Pienen kunnan kuntosali
Kävin pari päivää sitten ekaa kertaa tutustumassa oman kunnan kuntosalilla, yleensä käyn kauempana paljon kalliimmalla kaupallisella salilla. Hokasin että toihan on lähellä ja halpa; joten kannattaisi ehkä vaihtaa.
Yllättäen sali on ihan ok, pystyn tekemään lähes kaikki treenit siellä. MUTTA..ongelma on nyt siinä että tunnen olevani kummajainen. Taktisesti valikoin tutustumiskäynnille löysät vaatteet, ei siis hihattomia treenitoppeja tai tiukkoja capreja. Tästä huolimatta alkoi armoton tuijotus ja kyttääminen heti kun astuin salille sisään eikä se loppunut koko tunnin aikana mitä salilla vietin.
Tein kohtuullisen kovaa omia crossfit-juttujani ja ihan pokalla ihmiset tulevat kesken sarjaa kommentoimaan mun ilmeitä tai muuta tekemistä, vaikka selkeästi näkyy että tasapainon pitäminen on vaikeaa tai ei henki kulje niin että voisin alkaa keskustelemaan..meinaisin esim. OHS:ssä kaatua selälleni kun joku nainen sitkeästi huuteli kommentteja sivusta ja vaati vastaamaan.
Joten, mitä luulette? Laantuuko mielenkiinto uutta tulijaa kohtaan, hyväksytäänkö mut sinne vaikka treenaan eri tavalla vai pitäisikö suosiolla vaan ajella kauemmaksi salille jossa saa vapaasti käyttää tiukkaa paitaa ilman friikin leimaa?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:30"]
Korostat ja tuot itseäsi esille urheilemalla salilla
[/quote]
*Huutonaurua* ei helvetti, sä oot ihan huippu :D Mä en kestä, jos oot tosissas niin harkitse lääkitystä :D
[/quote]
Mitä mieltä sinä olet aloituksesta?! Se ei ihan selviä viestistäsi, mutta korostitt ja toit kyllä itsesi esille raiskaamalla minun itsetuntoni.
Mä olen myös käynyt pikkukunnan kuntosalilla kuntoilemassa, mutta olen silti saanut olla melko rauhassa. Tuolla kuntosalilla ei ole kunnon lämmittelylaitteita joten olen sitten tehnyt jotain omiani, ja sillä kerännyt katsojia. Myös salilla treenaava kollijoukko on ensin katsonut mua pitempään mutta kun olen napit korvilla jatkanut treeniä niin ei niitä ole jaksanut sit enempää kiinnostaa mun treenin seuraaminen.:) (Siis sellainen kollijoukko et yks tekee ja muut katsoo vieressä.)
Musta tää aloitus oli kiva, tietää mitä odottaa jos joskus menee tällaiselle salille treenaamaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:54"]
Voi herranjestas!! Kyllä on ihmisillä liikaa aikaa, kun jaksaa täällä keskustelussa haastella. Eikö kotoa saa väittelykaveria? Hirveän surullista luettavaa, kun joidenkin kommentit on niin läpinäkyvän katkeria.
Joskus näitä keskusteluja on kiva lukea, kun niistä voi saada vinkkejä lapsia koskevissa asioissa, mutta aika usein keskustelut ovat ala-arvoisia, täynnä riidanhakuisuutta.
[/quote]
Minä vaan yritin tuoda esille, että ihmisillä on erimotivaatiot tehdä asioita, mutta olen pöyristynyt. Miksi pitää loukata ja nauraa päin naamaa. Olen todella surullinen, että nämä kasvattavat lapsia, joiden kanssa minun lapseni joutuvat viettämään arkisia tilanteita.
Katsoin youtubesta tuota Tabataa ja on se sen verran rankan nakoista touhua, etta varmaan ihmetyttaa kaikenlaisia pikkupainojen nostelijoita. Luulisin, etta olivat kiinnostuneita siita mita sina teet, jos eivat ole ennen nahneet ja miehilla varmaan jotain pullisteluntarvetta. Ma en koskaan jaksais tuollaista raakkia, ma luultavasti katselisin sua jostain reisienlahennyslaitteesta :D
Sitä kutsutaan sosiaalisuudeksi, jota voi vielä vanhingossa esiityä pienillä paikkakunnilla, joissa ei kiukutella omissa pienissä piireissä lempeäsi hymyillen muita nenän varttaan pitkin katsoe. Mutta näytä sinä heille esimerkkiä, ihiminen on oppivainen. Kuulokkeet korville ja katse tiukasti eteen päin, kyllä se siitä.
On se 16 minuutin Tabata treenin loppuun aika kova setti, meinas taju lähteä :D En varmaan ollut ihan lähestyttävimmän näköinen kun huohotin punaisena kuin rapu siinä 10 sekunnin lepotauon aikana. Sinänsä täytyy nostaa hattua että jotkut ees uskalta alkaa juttusille.
Oho, mä oon selkeesti tullut lopputulokseen että juttelu salilla on ok :)
-ap-
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:54"]
Voi herranjestas!! Kyllä on ihmisillä liikaa aikaa, kun jaksaa täällä keskustelussa haastella. Eikö kotoa saa väittelykaveria? Hirveän surullista luettavaa, kun joidenkin kommentit on niin läpinäkyvän katkeria.
Joskus näitä keskusteluja on kiva lukea, kun niistä voi saada vinkkejä lapsia koskevissa asioissa, mutta aika usein keskustelut ovat ala-arvoisia, täynnä riidanhakuisuutta.
[/quote]
Minä vaan yritin tuoda esille, että ihmisillä on erimotivaatiot tehdä asioita, mutta olen pöyristynyt. Miksi pitää loukata ja nauraa päin naamaa. Olen todella surullinen, että nämä kasvattavat lapsia, joiden kanssa minun lapseni joutuvat viettämään arkisia tilanteita.
[/quote] Minun tarkoitukseni ei ollut loukata ketään, lähinnä päivittelin sitä tapaa jolla ihmiset täällä keskustelevat keskenään. Kuinka moni meistä oikeasti puhuisi kasvotusten näin? Nimimerkkien/nimettömyyden takaa on helppo sanoa mitä vain, kuten myös minun. Pyrin esittämään mielipiteeni niin, että en myöskään nimettömänä suolla mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:52"]
Meidän pienen kunnan salilla tervehditään, mutta kukaan ei puhu muille. Personal trainer on ainoa, jonka äänen kuulee. Täydellinen hiljaisuus, jokaisella omat musiikit "korvanapissa". Täällä ei ketään kiinnosta muiden tekemiset paitsi silloin, kun joku himohosuja tulee vierelle pilaamaan muiden venytykset.
[/quote]
Mä kattelin ihan silmät pyöreinä sarjatauoilla, ihmiset kerääntyi jutustelemaan semmoisiksi ryppäiksi. Puhuttiin säät ja kotiasiat, välillä vähän jumpattiin ja sit taas puhuttiin. En oo ollenkaan tottunut tollaseen sosiaalisuuteen, edellisellä salillä hyvä jos 2 ihmistä 20:stä nyökkäs tullessaan :)
Mut toihan saattaa jopa olla hauskaa, kun siihen tottuu?
-ap-