Helvetti kotona, olenko tosiaan väärässä?!
Yritän selittää tilanteemme lyhyesti. Kertokaa mulle, olenko tosiaan väärässä ja syypää kaikkeen?
Meillä on reilun vuoden ikäinen lapsi. Lapsi on aina ollut melko haastava, ensimmäiset puoli vuotta hän vain itki 24/7. Nyt itkut ovat vähentyneet, mutta lapsi ei vieläkään nuku öisin 3h pidempään heräämättä. Olen siis nyt reilun vuoden nukkunut max 3h yhteen menoon. Olen fyysisesti ja henkisesti ihan rikki!
Tämä tilanne on vaikuttanut myös seksielämään ja mieheni on siitä aivan sekaisin. En vain jaksa olla kiinnostunut mistään, ennemmin vain nukkuisin silloin, kun mulla on siihen mahdollisuus. Yritän kuitenkin antaa miehelleni vähintään kerran viikossa ja useimmiten meillä on seksiä joka kolmas päivä, vähimmillään kerran viikossa.
Mies on tästä ihan raivoissaan ja reagoi seksin vähyyteen tosi vihamielisesti. Olen jatkuvan syyttelyn, uhkailun ja huutamisen kohteena. Joskus on jopa käynyt minuun käsiksi. En saa mennä ajoissa nukkumaan ilman, että potisin huonoa omaatuntoa. Jos esim sanon kello 10, että nyt menen nukkumaan emmekä ole vielä harrastaneet seksiä, niin mies vetää siitä hirveät marttyyrit. Pahimmillaan riitelemme keskiyöhön saakka ja sitten lapsi jo herääkin ensimmäisen kerran siinä yhden maissa, jonka jälkeen heräilee pitkin aamuyötä koko ajan. Olen siis ihan rikki!
Mieheni mukaan minä olen syypää kaikkeen ja sanoo, että jos vain harrastaisimme seksiä niin kuin aiemmin, niin hänen vihaisuuskin menee pois. Minä taas sanon hänelle, että jos vain hänen vihaisuutensa menisi pois niin varmasti pian harrastaisimmekin seksiä kuten ennen. Eli tässä on vähän tämmöinen "kumpi tuli ensin, kana vai muna" - tilanne.
Mitä mieltä te olette? Olenko tosiaan hirveä pihtari, joka ansaitsee tällaisen kohtelun?
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:27"]Mä pistäisin seksihanat ihan kokonaan kiinni.
Kertoisin, että harkitsen antavani sitten kun herra osaa käyttäytyä niinkuin aikuisen pitäisi.
[/quote]
Toisaalta ap:n mies vaikuttaa niin sairaalta, että varmaan raiskaisi ja mahdollisesti myös pahoinpitelisi ap:n kun hänen omassa päässään olevia oikeuksia niin verisesti loukataan.
Käske miehes hoitoon. Ei tuollainen itsekkyys ja mustasukkaisuus ole enää normaalia.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:27"]Mä pistäisin seksihanat ihan kokonaan kiinni.
Kertoisin, että harkitsen antavani sitten kun herra osaa käyttäytyä niinkuin aikuisen pitäisi.
[/quote]
Toisaalta ap:n mies vaikuttaa niin sairaalta, että varmaan raiskaisi ja mahdollisesti myös pahoinpitelisi ap:n kun hänen omassa päässään olevia oikeuksia niin verisesti loukataan.
[/quote]
No jos tälläisestä on edes pelkoa, turvakotiin ja samantien sen lapsen kanssa.
Sovi miehen kanssa, että hän saa joka ilta seksiä, kunhan on edellisenä yönä hoitanut vauvan kokonaan ja sinä olet saanut nukkua klo 22.00 - 7.00. Lisäksi ilmoitat, että jos joudut yhdenkin kerran heräämään vauvan itkuun, koska mies ei reagoi siihen, niin seksi siirtyy seuraavalle illalle jne.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:51"]
Ihan uskottava selitys on, en epäile tätä provoksi. Ja mies nyt mitä ilmeisemmin on muslimi. Tavallaan yritän ymmärtää myös ap:n miestä. Toivon tosiaan, ettei mies ole oikeasti noin sika. Vaan pikemminkin itsekin stressaantunut tästä lapsiperheajasta, ja seksi on ainut "pakotie" siitä. Ja tuo pakottaminen ja syyllistäminen on ainut tapa minkä osaa tehdä asian eteen.
