Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti kotona, olenko tosiaan väärässä?!

Vierailija
13.02.2014 |

Yritän selittää tilanteemme lyhyesti. Kertokaa mulle, olenko tosiaan väärässä ja syypää kaikkeen?

Meillä on reilun vuoden ikäinen lapsi. Lapsi on aina ollut melko haastava, ensimmäiset puoli vuotta hän vain itki 24/7. Nyt itkut ovat vähentyneet, mutta lapsi ei vieläkään nuku öisin 3h pidempään heräämättä. Olen siis nyt reilun vuoden nukkunut max 3h yhteen menoon. Olen fyysisesti ja henkisesti ihan rikki!

Tämä tilanne on vaikuttanut myös seksielämään ja mieheni on siitä aivan sekaisin. En vain jaksa olla kiinnostunut mistään, ennemmin vain nukkuisin silloin, kun mulla on siihen mahdollisuus. Yritän kuitenkin antaa miehelleni vähintään kerran viikossa ja useimmiten meillä on seksiä joka kolmas päivä, vähimmillään kerran viikossa.

Mies on tästä ihan raivoissaan ja reagoi seksin vähyyteen tosi vihamielisesti. Olen jatkuvan syyttelyn, uhkailun ja huutamisen kohteena. Joskus on jopa käynyt minuun käsiksi. En saa mennä ajoissa nukkumaan ilman, että potisin huonoa omaatuntoa. Jos esim sanon kello 10, että nyt menen nukkumaan emmekä ole vielä harrastaneet seksiä, niin mies vetää siitä hirveät marttyyrit. Pahimmillaan riitelemme keskiyöhön saakka ja sitten lapsi jo herääkin ensimmäisen kerran siinä yhden maissa, jonka jälkeen heräilee pitkin aamuyötä koko ajan. Olen siis ihan rikki!

Mieheni mukaan minä olen syypää kaikkeen ja sanoo, että jos vain harrastaisimme seksiä niin kuin aiemmin, niin hänen vihaisuuskin menee pois. Minä taas sanon hänelle, että jos vain hänen vihaisuutensa menisi pois niin varmasti pian harrastaisimmekin seksiä kuten ennen. Eli tässä on vähän tämmöinen "kumpi tuli ensin, kana vai muna" - tilanne.

Mitä mieltä te olette? Olenko tosiaan hirveä pihtari, joka ansaitsee tällaisen kohtelun?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:27"]

Tässä on tilanne, jossa mies ei ole sopeutunut pikkulapsiarkeen. Odottaa kaiken jatkuvan entisellään, mutta eihän se mitenkään ole mahdollista. Se parisuhde vaatii molemmin puolista joustoa. Erityisesti nyt, kun olette olleet vuoden uuden edessä. Mies tajuaa, ettet sinä voi aina jaksaa eikä aina kiinnosta koska väsyttää niin paljon ja sinä annat sen kerran enemmän vaikkei huvittaisi.

Meillä oli esikoisen kohdalla vähän samalla tavalla. Tosin mies ei ollut noin vihainen. Petetty ja hyljätyn oloinen vain. Minä en voinut ajatella kuin nukkumista. Mikään ei ollut niin ihanaa kuin nukkuminen! Siitä se arki tasaantui ja asiat helpottui. Toisen lapsen kohdalla tätä ei ole tarvinnut käydä läpi, koska asiat olivat vaan helpompia toisella kertaa. :)

[/quote]

Kiitos mukavasta kommentistasi! Todellakin en välillä osaa ajatella muuta kuin nukkumista. Heti kun aamulla avaan silmäni ajattelen, että koska pääsen uudelleen nukkumaan!

