Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu että olen mielisairas.

Vierailija
13.02.2014 |

En masentunut, en ahdistunut, vaan ihan vaan HULLU. Mä oon niin outo ihminen, käyttäydyn oudosti, en tiedä ketään joka olisi tällainen. Näennäisesti ja yleisesti ottaen terve, kuitenkin täysi hullu. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän enemmän. Miten käyttäydyt?

Vierailija
2/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vastaan viesteihin, puheluihin, joskus en. Joskus tervehdin naapuria, joskus hakeudun seuraan, seuraavassa hetkessä väistelen katsekontaktia. Joskus rakkaana pitämäni harrastus muuttuu minulle kauheimmaksi mahdolliseksi asiaksi, jne. häilyvää, sekopäistä. Käytöstäni ei millään pysty ennakoimaan, en edes minä itse. Joskus näytän keskisormea autoilijalle joka kuraa vaatteeni kun työnnän lastenrattaita, kaikenlaista epäsovinnaista ja typerää toimintaa siis.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt miltään aivan järisyttävän oudolta kyllä kuulosta, siis nuo konkreettiset esimerkit. Sellainen yleinen häilyväisyyden ja ennakoimattomuuden fiilis on tietysti jo vähän "hullumpi" juttu.

Vierailija
4/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:58"]

Joskus vastaan viesteihin, puheluihin, joskus en. Joskus tervehdin naapuria, joskus hakeudun seuraan, seuraavassa hetkessä väistelen katsekontaktia. Joskus rakkaana pitämäni harrastus muuttuu minulle kauheimmaksi mahdolliseksi asiaksi, jne. häilyvää, sekopäistä. Käytöstäni ei millään pysty ennakoimaan, en edes minä itse. Joskus näytän keskisormea autoilijalle joka kuraa vaatteeni kun työnnän lastenrattaita, kaikenlaista epäsovinnaista ja typerää toimintaa siis.

ap

[/quote]

Et siis itse voi vaikuttaa käytökseesi, tarkoitatko sitä?

En minäkään vastaa puheluihin jos ei huvita, joskus saatan pitää puhelinta paripäivää kokonaan pois päältä sen takia, kun ärsyttää. Naapureita kyllä tervehdin jos vaan huomaan heidät. Usein saatan ajatella omiani niin, etten yhtään huomaa mitä ympärillä tapahtuu.

Mihinkään varsinaisiin harrastuksiin tuskin edes menisin, kun tiedän etten pystyisi aloittamaan mitään mikä vaatii pitkäjänteistä sitoutumista. mut itsehillintä mulla on hyvä enkä ikinä näyttelisi kenellekään keskaria.

T. nro3 Hullu

Vierailija
5/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don´t worry. Todennäköisesti joka toisella meistä on ns. "epävakaa persoonallisuushäiriö". Vauvapalstalla frekvenssi voi olla vieläkin korkeampi.

Vierailija
6/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ihan normaali.

mun mumi sanoi aina, että hullu saa olla muttei tyhmä.

Vierailija
7/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hullu tiedä olevansa hullu, eli et ole hullu.

Vierailija
8/8 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät että et ole hulku, kun sanot itse olevasi hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi