Mitä rasistista on lakupötkön tummassa naamassa?
En vain ymmärrä... jos olisi valkosuklaapatukka, jossa valkoihoisen naama niin olisiko se rasismia!?! Ihan älytöntä touhua.
Kommentit (7)
Rasismia nähdään vaikka wc pöntössä ruskean kökäreen muodossa jos halutaan. Hakemalla haettua.
Sanoo tyhmät ihmiset jotka ei ymmärrä historiaa. Lakunaama nykyaikana on junttia.
En minäkään ymmärrä. Jos Kouvolan lakrtitsi nyt muuttaisi yrityksensä logoon valkoihoisen miehen niin joku varmaan siitäkin suuttuisi. Suomen touhu on vähintään naurettavaa pelleilyä.
Mistä tämä sairaaksi ja vainoharhaiseksi mennyt "suvaitsevaisuus" johtuu?
Olen hämmentynyt siitä. Esimerkiksi tänään huomasin jännän seikan. Joka kerta kun maahanmuuttaja kävelee vastaan kapeaa lumista polkua, se olen minä joka väistää. Ei ole muuta vaihtoehtoa, koska jos en väistäisikään ja laittaisinkin sen vastaantulijan väistämään sinne lumihankeen, niin tuntisin itseni pahaksi ihmiseksi, jonka päälle joku palestiinalaishuivinen rastatukka saisi räkiä ja huutaa persuksi.
Suvaitsevaisuus on joillekin vähän hankala käsittää. Se ei peitä kenekään pahoja ajatuksia, itsekyyttä ja ennakkoluuloja toisia ihmisiä kohtaan, jos syyttelee toisia naurettavista asioista ja näkee rasismia siellä missä sitä ei ole.
Minusta on pelottavaa kun maahanmuuton ongelmista ei uskalla puhua enää mitään.
Ei mitään ja nämä touhut alkavat mennä jo ihan naurettavuuksiin. Saas nähdä koska tulee sellainen määräys, että mustan lakritsin tekeminen kielletään koska musta laku on rasistista. Ai niin, ja sitten myöskin pitää kieltää sana LAKU, koska sekin on rasistinen!
KOhta alkaa jo tuntua siltä, kuin oltaisiin jossain South Parkissa.
no äläpä. Sama kun h&m:n viime kesän mainos bikinkuvissa oli shopattu yliruskettuneeksi se mallin vartalo (tai no hennesin tapauksessa mallinukke mutta kuitenkin) ja hirveet nootit saivat siitä, että miksi pitää olla niin ruskea :D
Minusta tuollainen on rasismia :D En tajua