Vierailija
42/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä mäkin olen miettinyt. Mitä olen palstoilta ymmärtänyt, pikkulapsiaikana esim kerran viikossakin tuntuu olevan ihan normaalia? Mieheni mukaan  se ei ole normaalia ja kuulemma kaikki ovat samaa mieltä. Hänelle tulee hirveitä kipuja jos ei saa seksiä ja jo 3-4 päivää ilman on kuulemma yhtä tuskaa. Siis fyysisesti. En tiedä, onko muiden miehillä ollut tällaisia kipuongelmia? Kaikista raastavinta tässä on se, että mies on jotenkin onnistunut manipuloimaan mut melkeimpä jopa uskomaan siihen, että olen tosiaankin todella huono ihminen..

Nyt hän on käynyt terapiassa pari kertaa ja sielläkin lääkäri oli kuulemma ihmetellyt sitä, kuinka voin kuvitella vain kerran viikossa riittävän miehelle. Lääkäriltä oli kuulemma loksahtanut suu auki kun mies oli sanonut, että en anna seksiä kuin kerran viikossa. (Unohti siis mainita, että yritän kyllä parhaani mukaan pitää sen joka kolmas päivä, mutta toki jatkuvien riitojen johdosta se on varsinkin viime aikoina venynyt useammin siihen kerta viikossa)

[/quote]

Miehellesi tulee kipuja :D ei hyvää päivää..

Jos miehesi on käynyt terapiassa niin hän siis itsekin ymmärtää että hänessä on vikaa ja lähtenyt siihen hakemaan apua. Vai miksi hän meni terapiaan?

Ja kuka sanoo että käyn terapiassa ja siellä oli lääkäri... Terapiassa tavataan terapeutti tai psykologi, psykiatri.

AP tarinasi ontuu. Tai sitten kuten jo edellä sanottiin, miehesi on muslimi ja saanut sinut ihan tossunsa alle. Tai sitten miehesi on muuten vain idiootti ( ei kukaan muutu idiootiksi, teit siis lapsen idiootin kanssa), tai sinä olet harvinaisen tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:32"]

Mun on vähän vaikea uskoa tuota terapeutin kommenttia. Mutta ap:han on miehen selostuksen varassa, tietenkin ... Miksi mies on käynyt terapiassa? Tuskin sentään sen takia, että saa seksiä "vain" pari kertaa viikossa?

Jos mies hoitaa lasta myös öisin, luulisi hänenkin olevan väsynyt ja seksi ei noin vimmaisesti kiinnostaisi. Joku tässä ei nyt täsmää. Seksin suhteen mies on itsekäs, mutta isänä vastuuntuntoinen ...?

[/quote]

Hän käy terapiassa nimenomaan tuon aggressiivisuuden vuoksi.

Mitä ihmeellistä siinä on, että seksin suhteen itsekäs mies hoitaa lastaan? Vai onko tämä nyt aivan mahdoton yhtälö?

[/quote]

Eli miehesi on agressiivinen. Mietitkö yhtään etukäteen että millaisen  miehen kanssa olet lasta tekemässä?

Vai väitätkö että miehesi on nyt siis yhtäkkiä muuttunut agressiivikseksi? että seksin puute tekee miehesi niin agressiiviseksi että pitää mennä terapiaan. Voi morjens, kauanko tunsitte ennen kuin saitte lapsen???

Vierailija
44/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta eivätkö muslimit oikeasti saa runkata? Tätä en ole kuullutkaan. Selittäisi ehkä naisten ahdistelu- ja raiskaus"innon".

Vierailija
45/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajutkaa nyt hyvänen aika sentään, että tämä on provo. Tyyppi saa kiksit kun otatte tosissanne tollasen idiootin!

Ei miehelle tule mitään kipuja vaikka ei saisi seksiä koskaan, ei kelpaa suuseksi jne. blaa blaa, voi vittu!

Vierailija
46/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille ukolle lupa käydä huorissa. Anna vaikka rahakin käteen, jos välttämättä haluat jatkaa elämää tuollaisen ääliön kanssa.

