Täällä meidän 16v valmistautuu illan vanhojentansseihin
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:18"]
Itse en aikoinani mennyt ollenkaan vanhojentanssiin, enkä penkkareihin. Olin kotona pelaamassa videopelejä. Tuollaiset pakotetut sosiaaliset tilanteet ovat perseestä. Ei kaduta päätökseni olla menemättä.
Mies 26v
[/quote]
Jälkiviisaana pakko sanoa, että noin olisi kannattanut itsekin tehdä. Sosiaalisen hierarkian pohjalla oleville vanhojen päivä oli nöyryyttävä kokemus, jossa todella sai tuta olevansa se kaikkein alimmalle tasolle rankattu. Vastaavat kaltaiseni tajusivat olla kokonaan tanssimatta ja säästyivät näin henkisiltä kustannuksilta.
Nimimerkki koulun ainoa, jonka piti kysyä peräti neljää eri mimmiä tanssiparikseen ja se neljäskin suostui vain, kun ei muita ollut enää saapuvilla.
Hauskaa iltaa 16 vuotiaalle (muista askelkuviot) ja jännittäjä äidille. :D
En ois päässy tanssimaan ellei yksi tyttö olisi lähes pakolla valinnut minut, jälkeenpäin aivan turha eikä siitä kostunut mitenkään.
Jatkotkin meni huuto-oksentaessa ja mielikuvat on nolla
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:17"]
Nimimerkki koulun ainoa, jonka piti kysyä peräti neljää eri mimmiä tanssiparikseen ja se neljäskin suostui vain, kun ei muita ollut enää saapuvilla.
[/quote]
Pitikö teillä itse kysyä parit? Miten barbaarista. Meillä parit jaettiin kurssin aikana pituusjärjestyksen mukaan niin, että jokainen tanssi tanssittiin eri ihmisen kanssa. Paritansseja ei ohjelmaan kuulunut. Tuohan on ihan järjetöntä, että parin joutuu itse hankkimaan.
16v on poika ja lukion ekalla. Frakin + tykötarpeiden vuokra oli 150 e. Tänään tanssivat vanhemmille, huomenna koulussa nuoremmille ja lisäksi käyvät vielä pienempinä ryhminä muutamassa muussa paikassa.
Olihan se kaunista katsottavaa! Tytöillä tosin oli kolmannen tanssin jälkeen jo mekot lipumassa kohti vyötäröä ja muutamalla näkyivät mustat rintaliivit turkoosin tai pinkin asun alla, mutta pääsääntöisesti kaikki meni varsin hyvin.
Ensi vuonna sitten uudestaan, kun on "oikeasti vanha".