Mikä sketsi naurattaa vuodesta toiseen?
Mitä sellaisia sketsejä on, jotka naurattavat vuodesta toiseen ja jaksatte katsoa yhä uudestaan ja uudestaan?
Kommentit (510)
Sadan megan netti
ei sketsi mutta jotenkin niin ehkä todellista..
Velipuolikuu: Tule kirkkoon
Velipuolikuu: Ryhdy porvariksi
"Kreisit polttarit", taisi olla Toini ja Heikki Haaman -showssa ja löytyi youtubesta, kunnes poistettiin. Harmin paikka.
Flight of the Conchords -kaksikon livetaltiointi melko lailla kokonaisuudessaan.
Samoin melkeinpä kaikki, mitä the Umbilical Brothers tekee, erikoismaininta "the bleeding eardrums" -sketsille. Oli suuri kunnia nähdä heidät livenä pari vuotta sitten. Naama oli tuntikausia kipeä nauramisen jäljiltä.
Julmahuvi ei vanhene koskaan.
Fawlty Towers. Sarja kokonaisuudessaankin, mutta varsinkin kakkoskauden jakso Psykiatri. Se on koko jakso sellaista ilotulitusta että alta pois, täynnä sekä verbaalikomiikkaa että fyysistä komiikkaa, niin pää- kuin sivunäyttelijöiltäkin. Uskomattoman hauska!
Hale & Pace
Curly and Nige in the pet shop. :D
Fast shown Christmas specialin viimeinen joululahjavaras -sketsi (Paul Whiteman).
Saman tyypin "I was very drunk" -sketsit.
Fast shown Jazz club -sketsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on hurjan hauskoja ja hyviä mutta juuri tämä nimenomainen on koskettava. Paul Whitehouse on huikean hyvä näyttelijä.
Komppaan! Itse olen kanssa suuri fani.
Vierailija kirjoitti:
Fast shown Christmas specialin viimeinen joululahjavaras -sketsi (Paul Whiteman).
Saman tyypin "I was very drunk" -sketsit.
Fast shown Jazz club -sketsit.
Siis Paul Whitehouse. Sorry.
Kauppaneuvokkkiiis Paukussa oli hyviä
Pulkkinen :D Sarja kokonaisuudessaan. Mun mies ei ymmärrä mua. Enkä kyllä oikein itsekään. Joskus nauran niin, että meinaa happi loppua :D Onhan se nyt hemmetin outoa viihdettä.
Pulkkinen! Kopiovastaavat on pahoja! Ja kestosuosikkini (sori jos jo mainittu) Kummelin Normipäivä ja Krapula sekä se Absintti-sketsi missä on Peter Franzen :'D
Antti Holman Sande ja Suvituuli
Kaveri menee pankkiin kysymään saldoaan ja haluaa ostaa koko rahalla Soneran osakkeita. Kaveri ja virkailija kumpikin toteaa että"sinne meni!" Vintiöt
Touko-Pouko ja askarrellaan paskarrellaan sielu.
Perussuomalaiset
Trump
Aki ja Rita
TÄMÄ! Naurattaa varmasti vielä vanhuksena dementiassakin, kun kaikki muu on unohtunut :D