Vierailija
47/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:32"]

Mun on vähän vaikea uskoa tuota terapeutin kommenttia. Mutta ap:han on miehen selostuksen varassa, tietenkin ... Miksi mies on käynyt terapiassa? Tuskin sentään sen takia, että saa seksiä "vain" pari kertaa viikossa?

Jos mies hoitaa lasta myös öisin, luulisi hänenkin olevan väsynyt ja seksi ei noin vimmaisesti kiinnostaisi. Joku tässä ei nyt täsmää. Seksin suhteen mies on itsekäs, mutta isänä vastuuntuntoinen ...?

[/quote]

Hän käy terapiassa nimenomaan tuon aggressiivisuuden vuoksi.

Mitä ihmeellistä siinä on, että seksin suhteen itsekäs mies hoitaa lastaan? Vai onko tämä nyt aivan mahdoton yhtälö?

[/quote]

Eli miehesi on agressiivinen. Mietitkö yhtään etukäteen että millaisen  miehen kanssa olet lasta tekemässä?

Vai väitätkö että miehesi on nyt siis yhtäkkiä muuttunut agressiivikseksi? että seksin puute tekee miehesi niin agressiiviseksi että pitää mennä terapiaan. Voi morjens, kauanko tunsitte ennen kuin saitte lapsen???

[/quote]

No enkö minä nyt jo tuossa aloituksessa puhunut mieheni aggressiivisuudesta. Ja kyllä, ei ollut yhtään ongelmia vihanhallinnan kanssa ennen lapsen syntymää.

Miten tästä ketjusta tuli nyt tämmöinen 'mun pitää todistaa etten ole provo'-ketju?! Onneksi sentään muutama vastaaja on yrittänyt ystävällisesti ja asiallisesti antaa tukea muiden keskittyessä provoilun todistamiseen.

Kyllä terapeutilla käy ja sanoin häntä lääkäriksi, koska totta puhuen en tiedä mikä täti siellä on. Psykologi, psykiatri, terapeutti what ever. Helpompi vain sanoa lääkäri.

Ja kyllä mieheni ymmärtää, että hänessäkin on vikaa. Siinä mielessä siis asiat eivät ole ihan hanurista, kun kerta hän ihan omatahtoisesti yrittää hakea apua tilanteeseen.

Vierailija
48/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:43"]

Tajutkaa nyt hyvänen aika sentään, että tämä on provo. Tyyppi saa kiksit kun otatte tosissanne tollasen idiootin!

Ei miehelle tule mitään kipuja vaikka ei saisi seksiä koskaan, ei kelpaa suuseksi jne. blaa blaa, voi vittu!

[/quote]

Kuule, maailmassa on vaikka minkälaisia tyyppejä eikä se, että mies sanoo jotain, tarkoita että näin olisi vaan tekee niin syyllistääkseen ap:ta. Tämä on ihan normaalia narsistille tai muulle luonnehäiriöiselle, laittaa pakkaa tarpeeksi sekaisin, jotta uhri ei saa otetta mistään.

Vierailija
49/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:43"]

[/quote]

samaa mietin. antakaa jo olla, tämä on provo. Ap voisi ihan hyvin kertoa miksi mies ei suostu runkkaamaan.

Vierailija
50/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa, että todellakin mies voi muuttua agressiiviseksi! Mä olin miehen kanssa yhdessä kymmenen vuotta, ennen lasten tekoa, eikä mies ollut koskaan aggressiivinen tai käynyt käsiksi, mutta niin vain muuttui varsinkin toisen lapsen jälkeen agressiiviseksi ja on käynyt käsiksi ja huutaa ja mesoaa, ja syyksi väittää ihan samaa kuin ap, eli vähäinen seksi! Kaiken lisäksi puhuu(huutaa)asiasta lasten kuullen ja vonkaa ja haukkuu erittäin rumilla sanoilla, niin rumilla, etten edes voisi niitä tähän kirjoittaa...ja lapset kuulee.. No, en ole keksinyt muuta keinoa kuin eron. Eli en valitettavasti osaa ap:ta auttaa, mutta mä kyllä olen aika skeptinen miehen muuttumisen suhteen...valitettavasti.

