Mikä sketsi naurattaa vuodesta toiseen?
Mitä sellaisia sketsejä on, jotka naurattavat vuodesta toiseen ja jaksatte katsoa yhä uudestaan ja uudestaan?
Kommentit (510)
Heikki Kinnusen -sitten minä rupesin pi....llu..va vonkaamaan🤣
I am Brian and so is my wife!
(Monty Python - Life of Brian)
Blazing saddles elokuvassa (Mel Brooks), ilmeisesti poistettu kohtaus koska leffassa se oli hieman erilainen.
Elokuvan kapakkalaulajaa esittänyt Madeline Kahn on saanut tummaihoisen sheriffin houkuteltua huoneeseensa ja pohtii ääneen että mahtaako ne tarinat tummaihoisten hyvästä varustuksesta olla tosia. Sitten sammutetaan valot, kuuluu vetoketjun ääni ja "Oh It's tvuu, It's tvuu" (Madeline Kahn:in ylikorostetun saksalainen aksentti) tämä laulaja hihkaisee. Seuraavaksi sheriffin ääni toteaa "My Lady, You are holding my arm".
Läpiveto, Elina Knihtilä matkii Jopea sketsissä puhutaan Jopea. On kyllä huippu suoritus, suosittelen katsokaa.
Pitäkööt tunkkinsa- juttu oli aika oivaltava. Ajatuksen voima....
Hagertin kulmahousut on kuin sirkkelinterät.
Tonnin setelin ilme naurattaa mua aina vaan. Suomalaisen kommunikaation peruskiviä!
Kummeli Jankon Betoni ja Sami Hedbergin asiakaspalvelija Tuula. Jope Ruonansuun sivupersoonamies :)
Pahasen Leena!
Ja äiti joka ettii Netflinksiä.
Fast Showsta:
13th Duke of Wybourn
Jazz Club
Jesse's Diets: "This week, I've been mostly wearing... Issiii Miyaakii!"
Ketonen & Myllyrinne: Pro Feministi
Key & Peele: Substitute Teacher
mä oon sun heppu hei. heikki kinnunen, sarjaa en muista
Speden rautakauppasketsi tietenkin, sehän on hauskin juttu koskaan, ever.
Kummelin Tamppo ja se, kun äijä oli kaatanut väärän metsön ja sanoi vain- selvä, kun pomo tuli kertomaan asiasta.
Meillä on metsätaimikkoa ja siellä esitän sitä Tamppoa😃