Mutta väärinhän tuo ehdottomasti on. Ja mies pitäisi saada tajuamaan asia. Tietääkö/uskooko mies sitä jos sanot ettei muissa vauvaperheissä harrasteta läheskään noin paljon seksiä? Jos hän sanoo, että muut miehet ihmettelvät lukujanne, niin voithan sinäkin sanoa että muut äidit ihmettelvät harrastamanne seksin määrää. Tuo määrä on todellakin enemmän kuin hyvä.
Naurettavaa, että mies kehtaa edes muuta väittää.
Perheterapeutti olisi varmasti hyvä vaihtoehto. Jos miehelle on hirveä kynnys mennä sinne puhumaan seksistä, niin onnistuisko jos menette muuten vain puhumaan parisuhteestanne, ja terapeutti sitten kysyy myös seksistä.
[/quote]
Ihanaa, kun joku osaa antaa asiallisia kommentteja. Minä itse myös aina yritän pohtia asiaa mieheni kannalta ja selväähän se on, että hänellä on nimenomaan ku stressi/vakava kriisi menossa, joka liitty isäksi tuloon.
Olen kyllä kertonut hänelle, että esim keskusteluforumeilta olen saanut sen kuvan, että yleensä pikkulapsiperheissä ei seksiä harrasteta joka päivä ja että kerran viikossa tuntuu ihan ok määrältä. Siihen hän sanoo, että jokaisella perheellä on omat tilanteensa ja etten saisi verrata meitä muihin.
Tuo lääkärin/terapeutin reaktio saattaa johtua myös siitä, että ehkä mies unohti kertoa hänelle minun väsymyksestäni! Enhän minä tiedä mitä terapeutti on kuullut elämästämme ja siksi odotankin innolla hänen tapaamistaan. Katsotaan loksahtaako suu auki sitten kun on kuullut molempien versiot tilanteesta.
Olen harkinnut perheneuvolaakin, mutta nyt aluksi katsotaan mihin tuo terapia meidät vie.
enpä lukenut ketjua, mutta minäkin menen nukkumaan aina miettien, pitääkö nyt väkisin olla seksiä ja herään siten, että mietin, pitäisikö sitä nyt tarjota. eli mies elää puutteessa, kun meillä on hänelle liian vähän seksiä ja minä otan tästä stressiä. on uhkailtu jo vieraissa käynnillä, rakastajattarilla jne. eipä paljon tilanne siitä helpotu, kun ahdistaa vaan enemmän!
vilpitön kysymys ap:lle: miten pystyt harrastamaan seksiä tuollaisen miehen kanssa? Teetkö sen pakosta, vai pystytkö oikeasti syttymään, vaikka mies on tuollainen?
No en syty enää miehelleni, halut on mennyt kokonaan. Valittakoot kullikipuaan ja puhukoon terapeutille mitä vaan, nyt riittää!
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:21"]
No en syty enää miehelleni, halut on mennyt kokonaan. Valittakoot kullikipuaan ja puhukoon terapeutille mitä vaan, nyt riittää!
ap
[/quote]
Oho, joku varasti mun identiteetin. Mutta siis joo, en todellakaan syty. Aiemmin ovulaation aikana kyllä sytyin, mutta nyt en edes silloi..
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:21"]
ap
[/quote]
Oho, joku varasti mun identiteetin. Mutta siis joo, en todellakaan syty. Aiemmin ovulaation aikana kyllä sytyin, mutta nyt en edes silloi..
[/quote]
Sitten lopetat antamasta. Sä pilaat oman seksuaalisen sinäsi kokonaan tota menoa. Ei seksin kuulu olla tollasta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:12"]Ei tätä tosiaan lukittu, tästä siivottiin vain pois viestit joissa sanottiin etteivät muslimit lähtökohtaisesti pakota vaimoaan seksiin, jätä lapsiaan hoitamatta tai muutu väkivaltaisiksi jos vaimo väsyy. Olen myös mamupatja vaikka mieheni ei olekaan muslimi, kuitenkin suomalaisen näkökulmasta vääränvärinen. Tällä palstalla on kuitenkin ehdottoman kiellettyä kertoa että myös mutiaiset/karvakädet ovat kilttejä ja empaattisia miehiä ja lempeitä isejä. Aina pitää vain levittää negatiivista propagandaa ja yleistyksiä.
[/quote]
Valehtelet. En tiedä millainen mode on ollut paikalla jos kuvaamasi kaltaisia viestejä on poistettu, sillä lähtökohtaisesti täällä ei saa vieraista kulttuureista tai niistä tulleista ihmisistä sanoa puolikastakaan poikkipuolista sanaa saamatta bannia.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:12"]Ei tätä tosiaan lukittu, tästä siivottiin vain pois viestit joissa sanottiin etteivät muslimit lähtökohtaisesti pakota vaimoaan seksiin, jätä lapsiaan hoitamatta tai muutu väkivaltaisiksi jos vaimo väsyy. Olen myös mamupatja vaikka mieheni ei olekaan muslimi, kuitenkin suomalaisen näkökulmasta vääränvärinen. Tällä palstalla on kuitenkin ehdottoman kiellettyä kertoa että myös mutiaiset/karvakädet ovat kilttejä ja empaattisia miehiä ja lempeitä isejä. Aina pitää vain levittää negatiivista propagandaa ja yleistyksiä.
[/quote]
Valehtelet. En tiedä millainen mode on ollut paikalla jos kuvaamasi kaltaisia viestejä on poistettu, sillä lähtökohtaisesti täällä ei saa vieraista kulttuureista tai niistä tulleista ihmisistä sanoa puolikastakaan poikkipuolista sanaa saamatta bannia.
[/quote]
Höpötihöpöti, kirjoitin kolme viestiä jossa kerroin että minua ei ole koskaan pakotettu tai valvotettu ja lapsetkin on hoidettu yhdessä vaikka olen tyhmä mamupatja ja että tietääkseni myös mamumiehet ovat lähtökohtaisesti ihmisiä eivätkä sadistipsykopaatteja. Viestin ON poistettu!
Tutkimusten mukaan puolet suomalaisista harrastaa seksiä kerran kuussa tai harvemmin. Joten sekin on ihan normaalia. Ja etenkin vauva-aikana pitäisi miehen ymmärtää että äiti on väsynyt. En voi kuvitellakaan että oma mieheni valittaisi seksin vähyyttä tai painostaisi minua seksiin, vaikka sitä ei ole tapahtunut kuukausiin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:21"]
ap
[/quote]
[/quote]
Sinun kehosi on vain ja ainoastaan sinun, ja sinulla on oikeus päättää, milloin harrastat seksiä vai harrastatko ollenkaan. Mikään pakko ei ole antaa velvollisuudentunnosta, varsinkaan jos toinen kohtelee sinua noin huonosti!
Ei tätä tosiaan lukittu, tästä siivottiin vain pois viestit joissa sanottiin etteivät muslimit lähtökohtaisesti pakota vaimoaan seksiin, jätä lapsiaan hoitamatta tai muutu väkivaltaisiksi jos vaimo väsyy. Olen myös mamupatja vaikka mieheni ei olekaan muslimi, kuitenkin suomalaisen näkökulmasta vääränvärinen. Tällä palstalla on kuitenkin ehdottoman kiellettyä kertoa että myös mutiaiset/karvakädet ovat kilttejä ja empaattisia miehiä ja lempeitä isejä. Aina pitää vain levittää negatiivista propagandaa ja yleistyksiä.
Et ole ja miten paljon mies ottaa vastuuta lapsesta?
Kerro nyt, että miksei miehesi voi vetää käteen?
Kerro nyt, että miksei miehesi voi vetää käteen?
Saako lestadiolaiset harrastaa itsetyydytystä? Mietin vaan, että jokin uskonnollinen tms. moraalinen syy sille on, ettei VOI sitä tehdä.