Vierailija
51/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tässä just kuinka absurdi meidän tilanne oikeasti on. Täälläkään kukaan ei usko tilannettamme todeksi. Mieheni terapeutti haluaa onneksi nähdä myös minut ja menemme tapaamiseen yhdessä kuukauden päästä. Josko silloin selkenisi asiat..

Vierailija
52/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:21"]

Typerä provo jälleen!

[/quote]

Huvikseni sairaslomalla näitä lueskelleena ihmettelen miten aikuiset ihmiset viitsivät ja kehtaavat tehtailla näitä typeriä povoja. Häpeäisin silmät päästäni, vaikka vain itse tietäisin, että moista kuraa kirjoittaisin.

Toivottavasti näitten typeryksien elämään ei tule oikeita ongelmia, miten he niistä selviäisivät.

Vierailija
53/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeks vaan mutta lääkäri ei todellakaan ihmettele miten vain kerran viikossa pitäisi riittää!! Lääkäri kyllä tässä tilanteessa olisi neuvonut miestä olemaan kärsivällinen ja antamaan aikaa ja yrittänyt selvittää miehellesi kuinka uuvuttavaa lapsen hoito voi olla jos lapsi ei nuku. Minulle on tehty sektio ja kysyin seksin aikaisista alamahakivuista niin lääkäri jopa sanoi että seksiä ei pitäisi harrastaa ollenkaan puoleen vuoteen!! Mikä ei kylläkään sekään pidä paikkaansa... Mutta joka tapauksessa miehesi kyllä jauhaa täyttä paskaa tuon lääkäri käynnin suhteen... Että sinun tilanteessasi lähtisin kyllä kylmästi menemään... Ei se ainakaan tule paranemaan; ystävälläni oli toisen lapsen saamisen jälkeen jatkuvasti yhdyntäkipua, kävi lääkärissä joka kehotti käyttämään liukuvoidetta ja taisi määrätä jotai pillereitäkin sitä varten, mutta ei se paljoo enää auttanut kun mies painosti ja ahdisteli jatkuvasti, vei lapsia hoitoon vain että saisi ja jos ei saanutkaa niin huusi lapsia kotiin tuovalle äidilleen että ei toi saatanan pihtari mulkku anna mitään (äiti kysyi vaimon aikana että no, seksittekö, mikä on mielestäni jo aika törkeää...). Joskus ollessamme yhdessä lomailemassa oma miehenikin ärähti tälle ystävälleen koska häntäkin ärsytti toisen käytös; vaimo ei saanut edes syödä rauhassa kun mies oli koko ajan kourimassa persettä ja tissejä ja vonkasi seksiä ja raivosi jossei sitä saanut... Tästä jatkuvasta ahdistelusta seurauksena että heillä ei enää ole minkäänläista seksielämää käytännössä ollenkaan koska vaimoa ei kiinnosta enää senkään vertaa, korkeintaan joskus ja jouluna...  Vaimo on jopa ehdottanut että mies saisi käydä vieraissa jotta jättäisi tämän rauhaan, mutta se ei käy, eikä myöskään käteenveto koska mies haluaa vain "kunnon" seksiä... Ja kyseessä on kuitenkin naisihminen jolle ennen kerran päivässä ei todellakaan riittänyt, hän oli omien sanojensa muksaan täysin seksihullu, että kyllä tuollainen ahdistelu muuttaa seksielämää vain huonommaksi eikä ainakaan paranna mitään...

Vierailija
54/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tämä selkeä provo, joka vesittyisi, jos miestä vain neuvottaisiin runkkailemaan ja ketju kuivuisi kasaan. Siksi ap ovelana "ei voi kertoa" MIKSI mies ei VOI runkata, vaikka kokee jopa fyysistä kipua runkkaamattomuudesta. LOL

Vierailija
55/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen kipu.. Äh.. Löydät netistä varmaan useamman tutkimuksen siitä, että kukaan ei ole kuollut seksittömyyden/runkkaamattomuuden vuoksi.

