Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti kotona, olenko tosiaan väärässä?!

Vierailija
13.02.2014 |

Yritän selittää tilanteemme lyhyesti. Kertokaa mulle, olenko tosiaan väärässä ja syypää kaikkeen?

Meillä on reilun vuoden ikäinen lapsi. Lapsi on aina ollut melko haastava, ensimmäiset puoli vuotta hän vain itki 24/7. Nyt itkut ovat vähentyneet, mutta lapsi ei vieläkään nuku öisin 3h pidempään heräämättä. Olen siis nyt reilun vuoden nukkunut max 3h yhteen menoon. Olen fyysisesti ja henkisesti ihan rikki!

Tämä tilanne on vaikuttanut myös seksielämään ja mieheni on siitä aivan sekaisin. En vain jaksa olla kiinnostunut mistään, ennemmin vain nukkuisin silloin, kun mulla on siihen mahdollisuus. Yritän kuitenkin antaa miehelleni vähintään kerran viikossa ja useimmiten meillä on seksiä joka kolmas päivä, vähimmillään kerran viikossa.

Mies on tästä ihan raivoissaan ja reagoi seksin vähyyteen tosi vihamielisesti. Olen jatkuvan syyttelyn, uhkailun ja huutamisen kohteena. Joskus on jopa käynyt minuun käsiksi. En saa mennä ajoissa nukkumaan ilman, että potisin huonoa omaatuntoa. Jos esim sanon kello 10, että nyt menen nukkumaan emmekä ole vielä harrastaneet seksiä, niin mies vetää siitä hirveät marttyyrit. Pahimmillaan riitelemme keskiyöhön saakka ja sitten lapsi jo herääkin ensimmäisen kerran siinä yhden maissa, jonka jälkeen heräilee pitkin aamuyötä koko ajan. Olen siis ihan rikki!

Mieheni mukaan minä olen syypää kaikkeen ja sanoo, että jos vain harrastaisimme seksiä niin kuin aiemmin, niin hänen vihaisuuskin menee pois. Minä taas sanon hänelle, että jos vain hänen vihaisuutensa menisi pois niin varmasti pian harrastaisimmekin seksiä kuten ennen. Eli tässä on vähän tämmöinen "kumpi tuli ensin, kana vai muna" - tilanne.

Mitä mieltä te olette? Olenko tosiaan hirveä pihtari, joka ansaitsee tällaisen kohtelun?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 09:49"]

Huh huh! Miehesi on ihan sairas! Miksei se voi vetää käteen? Joka iltako pitäisi saada?

[/quote]

No sillä on tietty syy miksei sitä voi tehdä. En jaksa nyt sitä alkaa puimaan tässä...

[/quote]

Puuttuuko siltä kädet? Se lienee ainoa syy miksei sitä voi tehdä.

[/quote]

Puuttuuko mieheltä itseltään kädet? 

[/quote]

Ei halua sanoa koska mies on m-u-s-l-i-m-i ilmeisesti tai niin täällä on pohdittu.

Vierailija
102/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän ap:llä sujuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:06"]enpä lukenut ketjua, mutta minäkin menen nukkumaan aina miettien, pitääkö nyt väkisin olla seksiä ja herään siten, että mietin, pitäisikö sitä nyt tarjota. eli mies elää puutteessa, kun meillä on hänelle liian vähän seksiä ja minä otan tästä stressiä. on uhkailtu jo vieraissa käynnillä, rakastajattarilla jne. eipä paljon tilanne siitä helpotu, kun ahdistaa vaan enemmän!

[/quote]

Miten seksiä "tarjotaan"?

Asettaudut sängylle selälleen, laitat silmät kiinni ja ajattelet isänmaata?

Vierailija
104/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai en niin kyllä meillä oli ihan sama tilanne vauva-aikana! Mies painosti, vinkui ja suuttui jos ei saanut vähintään jokatoinen päivä! Itse heräilin joka yö lasten kanssa yli 10 kerta ja oli ihan poikki. Mies ei auttanut lasten kanssa mutta seksiä kehtasi kyllä kerjätä. Lopulta väsyin tilanteeseen ja nyt nuorimmaisen ollessa kolme annan silloin kun pystyn noin 1-3 krt viikossa mutta vuoteen en ole juurikaan seksistä nauttinut. Mitä hauskaa seksissä on jos se on pakollista? Mun mies kyllä vetää käteen melkein joka päivä mutta valittaa silti kans tuosta kassien kivusta kun ei saa seksiä!

Vierailija
105/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa, totta tai ei. Ikinä en rupeaisi tuohon, eroaisin. En voisi edes rakastaa tuollaista miestä.

Vierailija
106/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:40"]

Ei seksin puute voi aiheuttaa mitään varsinaista fyysistä kipua, vaikka miten panettaisi, epämukava olo varmasti on, mutta ei sentään kipeä.

[/quote] Kyllä se on yhtä tuskaa, jopa näin naiselle.

Vierailija
107/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:16"]Ehdotapa tätä miehellesi: HÄN hoitaa lapsen yöheräilyt vaikka nyt seuraavat kolme viikkoa, siisi ihan kaikki heräilyt, ja sinä nukut. Katsotaan kuinka paljon panettaa tuon rupeaman jälkeen. JA tietenkin siis kaikki ne kotihommat, jotka sinä illan mittaan kotona hoidat. Oletan, että ukkosi on päivät töissä? Jos tilanne on edelleen miehesi kohdalla sama, sitten voidaan varovaisesti miettiä, että syytä olisi sinussakin.. epäilen kuintekin.

[/quote]. Tämä on hyvä idea, tee näin! T: pienen lapsen äiti

Vierailija
108/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:15"]

KERRO API että miksi miehesi ei voi vetää käteen????

[/quote]

No en jaksa, koska sitten tämä ketju menisi tuon asian puimiseen. Haluan keskittyä nyt tähän kuvailemaani ongelmaa, en mihinkään muuhun!

[/quote]Eli mies on muslimi

[/quote]

Jos mies on muslimi, se selittää tämän koko hulluuden.

Vierailija
109/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiselle hullulle uskalla antaa lasta hoitoon joka toinen yö. Miten lapsi puolustautuisi? Miettikää sitä ennenkuin neuvotte noin vaarallisia. Voisi äitiparka joutua heräämään ilman lasta sitten. Huhhuh. 

Tuo mies on eläimen tasolla. Hyi. (Tai voi olla eläimiäkin kohtaan väärin verrata näin). 

Vierailija
110/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:56"]Onko miehen terapeutti myös muslimi?

[/quote] Ei, ap vain jätti kertomatta, että mies ei oikeasti käy terapeutilla vaan juttelemassa imaamille..

Vierailija
111/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muslimi. Sen takia koko ketju menisi asian puintiin. Kielenkäyttö tuo mieleen, että kirjoittaja on myös maahanmuuttajataustainen. T. Mamu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi