Ärsyttävimmät BLOGITUOTTEET juuri nyt?
Mitkä suomiblogien "tyrkkytuotteet" tai massatuotteet ärsyttää silmiä ja mieltä juuri nyt, sellainen joka nähty lähes kaikilla, tulee jo korvista ulos, ja pahimmassa tapauksessa on juurikin se ärsyke jonka vuoksi blogiruutu menee saman tien kiinni jos sellaisen näet?
Minua ärsyttää LV-logohuivit, ne on niin miljoona kertaa nähty jo vuodesta 2009, ja ne pitää yhdistää väkisin joka hitsin asun kanssa. (Toisaalta ostaako niitä enää kukaan bloggaaja, blogiseuraaja tai muut, etenkin viime aikoina kun niiden huonontunutta laatua moitittu paljon?)
Kommentit (78)
Hei
Mä haluan nahkarahin, enkä olen yhdessäkään blogissa sellaista nähnyt.
Osaisiko joku linkittää?
Ihana ketju, laittaakaa lisää näitä! Yhtään mainituista tuotteista ei meidän taloudestamme taida löytyä, eikä hankitakaan.
Ne kymmenen pensasmustikkaa tai kurpitsan siementä, joista muodostetaan sydä siihen tuorepuuron/rahkan/turkkilaisenjougurtin päälle. Kenellä on aikaa sellaiseen? Ja kenelle muka riittää sellanen määrä? :D Nimim. puolirasiaa pakasteesta sulatettuja metsämustikoita mehuineen päivineen lätkäistynä kaurapuuron päällä. Esteettistä kun fan.
Tangle teezeristä kuulin ekan kerran Xenian blogia selaillessani, ja koska perheessäni on luonnonkiharaisia takkutukkia, ostin sellaiset. Oli jälkikasvu todella tyytyväisiä, kun sai hiukset selväksi ilman tuskaa! Eli jotain hyvääkin.
Se sisustustaulu jossa yummalla pohjalla lukee valkoisin tekstein , happiness is not a destination its a way of life....joka lehdessä, aina jonkun blogissa... ärsyttävää..
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:33"]
Se sisustustaulu jossa yummalla pohjalla lukee valkoisin tekstein , happiness is not a destination its a way of life....joka lehdessä, aina jonkun blogissa... ärsyttävää..
[/quote]
tuon on kuitenkin sen verran hyvä elämänviisaus, että menee läpi mun seulan ja uskon, että monella bloggaajalla tuo on aidosti se asenne - jos nyt näin myönteisesti saa ajatella :D
Se musta kangaskassi missä on se vihaisen karhun kuva... -.-
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 10:29"]
Hei
Mä haluan nahkarahin, enkä olen yhdessäkään blogissa sellaista nähnyt.
Osaisiko joku linkittää?
[/quote]
http://www.lily.fi/blogit/kaikki-mita-rakastin/jeespoks-pallinaama
Mun mielestä nuo on kivoja. :) Ei sopisi tän hetkiseen kämppään, mutta ehkä joskus johonkin...
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 09:09"]
up!
[/quote]Ikean mustavalkoraidallinen blogimatto, *menee kohta Ikealle ja oksentaa*
ACNEn kaulahuivi mustana, harmaana, sinisenä tai viininpunaisena.
Blogipärstä (typerä naama-vinossa huulet-töröllään kamerakänny-ilmassa kuva) on ärsyttävin "blogituote" EVER!
Paperipussit olohuoneen nurkassa ja keittiön tasoilla, muka niin käteviä sisustuksessa-huh huh
Tämä nyt ei ole varsinainen blogituote mutta ne pidennetyt letit joiden latvat ei matchaa väriltään muihin hiuksiin ja ne latvat on käherretty silleen victorias secret-malli-wannabemäisesti mutta jääneet köyhän miehen victorias secret-malliversioksi toteutuksessa. Semmoiset oli muotia muutama vuosi sitten ulkomaan blogeissa, nyt tietysti täällä.
Kaikki tanttamaiset jutut jossa on tikkiä; tikkilaukku, tikkitakki....
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 01:31"]
Tässä muutama, mutta osa vanhempia eikä enää niin "pinnalla":
- Alexander McQueenin pääkallohuivit
[/quote]
Onneksi tämä ei ole mikään varsinainen blogituote, ja se luetaan jo klassikoksi koska täytti 10 vuotta jonkin aikaa sitten. En bloggaa, minulla on kaksi kappaletta, 6 ja 4 vuoden takaa, ja niiden laatu on huomattavasti parempi kuin esim. Vuittonin huivien.