sitä, mutta tiedän ettet mieti, koska energiasi menee vain tuohon negatiivisyyteesi ja pelkoon.
Pointteja olivat se että hirveitäkin asioita pitää pystyä käsittelemään ja tuomaan valoon. Toinen pointti oli se että se nyt on vaan järkevää pyrkiä anteeksi antoon, ihan vaan itsensäkin takia, että voi mennä eteen päin.
Lampelalla on hyvä neuvo että pitää voida ajatella kaikkia ihmisiä lapsina ja ihmisinä joilla on tarina ja olosuhteet joissa on ollut.
No nyt kerroin ohjelman pointteja. Tälle tulee miinusta sata prosenttisen varmasti. Sen voi ennustaa helposti aijempien viestien pohjalta, sen verran niistä joku omituinen ihmisviha ja vainoharhaisuus huokuu.
Btw. jos olette kuunnelleet esim. puhe radiota, tietäisitte sarasvuon myöntäneen omia heikkouksiaan ja rehellisesti kertoneen vikojaan. Teistä ei ole samaan, mutta teistä on sormella osoittamaan niitä toisista.
[/quote]
Annat kyllä tosi yksinkertaisen kuvan myös itestäsi. Sorry nyt vaan. Pieni kriittisyys ei tekis ollenkaan pahaa sinullekaan. Asiat voi nähdä niinkuin ne on. Ei niinkuin niiden haluaisi olevan. Vaik Jari ois kuinka symppis ja ihku tahansa! Ryhmähali!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:13"]
Mitä ihmettä, eikö yhtään mieti mitä suustaan laukoo?
[/quote]
suunniteltuahan tuo oli. näin saadaan isot otsikot kun tyhjäpäät järkyttyy siitä. sitten sitä paasataan suuntaan ja toiseen muutama päivä ja lopulta se sanoo sen nyky ajan haista vittu lausee eli "pahoittelen" ja asia jää siihen. noin se saa itselleen ison määrän ilmasta julkisuutta.
Joillain on kanttia sanoa tällaisia asioita naamatusten. Mutta oikeesti ei kai kukaan usko etteikö tuosta olisi sovittu? Voihan se olla lempinimikin, oon kuullu pahempiakin.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:15"]
Joillain on kanttia sanoa tällaisia asioita naamatusten. Mutta oikeesti ei kai kukaan usko etteikö tuosta olisi sovittu? Voihan se olla lempinimikin, oon kuullu pahempiakin.
[/quote]
Ja taas, lue koko ketju. Ei täs tuost otuksesta paasata, vaan ylipäänsä koko ohjelmasta. huoh
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:10"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:04"]
[/quote]
[/quote]
Eri kirjoittajat puhuivat kanalaumasta ja vainoharhaisista.
Ei teidän ole minun mielikseni tietenkään tykättävä kenestäkään. Kuluttakaa vaan omaa energiaanne tuohon raivoon. Se vahingoittaa vain ja ainoastaan itseänne. Ja joo olen samaa mieltä sen kirjoittajan kanssa joka puhui sokeudesta. Viha ja pelko ovat sellaisia että ne sokaisevat aika tehokkaasti.
[/quote]
Viha ja pelko. Ymmi, elämäntaidon valmentajako se siel palstailee? :D Joko se Sarasvuo sai sut noin vakuuttuneeksi, kun toistelet jo hänen upeita fraasejaan. ;)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 00:15"]
[/quote]
Ja taas, lue koko ketju. Ei täs tuost otuksesta paasata, vaan ylipäänsä koko ohjelmasta. huoh
[/quote]
Näin typeriä ketjuja kukaan normijärjellä varustettu jaksa kokonaan lukea. V**tu
48 jatkaa testatakseen, miten pitkälle Sarasvuon puolustajat ITSE osaavat nauraa ja olla rohkeita vai blokataanko. Meneekö läpi, miksi Sarasvuon avioliitto toimii? - Toinen jauhaa shaibaa työkseen ja toinen kulkee kielletyillä aineilla.
Samaa kauraa tämä huono vitsi miten äijä itse viljelee saharankuivaa "huumoriansa" siis...
[/quote]