Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiinnostunut miehestä, mutta mitä teen seuraavaksi?

Vierailija
13.02.2014 |

Tapasin laivalla mieheen, josta kiinnostuin. Juttelimme monta tuntia illan aikana, pussailimme ja nukuimme vierekkäin. Lupasin lisätä hänet Facebook-kaveriksi ja teinkin tänään niin. Mies on ystäväni tuttu ja sitä kautta siis tutustuimme laivalla. Ystäväni kertoi, että tämä miekkonen on ihan "kunnollinen tyyppi", eikä ainakaan mikään pleijeri tai kevytkenkäinen naistennaurattaja. Ei hän kyllä sellaiselta vaikuttanutkaan. Mies on myös hiukan ujo, joten hän ei välttämättä tule esim. netissä juttelemaan.

Nyt mietinkin, pitäisikö minun laittaa viesti hänelle vai odottaa ensi viikkoon, kun näen hänet uudestaan ystäväni tupareissa. Minun on vaikea malttaa olla kirjoittamatta hänelle, vaikka en tiedä, mitä edes kirjoittaisin. Toiseksi en haluaisi vaikuttaa turhan innokkaalta, koska mistä edes tiedän, onko mies kiinnostunut?! Siksi mietin, odotanko siihen asti, kun tapaan hänet livenä. Mitä mieltä olette?

Kiinnostun harvoin kenestäkään. Viimeisestä ihastuksesta/kiinnostuksesta on lähes vuosi aikaa. Kun kiinnostun, menen lukkoon juuri tällä tavalla, enkä tiedä, mitä pitäisi tehdä. Olen muutoin hyvä flirttailemaan, juttelemaan miesten kanssa ja ihan supliikki nainen. Minuun ihastutaan usein, mutta yleensä ihastuvat juuri ne miehet, joista en itse kiinnostu tai kiinnostun vain ihan hetkellisesti. Kun näköpiirissä on joku oikeasti potentiaalinen herra, niin olen pihalla kuin teinityttö ensi-ihastuksensa kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mikä tuntuu oikealta. Jos mies ei kerran ole mikään pleijeri niin ei sunkaan kannata alkaa pelailla mitään pelejä. Jos haluut jutella miehelle ni juttelemaan. Suurin osa tuntemistani miehistä arvostaa rehellisyyttä. 

Vierailija
2/2 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna piparia sille jäbälle! Siitä se homma lähtee käyntiin, ja jos ei lähde, joku on saanut toosaa, mikä on aina hyvä juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme