Mitä ihmettä? Sovimme tinder-treffit illaksi ja nyt se poisti minut mätcheistä!
Kommentit (38)
Hahaha. Joo. Itsellekin on käynyt noin. Tinderissä on paljon myös ihmisiä liikeellä joilla ei ole mitään aikomustakaan tavata ketään. Kuhan kerätään vaan matchejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette jo sopineet paikan ja ajan niin mikset mene sinne katsomaan? Vai olitteko vasta neuvottelemassa että missä?
Oltiin vasta neuvottelemassa. En todellakaan lähde tällä perusteella vielä paikan päälle.
Ap
Ok kyllä sitten vaikuttaa että teki sinulle ns. oharit. Parempi unohtaa koko tyyppi tai kertoa tässä meille sen tuntomerkit niin osataan varoa!
Mies on varattu ja sillä meni pupu pöksyyn.
Voi hyvänen aika, rajansa naiiviudellakin! Jos mies treffien alla poistaa matchin, niin kyllä se on aivan tyylipuhdas ghostaus.
Ap, ota opiksi - aloita lähtövalmistelut vasta, kun samana päivänä olet saanut kumppanilta varmistuksen. Itse laitan aina pari tuntia ennen viestin tyyliin "hei, nähdäänkö siinä kahvilan edessä vai sisällä? Mulla on punainen takki, jotta tunnistat :)" tms kevyttä, kysymyksen kanssa. Ennenkuin saan vastausviestin, en sormeani liikauta treffivalmistelujen eteen.
Näitä viime hetken perujia on iso osa miehistä, eikä tätä voi ennustaa MISTÄÄN. Sitä tekee niin tavikset kuin komistukset, innokkaat ja passiivisemmat. Ihmiset vaan on 🤷♀️.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli parempi osuma, varma saanti.
Tätä veikkaan. Itsekin kerran poistin yhden jonka kanssa olin jo sopinut treffit, kun kiinnostavampi mies ehdotti treffejä samalle ajankohdalle. Typeräähän se näin jälkikäteen oli poistaa selittelemättä mutta se tuntui siinä vaiheessa helpoimmalta ratkaisulta.
Jopas keräsi alapeukkuja :D No hei sain kyllä takaisin sillä se "parempi mies" olikin sitten elämäni paskin treffikumppani ja edelleen parantelen itseäni sen kokemuksen jäljiltä.
Valitsit miehen, jolla on muutenkin paljon kysyntää ja nyt se löysi kiinnostavamman.
Tinderistä laadun etsiminen on vähän sama kuin etsisi supermarketista Steinwayta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa mennä pinnan alle vaikka varmasti harmittaa jos itse oli innoissaan. Nykyinen deittailukulttuuri nyt vaan on tämä. Oma teoriani on, että johtuu siitä miten helppo on löytää uusi ihminen: silloin muita ihmisiä kohtelee miten sattuu
Kyllä tuossa on jotakin muutakin taustalla persoonallisuudessa tai itsetunnossa. Aina voi laittaa viestin tai ilmoittaa muutoin peruuntumisesta. Mutta nykyäänhän nämä samat itsekkäät persoonat jopa jättävät tekstareilla tyttöystävänsä, miksei täysin tuntematonta
Siis kuka nyt sopii treffit suoraan tinderistä vaihtamatta numerot eka??
Vierailija kirjoitti:
Monikin.
Vierailija kirjoitti:
Hän itse oli innoissaan ehdottamassa tapaamista. En ymmärrä!
Tolleen superinnostunutta roolia pitää vetää että ylipäätänsä tulisi jotain treffejä.
Sitten jos tuleekin kahdet treffit samalle illalle niin satavarmasti feidaan sen vähemmän kiinnostavan. Naiset itse ovat sata kertaa pahempia ja itse menevät just sillä "mä en oo velkaa hyvää käytöstä kellekään" asenteella. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin.
Miksi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin.
Miksi???
En missään nimessä antaisi puhelinnumeroani (salattu) ennen kuin tiedän, onko hommassa yhtään mitään. Jos on kerrankin stalkattu, on aika tarkka siitä kelle yhteystietoja antaa. Paras puoli tinderissä oli juuri se, ettei tartte antaa liikaa tietoja heti.
Mieheni kans vaihdettiin numerot vasta toisten treffien jälkeen. Ja joo, arvostan kyllä Steinwaytani!
Noin voi käydä kun alkaa viestitellä miehelle, jolle 100 muuta naista viestittelee. Sillä välin 99 miestä ihmettelee, kun ei saa yhtään matchia.
Vierailija kirjoitti:
Noin voi käydä kun alkaa viestitellä miehelle, jolle 100 muuta naista viestittelee. Sillä välin 99 miestä ihmettelee, kun ei saa yhtään matchia.
Mee nyt jo muualle jauhamaan tätä teoriaasi. Todellisuudessa me tavalliset ihmiset valkataan ihan tavallisia miehiä sieltä ja peruuntumiselle voi olla miljoona syytä ihan siitä lähtien että jännittää liikaa mennä.
Tuo on huonoa käytöstä kuitenkin loppujen lopuksi, vaikka sinänsä emme olisikaan velvollisia tuntemattomia kohtaan. Me täällä voisimme jokainen omalta osaltamme olla suorasanaisempia ja käyttäytyä kohteliaammin muita kohtaan Tinderissä. Ei siis anneta Tinderin kylmän tunteettoman käytöskulttuurin vallata mieliämme, vaan käyttäydytään edelleen kohteliaasti muita kohtaan ja kerrotaan mieluummin jos emme haluakaan/pääsekään lähtemään treffeille!
Mulla kävi kerran niin että olin edellispäivänä ehtinyt sopia jo tarkan ajan ja paikan että tavataan klo x huoltoaseman x pihalla ja seuraavana päivänä huomasin että hän oli poistanut mätsin. Törkeä nainen.
Itse jos miehenä sovin jotain niin pidän siitä kiinni 100%, miksi muuten sopisin?
Vaikuttaa usein siltä, että naisilla on tapana sopia treffit muutaman päivän tai viikon päähän ja sitten vasta loppumetreillä alkaa miettiä että haluanko mä oikeasti tavata tuon tyypin vaikka jo silloin sopiessa se olisi pitänyt miettiä loppuun asti.
Niin, no koen somen aloittamattomuuden yhdeksi parhaista yksittäisistä (pienemmistä) päätöksistäni elämässäni. Mies löytyi yliopistostosta ja menee mukavasti. Toki mitä vain voi sattua, mutta samalla yksinolo ei pelota tai ahdista jos se tinder olisi ainoa vaihtoehto. Toki jakaa mielipiteitä, ja he joille some ja tinderöinti sopii suon sen heille täysin