Keho pitää siitä huolen..(yölliset siemensyöksyt näin ekaksi).

Vierailija
56/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskottava selitys on, en epäile tätä provoksi. Ja mies nyt mitä ilmeisemmin on muslimi. Tavallaan yritän ymmärtää myös ap:n miestä. Toivon tosiaan, ettei mies ole oikeasti noin sika. Vaan pikemminkin itsekin stressaantunut tästä lapsiperheajasta, ja seksi on ainut "pakotie" siitä. Ja tuo pakottaminen ja syyllistäminen on ainut tapa minkä osaa tehdä asian eteen.

Mutta väärinhän tuo ehdottomasti on. Ja mies pitäisi saada tajuamaan asia. Tietääkö/uskooko mies sitä jos sanot ettei muissa vauvaperheissä harrasteta läheskään noin paljon seksiä? Jos hän sanoo, että muut miehet ihmettelvät lukujanne, niin voithan sinäkin sanoa että muut äidit ihmettelvät harrastamanne seksin määrää. Tuo määrä on todellakin enemmän kuin hyvä.
Naurettavaa, että mies kehtaa edes muuta väittää.

Perheterapeutti olisi varmasti hyvä vaihtoehto. Jos miehelle on hirveä kynnys mennä sinne puhumaan seksistä, niin onnistuisko jos menette muuten vain puhumaan parisuhteestanne, ja terapeutti sitten kysyy myös seksistä.

Vierailija
57/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajuan. Mies on muuttunut aggressiiviseksi lapsen synnyttyä. Hän on siis mustasukkainen lapselle. Seksillä hän pyrkii "valtaamaan" vaimon kokonaan takaisin itselleen. Hyvä kun käy terapiassa. Mustasukkaisellehan ei mikään riitä ja ulkopuolisesta avusta voi olla hyötyä. 

Olisi helpompi käydä keskustelua, jos oleelliset faktat olisivat jo avauksessa, niinkuin tässä tuo aggressiiviseksi muuttumisen ajankohta. 

36

Vierailija
58/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:50"]

onhan tämä selkeä provo, joka vesittyisi, jos miestä vain neuvottaisiin runkkailemaan ja ketju kuivuisi kasaan. Siksi ap ovelana "ei voi kertoa" MIKSI mies ei VOI runkata, vaikka kokee jopa fyysistä kipua runkkaamattomuudesta. LOL

[/quote]

Meinaatko ihan tosissasi, että asia on ihan näin yksinkertainen. Jos oletetaan, että ap:n mies on luonnehäiriöinen, mikään itsetyydytys ei poista ongelmaa yhtään mitenkään. Luonnehäiriöstä kertoo tuo epäempaattinen suhtautuminen sekä satuilu sattumisesta ja lääkäristä. 

Toisaalta, jos miehellä on niin paha seksiaddiktio, että se hallitsee elämää noin pahasti, kannattaisi hänen hakea apua siihenkin muidenkin hallintaongelmiensa lisäksi. 

Vierailija
59/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen terapeutti myös muslimi?

Vierailija
60/111 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ystävä hyvä, etkö sinä todellakaan huomaa, mikä ongelma oikeasti on?

Miehen väkivaltaisuus on paljon pahempaa kuin se, että sinä yksin olet huolehtinut jo vuoden yhteisestä (?) lapsestanne. Jos tuo mies ei ole lapsesi isä, niin toivottavasti ymmärrät erota ajoissa ennen kuin jollakin teistä menee henki.

Seksin vähyys on täysin sivuseikka eikä sillä ole mitään merkitystä, mikä on syy ja mikä seuraus seksin suhteen. Sekin on jo tavallisen aikuisen NAISEN mielestä väärin, että sinulle seksi on  vain antamista, etkä itse saa siitä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi